0

نحوه استفاده از Pinterest برای تبلیغ تجارت یا وبلاگ خود [Free Templates]

بازدید 19


هنگامی که من ازدواج می کردم ، یکی از اصلی ترین ابزارهایی که به من کمک کرد تا برنامه ریزی کنم ، Pinterest بود. در واقع ، معمولاً این مکان شماره یک است که هنگام برنامه ریزی مهمانی به آنجا می روم.

با این حال ، Pinterest فقط برای برنامه ریزی رویدادها استفاده نمی شود. شما می توانید از بستر رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای بازاریابی تجارت خود ، هدایت بازدید به وب سایت خود و افزایش فروش استفاده کنید.

من تنها کسی نیستم که به ایده های جدید نیاز دارم به Pinterest می روم. در حقیقت، بیش از 200 میلیارد پین در Pinterest ذخیره شده است. و 90٪ Pinner های هفتگی در Pinterest تصمیم به خرید می گیرند.

به همین دلیل فعال بودن مشاغل و بازاریابان در این بستر مهم است. برای یادگیری اینکه چگونه می توانید از Pinterest برای رسیدن به اهداف تجاری و بازاریابی خود استفاده کنید ، ادامه مطلب را بخوانید.

منبع رایگان: 12 قالب Pinterest برای تجارت

چرا از Pinterest برای تجارت استفاده کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، کاربران عادی Pinterest معمولاً از این پلتفرم استفاده می کنند تا به آنها در تصمیم گیری خرید خود کمک کنند. اما این تنها دلیل استفاده از Pinterest برای تجارت نیست.

Pinterest تبدیل را ساده می کند.

Pinterest به طور موثر به عنوان یک موتور جستجوی بصری عظیم و پر از تصاویر متناسب با علایق خاص کاربر عمل می کند. در نتیجه ، اگر کاربران به صفحه Pinterest شما نگاه می کنند ، این احتمال وجود دارد که در مورد آنچه می فروشید کنجکاو شده اند – و احتمالاً از طریق آنها کلیک می کنند.

Pinterest باعث افزایش بازدید می شود.

از آنجا که هر پین ایجاد شده می تواند حاوی پیوندی به وب سایت شما باشد ، برای کاربران آسان است که کلیک کرده و میزان بازدید شما را افزایش دهند ، در عوض رتبه موتور جستجو را افزایش دهید.

هشدار؟ محتوای عالی پین بسیار مهم است – اگر از کاربران الهام گرفته نشود ، کلیک نمی کنند.

Pinterest کاربران را درگیر خود می کند.

مفهوم اصلی Pinterest به حول و حوش کاربران ایجاد و به اشتراک گذاشتن پین مواردی که به آنها علاقه دارند با افراد همفکر است – این بدان معناست که وقتی وارد سایت می شوند از قبل درگیر شده اند. اگر صفحه شما با علایق آنها همسو است ، آنها خوشحال هستند که از سایت شما بازدید می کنند ، پست های شما را به اشتراک می گذارند و به شما کمک می کنند تا مارک شما افزایش یابد.

چگونه Pinterest خود را برای حساب کسب و کار تنظیم کنیم

اگر در Pinterest تازه وارد هستید ، برای شروع باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. نگران نباشید ، این یک فرآیند ساده است که در زیر توضیح داده شده است.

  1. سر به pinterest.com/business/create.
  2. نام و وب سایت کسب و کار خود را اضافه کنید.
  3. نمایه خود را سفارشی کنید.
  4. حسابهای دیگر خود را مطالبه کنید

بیایید هر مرحله را با جزئیات بیشتر تجزیه و تحلیل کنیم.

1. سر به pinterest.com/business/create.

ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس “ایجاد حساب” را برای شروع انتخاب کنید. اگر قبلاً یک حساب شخصی Pinterest دارید ، مطمئن شوید که از سیستم خارج شده اید.

ورود به سیستم Pinterest

2. نام و وب سایت کسب و کار خود را اضافه کنید.

در مرحله بعد ، Pinterest نام کسب و کار ، نوع کسب و کار و جزئیات وب سایت شما را جویا می شود. اگر نام تجاری شما در یک دسته بندی ذکر شده قرار نمی گیرد ، نگران نباشید – فقط “من مطمئن نیستم” را انتخاب کنید.

ایجاد یک حساب کاربری pinterest

3. نمایه خود را سفارشی کنید.

مورد بعدی سفارشی کردن نمایه شما است. در اینجا می توانید یک عکس پروفایل ، نام نمایش ، نام کاربری و اطلاعاتی درباره نام تجاری خود اضافه کنید که به کاربران Pinterest کمک می کند صفحه شما را پیدا کنند.

Pinterest پروفایل را سفارشی کنید

4. حساب های دیگر خود را مطالبه کنید.

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت؟ نام وب سایت و هر حساب دیگر خود را بگویید تا اطمینان حاصل کنید که برای تمام محتوای خود در Pinterest اسناد و تجزیه و تحلیل دریافت می کنید ، حتی اگر قبل از ایجاد حساب Pinterest برای کسب و کار آن را ارسال کرده باشید.

حساب خود را به عنوان پینترست ادعا کنید

به محض راه اندازی حساب کسب و کار ، زمان آن فرا رسیده است که در استراتژی نحوه استفاده از صفحه خود برای رونق کسب و کار خود غرق شوید.

آیا Pinterest برای تجارت رایگان است؟

Pinterest برای کسب و کار رایگان است و ارزش آن را دارد که برای ایجاد یک حساب کاربری وقت بگذارید ، زیرا به شما امکان می دهد برند خود را مستقیماً با صفحه Pinterest خود پیوند دهید تا میزان بازدید و تبدیل بیشتر شود.

با راه اندازی حساب کسب و کار خود ، آماده هستید که از Pinterest for Business استفاده کنید. در اینجا شش بهترین روش برای یادآوری وجود دارد:

1. نوع محتوایی را که می خواهید ارسال کنید مشخص کنید.

مانند هر سایت دیگر در رسانه های اجتماعی ، درک سایت خود بسیار مهم است مخاطبان هدف. آنها می خواهند چه نوع محتوایی را در Pinterest ببینند؟

از همه مهمتر ، به نوع محتوایی که آنها با آن درگیر می شوند فکر کنید. آیا اینفوگرافی ، نکات و ترفندها یا شاید پست های وبلاگ است؟ برای کشف این موضوع ، در مورد نوع محتوایی که در حال حاضر بر روی صفحه های خود پین می کنند تحقیق کنید.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که با هر سنجاق خود را نمی فروشید. همچنین باید اطلاعات مربوط و مفید را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. وقتی شما از آنچه مخاطب شما می خواهد یا باید ببیند خوب فکر کنید ، ایجاد پین راحت تر خواهد بود.

2. طرح خود را در نظر بگیرید.

اکنون که می دانید چه چیزی می خواهید ارسال کنید ، مهم است که تصاویر خود را شبیه کنید. طراحی های شما باید چشم نواز باشد و در دریایی از تصاویر در صفحه مخاطبان خودنمایی کند.

علاوه بر این ، تصاویر شما باید از دستورالعمل های تجاری شما پیروی کنند. اگر طراح در دست ندارید ، می توانید از ابزارهایی مانند آن استفاده کنید بوم برای شروع.

3. پین های خود را بهینه کنید.

وقتی آماده شروع پست در Pinterest هستید ، یادتان باشد پین های خود را بهینه کنید. شاید تعجب کنید ، “چگونه پین ​​های خود را بهینه کنم؟”

برای شروع از چک لیست زیر استفاده کنید:

  • URL را در آن قرار دهید (می تواند پیوندی به یک پست وبلاگ باشد)
  • از کلمات کلیدی در عنوان ها ، توضیحات و نام فایل های تصویری استفاده کنید
  • صفحه هایی ایجاد کنید که با کلمات کلیدی شما همسو باشد
  • تابلوهای خود را مرتب کنید و یک تصویر روی صفحه را انتخاب کنید
  • از هشتگ ها استفاده کنید
  • تماس عملی را اضافه کنید
  • یک ابزارک Pinterest به سایت خود اضافه کنید
  • به نظرات پیروان پاسخ دهید
  • تابلوهای محبوب را دنبال کنید و نظر دهید
  • یک تابلوی اختصاصی برای پست های وبلاگ خود ایجاد کنید

این تاکتیک ها به شما کمک می کنند تجارت خود را رشد دهید با Pinterest کمک کنید و پست های خود را کشف کنید.

4- در مورد دسته ها اطلاعات کسب کنید.

در Pinterest می توانید هر تخته را به یکی از 36 تخته اختصاص دهید دسته بندی ها. این دسته ها به کشف سوزن های شما کمک می کنند.

به عنوان مثال ، از آنجایی که من در دوران نامزدی علاقه مند به پیدا کردن ایده های عروسی بودم ، بیشتر پین هایی که روی خوراک من نشان داده می شدند سنجاق هایی بودند که در دسته عروسی برچسب گذاری می شدند.

می توانید در دسته ها پیمایش کنید و ببینید کدام دسته مربوط به تجارت شما هستند. این حتی می تواند به شما کمک کند تا ایده های هیئت مدیره را بیابید.

5. از پین های غنی استفاده کنید.

Rich Pins راهی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر پین شده ارائه می دهد. به عنوان مثال ، زیر مجموعه Product Pins از پین های غنی به شما امکان می دهد تا اطلاعات قیمت گذاری ، جزئیات محصول و سایر داده ها را برای کمک به کاربران و تبدیل درایو خود اضافه کنید.

6. اهرم Pinterest لنز.

لنز Pinterest به عنوان بخشی از برنامه تلفن همراه پلت فرم در هر دو دستگاه Apple و Android در دسترس است. به کاربران امکان می دهد از هر شی عکس گرفته و موارد مشابه را در Pinterest کشف کنند. برای مشاغل ، Pinterest راهی برای بهبود بازاریابی زمینه ای ارائه می دهد: از محصول خود عکس بگیرید ، ببینید آنچه Pinterest باز می گرداند و سپس از برچسب های مشابه برای کمک به جذب کاربر استفاده می کنید.

وقتی به این استراتژی فکر کردید ، وقت آن است که تابلوهای خود را ایجاد کنید. اگر وبلاگ می نویسید ، به موضوعات وبلاگ فکر کنید و تابلوهایی را برای این موضوعات ایجاد کنید.

بیایید کمی بیشتر به نحوه استفاده از Pinterest برای وبلاگ خود بپردازیم.

1. اینفوگرافی ایجاد کنید.

یک روش عالی برای استفاده از Pinterest برای تبلیغ وبلاگ خود اینفوگرافی است. اگر پست های وبلاگی با محوریت اینفوگرافیک دارید ، آن را در Pinterest ارسال کنید.

علاوه بر این ، می توانید پست های وبلاگ قدیمی را در اینفوگرافیک ها دوباره استفاده کنید. Pinterest مکانی عالی برای استفاده مجدد از مطالب و جلب مخاطبان جدیدی است که ممکن است پست شما را نخوانده باشند.

2. بهترین وبلاگ ها را برای ارسال انتخاب کنید.

نیازی نیست که تک تک پست های وبلاگ را در Pinterest خود تبلیغ کنید. در عوض ، فقط مواردی را انتخاب کنید که بیشترین حس را برای پلتفرم داشته باشند. به عنوان مثال ، وبلاگهایی را انتخاب کنید که دارای تصاویر جذاب ، پیشنهادات بارگیری عالی یا اینفوگرافیک باشند.

علاوه بر این ، در مورد موضوعات هیئت مدیره خود فکر کنید. شما باید وبلاگهایی را که مربوط به هیئت مدیره شما هستند تبلیغ کنید.

3. تصاویر خود را سفارشی کنید.

هنگام ایجاد پین ، استفاده از تصاویر جذاب و سفارشی مهم است. برای تبلیغ وبلاگ ، می توانید از تصویر برجسته خود استفاده کنید و متن سفارشی را در آن قرار دهید.

به عنوان مثال ، بسیاری از پین هایی که پست های وبلاگ را تبلیغ می کنند عنوان وبلاگ را در تصویر سفارشی دارند. عنوان راهی عالی برای جلب توجه مردم و علاقه مند کردن آنها به پست وبلاگ شماست.

4- شرح پین بهینه شده را بنویسید.

وقتی توضیحات را برای یک پین تبلیغ یک پست وبلاگ می نویسید ، مهم است که به مردم بگویید چه انتظاراتی در پست داشته باشند.

در حالی که شما می خواهید برخی از رمز و رازها را ترک کنید و علاقه آنها را بدون دادن بیش از حد زیاد تحریک کنید ، آنها باید بدانند که در مورد چه چیزی است.

5. با Pinner ها درگیر شوید.

Pinterest همه چیز در مورد تعامل و علاقه ناشی از تصاویر است. برای به حداکثر رساندن تأثیر برند خود ، باید مرتباً با Pinner هایی که هیئت شما را دنبال می کنند درگیر شوید.

این به معنای پین کردن منظم محتوای جدید ، پین کردن مجدد محتوای عالی از طرف پیروان خود و اختصاص دادن وقت برای پاسخ مستقیم به هرگونه س askedال از کاربران Pinterest در وبلاگ شما است.

6. از یک استراتژی سئو مناسب استفاده کنید.

همانطور که در بالا اشاره شد ، Pinterest در واقع یک موتور جستجوی بصری است – اما درست مانند یک موتور جستجوی متنی ، کلمات کلیدی نیز بسیار مهم هستند. برای اطمینان از اینکه پین ​​های شما مورد توجه قرار می گیرند ، از روشهای جامع SEO استفاده کنید. عنوان وبلاگ خود را با عنوان هیئت مدیره خود یکسان کنید ، کلمات کلیدی مرتبط را برای همه پست های وبلاگ و شرح تصاویر خود بگنجانید و مطمئن شوید که از کلمات کلیدی در برچسب های “alt” تصویر نیز استفاده می کنید.

Pinterest برای مثالهای تجاری

بنابراین چه چیزی باعث ایجاد یک Pinterest عالی برای Business می شود؟ در اینجا شش نمونه برجسته وجود دارد.

1 HubSpot

تابلوی Pinterest HubSpot

صفحه Pinterest HubSpot بیش از 4.5 میلیون بازدید در ماه ایجاد می کند و تعداد زیادی محتوای عالی از جمله الگوهای اینفوگرافیک ، نکات ایجاد محتوا و حتی مشاوره شغلی را به Pinners ارائه می دهد. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای بازاریابی همه چیز است.

2 رئیس

هیئت مدیره Pinterest

Bossy یک برند زیبایی ، رواج یافته و بنیانگذار زن است که تمرکز خود را روی رژلب های جلب توجه ، ماندگاری طولانی و صفحه Pinterest قرار داده است که تعهد خود را نسبت به تنوع نشان می دهد.

3 ناهموار

هیئت مدیره Pinterest ناهموار

پیشنهاد ارزش Ruggable ساده است: فرش های قابل شستشو برای هر مکان. این فرشها قابل تغییر ، دوام ، ضد نفوذ و تمیز کردن آسان هستند – بنابراین جای تعجب نیست که صفحه Pinterest آن بیش از 10 میلیون بازدید در ماه ایجاد کند.

4 اتسی

صفحه Pinterest دکوراسیون منزل

این فروشگاه بازار سفارشی بازار را مورد توجه قرار داده و اکنون از Pinterest برای نمایش برخی از محبوب ترین اقلام خود استفاده می کند. به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید؟ چیزی است که بیانیه می دهد؟ به احتمال زیاد آن را در Etsy پیدا خواهید کرد – و آن را در Pinterest مشاهده خواهید کرد.

5 شلوغ کردن

صفحه Pinterest شلوغ

Bustle در لبه های پیشگویی اجتماعی قرار دارد و یک صفحه Pinterest برای مطابقت دارد. با ترکیبی از محتوای افراد مشهور ، داستان های علاقه انسانی ، دستور العمل ها و توصیه های مد ، Bustle بلافاصله توجه کاربران را به خود جلب می کند.

6 اسوترا

تابلوی Pinterest آسترا

این مارک تجاری متعلق به زنان و متعهد به ایجاد محصولات سلامتی تمیز ، با قیمت قابل دسترس ، به پینترست رفته و در حال حاضر تقریباً 200،000 بازدید در ماه دارد.

آن را سنجاق کنید تا برنده شوید

هنگامی که نوبت به بازاریابی تجارت شما می رسد ، Pinterest for Business راهی برای برند شما ارائه می کند تا سهم بازار خود را بدست آورد و علاقه مشتری ارگانیک ایجاد کند. طبیعت تصویر محور سایت می تواند به تغییر شکل تبدیل به ساده به تبدیل کمک کند و در عوض مخاطب شما را به استفاده از محصولات و خدمات شما در زندگی خود ترغیب کند – یا فقط آنها را به طور کلی الهام بخشد.

با یک رویکرد گام به گام عملی ، این می تواند محصولات و خدمات شما باشد که کاربران در حال اتصال – و خرید آنها هستند.

الگوهای Pinterest



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

3  +  2  =