0

نحوه استفاده از Insights Instagram (در 9 مرحله آسان)

بازدید 16


داده ها به شما کمک می کند مخاطبان خود را درک کنید. این به شما می گوید که آنها چگونه کارها را انجام می دهند ، آنچه را ترجیح می دهند و چه کسانی هستند. مطمئناً می توانید بر اساس احساس روده تصمیمات شغلی بگیرید ، اما هنگامی که بتوانید پیش فرض ها را با واقعیت های سخت و سرد تأیید کنید ، احتمال اینکه به این هدف ضربه بزنید بسیار زیاد است.

داده ها و تجزیه و تحلیل به شما کمک می کنند تا تأثیر تلاش های بازاریابی خود را در کانال های مختلف اندازه گیری کنید تا ببینید آیا کاری وجود دارد که شما باید متفاوت انجام دهید – مانند هدف قرار دادن مخاطب دیگر ، ارسال در ساعت خاصی از روز یا آزمایش قالب جدید محتوای.

رسانه های اجتماعی از این لحاظ که قابل اندازه گیری و بهبود هستند ، تفاوتی با سایر جنبه های بازاریابی شما ندارند. به همین دلیل قادر خواهید بود تا م aثرتری ایجاد کنید استراتژی اینستاگرام با استفاده از Instagram Insights.

برای عضویت در وبلاگ بازاریابی HubSpot اینجا را کلیک کنید

در اینجا تجزیه و تحلیل این کانال آورده شده است که بازاریابان باید بدانند و درک کنند – و نحوه استفاده از آنها.

مشاهده Insights Instagram: صفحه دسترسی به حسابها در Instagram

برای استفاده از Instagram Insights ، ابتدا باید یک نمایه تجاری داشته باشید. اگر قبلاً از حساب شخصی خود استفاده می کنید ، می توانید به نمایه کسب و کار بروید. در اینجا نحوه تبدیل حساب خود در چند مرحله ساده آورده شده است.

1. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، یک نمایه تجاری فیس بوک برای همان شخصیت ایجاد کنید.

نمایه تجاری اینستاگرام به شما امکان دسترسی به ویژگی ها و ابزارهای اضافی را برای کمک به رشد مخاطبان می دهد. با این حال ، برای راه اندازی نمایه تجاری اینستاگرام ، باید یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود داشته باشید. از طریق فیس بوک است که اعتبار پرداخت و موارد دیگر را اضافه می کنید. برای راهنمایی برای تنظیم صفحه فیس بوک خود اینجا را کلیک کنید اگر قبلاً آن را ندارید.

2. از عمومی بودن نمایه اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید. از نمایه های خصوصی نمی توان به عنوان پروفایل تجاری استفاده کرد.

شما می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید و پست های خود را توسط کاربران اینستاگرام که با نام تجاری شما آشنا نیستند ، مشاهده کنید. به همین دلیل ، نمایه اینستاگرام شما باید قبل از تبدیل آن به نمایه تجاری رسمی اینستاگرام ، عمومی شود. مراحل زیر است:

مرحله اول: به نمایه خود بروید و روی نماد همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

تبدیل اینستاگرام به نمایه کسب و کار: روی منوی همبرگر ضربه بزنید

مرحله دوم: برای دسترسی به تنظیمات ، روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

تبدیل اینستاگرام به نمایه تجاری: نماد چرخ دنده برای تنظیمات

مرحله سوم: “حریم خصوصی” را انتخاب کنید.

تبدیل اینستاگرام به نمایه تجاری: حریم خصوصی در منوی تنظیمات

مرحله چهارم: ضامن کنار «حساب خصوصی» را روشن کنید.

تبدیل اینستاگرام به نمایه تجاری: تغییر حساب حساب خصوصی اینستاگرام

نمایه اینستاگرام شما اکنون عمومی است.

3. به صفحه تنظیمات خود برگردید و روی “حساب” ضربه بزنید.

بازگشت به خود تنظیمات صفحه را با کلیک روی نماد همبرگر و ضربه زدن روی نماد چرخ دنده تغییر دهید. متناوباً ، می توانید از دکمه برگشت تلفن خود برای رفتن به آنجا استفاده کنید.

ضربه زدن حساب در منوی تنظیمات

تبدیل Instagram به نمایه کسب و کار: حساب را در منوی تنظیمات وارد کنید

4- “تغییر نوع حساب” را انتخاب کرده و “تغییر به حساب کاربری” را انتخاب کنید.

تبدیل اینستاگرام به نمایه تجارت: به حساب کسب و کار برویدبا انتخاب به حساب کسب و کار بروید، شما در حال تبدیل مشخصات Instagram خود به یک Profile Business Instagram هستید.

5- دستورالعمل های اینستاگرام را برای تنظیم نمایه تجاری خود دنبال کنید.

از شما خواسته می شود جزئیات مربوط به مشاغل خود را از جمله دسته مشاغل ، اطلاعات تماس و موارد دیگر بررسی و تغییر دهید. همچنین از شما خواسته می شود صفحه فیس بوکی را که می خواهید با نمایه شما مرتبط باشد انتخاب کنید (از مرحله 1).

6. روی «تمام شد» ضربه بزنید.

پس از راه اندازی حساب کاربری خود ، می توانید از Instagram Insights استفاده کنید. در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

1. منوی همبرگر را باز کنید و “Insights” را کلیک کنید.

برای مشاهده اطلاعات مربوط به حساب کلی اینستاگرام خود ، با مراجعه به نمایه خود شروع کنید. سپس ، در بالا ، روی نماد همبرگر کلیک کنید و انتخاب کنید بینش ها از منو

مشاهده Insights Instagram: رفتن به Insights از منوی Instagram

از آنجا ، شما به موارد برجسته اخیر صفحه ای که در آن اطلاعات عمومی درباره نحوه تعامل افراد با نمایه شما مشاهده خواهید کرد ، مانند تعداد دنبال کننده هایی که در هفته گذشته کسب کرده اید یا از دست داده اید.

نمایش Insights Instagram: صفحه برجسته های اخیر در Instagram

در مرحله بعدی ، ما به اطلاعات ویژه تری در مورد نمایه که می توانید کاوش کنید ، خواهیم پرداخت.

2. دسترسی را اندازه گیری کنید.

کلیک کنید بر روی حسابهای رسیده است بخش. Reach تعداد کاربران بی نظیری را که هر یک از پست های اینستاگرامی شما را دیده اند منعکس می کند.

مشاهده Insights Instagram: صفحه دسترسی به حسابها در Instagram

در این گروه ، اطلاعات آماری برای:

  • برداشت ها – چند بار پست های شما دیده شد.
  • فعالیت حساب – بازدید از نمایه ، ضربه زدن به وب سایت و سایر فعالیت ها.
  • ارسال های برتر – پست هایی که بیشترین میزان جذب و تعامل را ایجاد کرده اند.
  • برترین داستان ها – پست های Instagram Stories که بیشترین میزان جذب و جذب را ایجاد کرده است.
  • فیلم های برتر IGTV – فیلم های IGTV که بیشترین جذابیت و جذابیت را ایجاد می کنند.

برخی از این بینش ها را می توان برای بینش بیشتر گسترش داد.

3. بازدیدها و دنبال کنندگان پروفایل را ردیابی کنید.

در صفحه Accounts Reached در قسمت Account Account فعالیت خواهید دید بازدید از پروفایل.

بازدید از پروفایل تعداد دفعات مشاهده پروفایل شما را نشان می دهد.

4- کلیک های وب سایت را تعیین کنید.

شیرهای وب سایت همچنین می تواند در زیر یافت شود فعالیت حساب بخش. این بینش تعداد دفعات کلیک روی پیوندهایی را که در نمایه کسب و کار خود قرار داده اید نشان می دهد.

5. تعاملات محتوا را ردیابی کنید.

بازگشت به موارد برجسته اخیر و ضربه بزنید تعاملات محتوا. با این کار صفحه ای نمایش داده می شود که عملکرد محتوای شما را از نظر میزان جذابیت نشان می دهد و معیارها را براساس نوع محتوا تقسیم می کند.

مشاهده Instagram Insights: صفحه تعاملات محتوا در Instagram

دوست دارد به خودی خود صحبت می کند ، منعکس کننده تعداد کاربرانی که پست شما را پسندیده اند. مثل لایک ها ، نظرات تعداد نظرات باقی مانده را منعکس می کند بر پست شما ذخیره می کند تعداد کاربران یا حسابهای منحصر به فردی را که پست شما را ذخیره کرده اند یا روی نماد نشانک مانند که در زیر آن در فیدهای آنها نشان داده شده است ، نشان می دهد

6. پیروان خود را پیگیری کنید.

بازگشت به موارد برجسته اخیر و کلیک کنید کل دنبال کنندگان. سپس به خرابی پیروان صفحه

مشاهده Instagram Insights: صفحه خرابی پیروان در اینستاگرام

این صفحه تعداد فالوئرهایی را که طی هفته گذشته به دست آورده اید یا از دست داده اید ، و همچنین میانگین ساعاتی از روز که فالوورهای شما از اینستاگرام استفاده می کنند نشان می دهد – داده هایی که می توانند هنگام برنامه ریزی پست ها بسیار مفید باشند.

7. یاد بگیرید که چه اقداماتی در پست شما انجام شده است.

برای مشاهده اطلاعات آماری برای یک پست خاص اینستاگرام ، با مراجعه به نمایه خود شروع کنید. روی پستی که می خواهید بررسی کنید ضربه بزنید ، سپس کلیک کنید اطلاعات آماری را مشاهده کنید زیر تصویر.

این اطلاعات آماری نشان دهنده تعداد اقداماتی است که کاربران در نتیجه مشاهده پست شما در نمایه شما انجام داده اند – مواردی مانند بازدید از نمایه شما ، سپس اقدامی مانند کلیک کردن روی پیوند وب سایت یا دنبال کردن شما.

مشاهده Instagram Insights: ویژگیهای اقدامات Instagram Insights

منبع: اینستاگرام

8- از “Discovery” استفاده کنید تا ببینید پست شما در فیدها کجا نشان داده شده است.

همانطور که از نامش پیداست ، این بینش ها نشان می دهد جایی که پست شما بیشترین دیده شده است – یا کشف شده است – از جمله اینکه تعداد حسابهایی که برای اولین بار پست را مشاهده نکرده اند شما را دنبال نمی کنند.

این بخش شامل معیارهای روشن است برداشت ها، که نشان دهنده تعداد دفعاتی است که پست شما از یک مکان خاص در اینستاگرام کشف شده است ، مانند خوراک خانه کاربر ، جستجو ، نمایه شما ، برچسب موقعیت مکانی یا هشتگ.

مشاهده Insights Instagram: ویژگی کشف Insights Instagram

منبع: اینستاگرام

اطلاعات آماری Discovery همچنین شامل داده هایی درباره میزان دسترسی یک پست است – که نشان دهنده تعداد حساب های منحصر به فرد پست شما است.

9. بینش داستان را مشاهده کنید.

سرانجام ، کاربران اینستاگرام با نمایه کسب و کار قادر به مشاهده بینش در داستانهای زودگذر خود هستند.

برای مشاهده بینش Story خود ، به Insights بروید و به پایین بروید محتوایی که به اشتراک گذاشته اید بخش در موارد برجسته اخیر صفحه

به پایین بروید داستانها بخش ، و شما می توانید بینش داستان های قدیمی تر ، و همچنین داستان هایی که هنوز منقضی نشده اند را ببینید.

در مرحله بعدی ، ما به اطلاعات ویژه تری خواهیم رسید که می توانید کاوش کنید.

برداشت ها

این بینش نشان دهنده چند بار مشاهده داستان شما است.

هنگام مشاهده این اطلاعات ، به خاطر داشته باشید که می توانید چندین تصویر یا فیلم به Story خود اضافه کنید. وقتی این کار را انجام می دهید ، هر قسمت از محتوای تصویری در Story شما به عنوان یک عکس یا فیلم در پست شما محاسبه می شود.

بیایید بگوییم شما شش عکس به استوری خود اضافه می کنید. چه کسی فقط یک مورد را مشاهده کند یا هر شش مورد را مشاهده کند ، اینستاگرام فقط کل استوری شما را که دریافت کرده است ، حساب می کند یکی احساس؛ عقیده؛ گمان.

محتوای Story که بیش از یک بار توسط یک کاربر مشاهده شده است نیز همین است. اینستاگرام هنوز فقط این تعامل را به حساب می آورد که کل داستان یک برداشت را داشته است.

رسیدن

این بینش نشان دهنده تعداد کاربرانی است که داستان شما را دیده اند.

ضربه بزنید به جلو

این بینش تعداد دفعاتی را که کاربر روی عکس داستان یا فیلم شما ضربه می زند ، نشان می دهد تا به رسانه بعدی برود.

ضربه بزنید

این بینش تعداد دفعات ضربه کاربر توسط کاربر به عکس یا فیلم شما را نشان می دهد تا به قسمت قبلی رسانه برگردد.

پاسخ می دهد

این بینش تعداد دفعات ارسال پیام توسط کاربران از طریق پیام فرستادن جعبه متن در داستان شما.

پاسخ در داستانهای اینستاگرام

ضربه تند وشدید زدن دور

این بینش تعداد دفعات کش رفتن کاربران برای رفتن به بخش را نشان می دهد حساب بعدی داستان – با “ضربه به جلو” اشتباه گرفته نمی شود ، که منعکس کننده کاربران است که از آن جلوتر می روند شما قطعه بعدی رسانه استوری.

خارج می شود

این بینش تعداد دفعات ترک کاربر را نشان می دهد داستانها بخش کاملا برای بازگشت به خوراک خانه.

اندازه گیری اثربخشی خود با Insights Instagram

اکنون که می دانید چگونه با استفاده از Instagram Insights به اطلاعات برای اطلاع دادن به استراتژی خود دسترسی پیدا کنید ، می توانید این داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و تعیین کنید چه عواملی برای مخاطبان شما مثر است (و چه چیزهایی نه.) از آنجا ، با توجه به این معیارها ، ایجاد محتوایی که به یک میزان جذابیت منجر شود بسیار آسان تر خواهد بود.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در ژانویه 2018 منتشر شد اما برای جامعیت به روز شده است.

وبلاگ بازاریابی hubspot



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  15  =  22