معرفی ناوگان توییتر: نحوه استفاده از آن برای تقویت نامزدی


به دنبال موفقیت Instagram Stories ، Facebook Stories ، Snapchat و اکنون LinkedIn Stories ، Twitter بالاخره ویژگی داستانی خاص خود را راه اندازی کرد.

نامیده می شود ناوگان توییتر.

قبل از اجرای این برنامه برای مخاطبان و بازاریابان در سراسر جهان ، توییتر از مارس 2020 یک برنامه آزمایشی را در برزیل اجرا کرد. در طول سال ، مکان های بیشتری اضافه شد و این ویژگی برای کاربران آمریکایی در نوامبر سال 2020 پخش شد.

اما دقیقاً ناوگان توییتر چیست و چگونه برندها می توانند از این ویژگی در استراتژی های بازاریابی اجتماعی خود استفاده کنند؟ در این بخش ، ما همه چیزهایی را که باید در مورد ناوگان توییتر بدانید ، از جمله نحوه کار آنها ، چگونگی ایجاد ناوگان خود و همچنین اینکه این ناوگان می توانند به تلاش های بازاریابی سریع کمک کنند ، بررسی خواهیم کرد.

اکنون بارگیری کنید: نحوه استفاده از Twitter برای تجارت [Free Kit]

انگیزه پشت ناوگان توییتر

چون ناوگان بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند، دقیقاً مانند داستانهای اینستاگرام ، توییتر می گوید که هدف آن این است که ببیند آیا محتوای زودگذر آن باعث ایجاد مکالمات شخصی تر و عمیق تر در سیستم عامل می شود

برای اینکه “ناوگان” حتی “شخصی تر” شود ، سایر کاربران نمی توانند پیوند خود را بازتوییت کنند یا به اشتراک بگذارند. کاربران توییتر فقط می توانند از طریق پیام مستقیم به ناوگان پاسخ دهند.

هنگامی که توییتر خلبان ناوگان خود را آغاز کرد ، این شرکت از اولین آزمایش کنندگان بتا نظرسنجی کرد. مانند انتظار می رود، بیشتر کسانی که از Fleets استفاده می کردند اظهار داشتند که نسبت به انتشار تویت های استاندارد احساس راحتی بیشتری در انتشار افکار یا عقاید شخصی دارند. به این دلیل که کاربران می دانستند این محتوا سرانجام ناپدید می شود.

مو آل ادهم ، مدیر محصولات توییتر ، در اعلامیه توییتر توضیح داد: “ما امیدواریم که افرادی که معمولاً با Tweeting راحت نیستند از Fleets برای صحبت در مورد بازتاب هایی که به ذهنشان می رسد استفاده کنند.”

توییتر ناوگان همچنین بیانگر حرکت دیگری است که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهت استقبال از مطالب زودگذر انجام می دهند.

در حالی که ناپدید شدن ویدیو ، متن و داستان ممکن است در روزهای ابتدایی رسانه های اجتماعی مانند لقب هایی باشد ، ویژگی های محتوای زودگذر امروزه به طور فزاینده ای در چشم انداز آنلاین رایج هستند.

اکنون که دلیل ایجاد ناوگان در توییتر را توضیح دادیم ، بیایید دقیقاً در مورد آنچه که هستند و نحوه ایجاد آنها غوطه ور شویم.

ناوگان یا توییت های زودگذر ، مشابه Instagram Stories هستند. مانند طرح اینستاگرام ، کاربران توییتر که دارای Fleets هستند نواری با نمادهای دائمی Story را از هر حساب در بالای خوراک Twitter خود مشاهده می کنند.

از طریق صفحه اصلی خود ، یک کاربر می تواند بر روی نماد Fleet دایره ای شکل ضربه بزند تا ببیند یک حساب کاربری در منطقه ناوگان خود چه چیزی ارسال کرده است.

تصویر ناوگان توییتر در بالای Twitter Feed در برنامه تلفن همراه

بر خلاف توییت ها ، متن ، ویدئو یا عکس منتشر شده در قالب عمودی ، شبیه به Instagram Stories نشان داده می شود. اما ، اگر قالب Tweet را دوست دارید ، می توانید یکی را در Fleet به اشتراک بگذارید تا توجه بیشتری به آن جلب کنید ، همانطور که مک دونالد در زیر می گوید:

مک دونالد یک توییت را در یک ناوگان به اشتراک می گذارد

 

نحوه ایجاد ناوگان توییتر

1. از طریق تلفن همراه وارد حساب Twitter خود شوید.

اول؟ وارد حساب Twitter خود در iOS یا دستگاه Android شوید. به همین دلیل است: ناوگان در دستگاه های دسک تاپ پشتیبانی نمی شوند. درست مانند استوری های اینستاگرام و فیس بوک ، این محتوا برای کاربران تلفن همراه طراحی شده و از دستگاه های تلفن همراه منتشر شده است.

2. آواتار خود را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید.

بعد ، آواتار خود را پیدا کنید – تصویر خود یا تصویری که برای نمایش خود در توییتر انتخاب کرده اید. این را در قسمت سمت چپ و سمت چپ خوراک توییتر خود پیدا خواهید کرد.

3. گزینه “افزودن” را انتخاب کنید.

اکنون بر روی کلیک کنید اضافه کردن دکمه سمت چپ کاربرانی را دنبال می کنید که به صفحه ایجاد Fleets بروید.

ناوگان توییتر ایجاد می کند

4. محتوای خود را ایجاد کنید.

اکنون وقت آن است که محتوای خود را ایجاد کنید. مانند سایر سیستم عامل های داستان ، Twitter Fleets یک صفحه دوربین ساده را ارائه می دهد که در آن می توانید عکس بگیرید ، فیلمبرداری کنید ، محتوایی را از رول دوربین خود بارگذاری کنید یا یک ناوگان با رنگ زمینه اصلی و نظر متن ایجاد کنید.

یک ناوگان توییتر ایجاد کنید

5. متن و توضیحات را اضافه کنید.

پس از تعیین محتوای خود ، می توانید روی “Aa” ضربه بزنید تا متن اضافه شود ، نماد رنگ برای تغییر رنگ متن یا نماد ALT برای اضافه کردن متن متن alt برای خوانندگان صفحه نمایش ضربه بزنید.

نحوه ایجاد ناوگان توییتر

6. ناوگان خود را منتشر کنید.

پس از اتمام سفارشی سازی ، به سادگی روی ضربه بزنید ناوگان در گوشه بالا سمت راست برای انتشار آنچه ایجاد کرده اید ،

ناوگان توییتر خود را منتشر کنید

اکنون که ما می دانیم چگونه یک ناوگان ایجاد کنیم ، بیایید در مورد نحوه به اشتراک گذاری ، حذف و پاسخ دادن به آنها صحبت کنیم.

چگونه یک ناوگان را به اشتراک بگذاریم

وقتی نوبت به اشتراک گذاری Fleets (و توییت ها) می رسد ، دو گزینه پیش رو دارید: Fleeting Tweets و Tweeting Fleets.

مطابق با صفحه راهنمای رسمی توییتر، اگر می خواهید یکی از توییت های خود را به صورت ناوگان درآورید ، به سادگی بر روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید از هر توییتی ، سپس ضربه بزنید اشتراک در ناوگان سپس می توانید متن یا عکس العمل ها را قبل از به اشتراک گذاشتن ناوگان خود تغییر اندازه دهید و اضافه کنید.

توییت کردن یک ناوگان

اگر می خواهید ناوگان را توییت کنید تا بعد از 24 ساعت ناپدید نشود ، به سادگی روی نماد پیکان رو به پایین در ناوگان منتشر شده خود ضربه بزنید ، سپس صدای جیر جیر این و در آخر ، ضربه بزنید صدای جیر جیر برای پایان دادن.

توییت کردن یک ناوگان

چگونه ناوگان را حذف کنیم

برای حذف ناوگان قبل ، با روال ذکر شده در بالا شروع کنید: وارد توییتر شوید و سپس آواتار خود را پیدا کنید. همه ناوگان منتشر شده شما باید درست در سمت راست قرار داشته باشند.

سپس Fleet را که می خواهید حذف کنید پیدا کرده و آن را انتخاب کنید ، سپس روی پیکان رو به پایین در بالا سمت راست ضربه بزنید تا به منوی بازشو دسترسی پیدا کنید. در آخر ، انتخاب کنید ناوگان را پاک کنید ناوگان خود را بردارید.

چگونه ناوگان توییتر را حذف کنیم

چگونه به ناوگان پاسخ دهیم

پاسخ دادن به ناوگان نیاز به استفاده از پیام های مستقیم دارد – کاربران می توانند ناوگان شما را انتخاب کرده و DM برای شما ارسال کنند ، یا شما می توانید همین کار را برای سایر ناوگان توییتر انجام دهید.

نحوه استفاده از ناوگان توییتر برای کارهاs

1. انتشار پیشنهادات با زمان محدود

آیا می خواهید بسیاری از محصولات را به سرعت بفروشید؟ یا ، تبلیغاتی را برای جذاب ترین دنبال کنندگان توییتر خود ارائه دهید؟ یک روش عالی برای انجام هر دوی این موارد می تواند استفاده از Fleets برای تبلیغ فروش موقت ، پیشنهادات یا کد کوپن باشد.

از آنجا که ناوگان فقط 24 ساعت طول می کشد ، کاربران نمی توانند کدها یا تبلیغات را برای همیشه پیدا کنند. این می تواند به این معنی باشد که این مخاطبان ممکن است برای خرید ، استفاده از کد کوپن مشخص شده یا فقط به وب سایت شما مراجعه کنند تا درباره محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نمونه داستان اینستاگرام

منبع تصویر

2. میزبانی Giveaways روزانه

همراه با ارسال درباره فروش کوتاه مدت و کد کوپن ، Fleets و سایر سیستم عامل های Story می تواند مکان های عالی برای هدایای تبلیغاتی را تبلیغ کنید. با یک بستر داستان مانند ، می توانید متن ، ویدیو و عکس بیشتری در مورد محصولاتی که به شما هدیه می دهد در اختیار داشته باشید و در چند صفحه قوانین نمایش خود را توضیح دهید.

در حالی که می توانید در توییت های استاندارد اعلامیه کنید ، ممکن است به دلیل توییتر ، همه این اطلاعات در چندین پست یا موضوع منتشر شود. محدودیت تعداد کاراکتر. و از آنجا که فید توییتر بسیار سریع است ، به احتمال زیاد باید بیش از یک بار پست کنید تا تعداد زیادی از مسابقه ها را در مدت زمان محدود دریافت کنید.

با بستری مانند Fleets ، نه تنها می توانید چندین صفحه از توییت ها را در همان داستان Fleet ارسال کنید ، بلکه محتوای شما در قسمت Fleets بالای خوراک کاربر نیز نمایش داده می شود. این بدان معناست که خطر دفن اعلامیه مسابقه شما با توییت های حساب های دیگر کمتر است.

بعلاوه ، از آنجا که ناوگان و داستانها فقط 24 ساعت دوام می آورند ، بینندگان ممکن است احساس فوریت کنند. مانند کوپن یا فروش ، ممکن است مخاطبان بخواهند وارد مسابقه شما شوند ، کل داستان شما را مشاهده کنند یا قبل از ناپدید شدن ناوگان به وب سایت شما بروند.

برای اینکه به شما الهام بیشتری ببخشید ، در اینجا مثالی از یک مسابقه را آورده ام که یک مارک یکبار در Instagram Stories شرکت کرده است:

هدیه داستان اینستاگرام

منبع تصویر

3. پذیرفتن رویدادهای زنده در رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید از رویدادهای زنده یا اخبار کوتاه مدت در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید بدون اینکه پروفایل توییتر شما را مسدود کند؟ در نظر گرفتن این رویداد با محتوای زودگذر. به این ترتیب ، هنگامی که این رویداد به پایان می رسد ، کاربران دوباره بر روی نام تجاری و تجارت کلی شما تمرکز می کنند.

در این مثال زیر ، استوری اینستاگرام NBA پوشش خبری رژه تورنتو رپتورز در انتاریو کانادا را ارائه می دهد. در این مرحله از داستان ، یکی از اعضای تیم رپتورز با Drake ، خواننده رپ سلفی گرفت.

استوری اینستاگرام nba

4- تعامل با طرفداران وفادار

در حالی که پلت فرم بسیار عمومی توییتر از قبل فرصت های زیادی را برای مارک ها فراهم می کند مستقیماً با طرفداران پیدا کنید و با آنها تعامل کنید، ناوگان نیز می تواند ابزاری مفید برای این امر باشد.

بر داستان های اینستاگرام و فیس بوک، ممکن است به طور مرتب محتوایی را مشاهده کنید که مارک ها از کاربران می خواهند س questionsال یا محتوا را از آنها DM تهیه کنند. سپس ، ممکن است یک مارک تجاری با نقل قول ها ، تصاویر یا فیلم های تولید شده توسط کاربر ایجاد کند. این تاکتیک باعث می شود کاربرانی که در آن شرکت کرده اند احساس کنند این برند به فکر خود اهمیت می دهند. در همین حال ، یک داستان تعاملی مانند این اجازه می دهد تا مخاطبان دیگر ببینند که این برند از جذاب ترین پیروان خود قدردانی می کند.

داستان تعاملی استارباکس اینستاگرام

جدا از تعاملات پرسش و پاسخ ، شما همچنین می توانید با انتشار Fleets با محتوای تولید شده توسط کاربران از طرف مشتریان یا طرفداران ، یک قدم جلوتر بروید. یک مارک تجاری که مرتباً این کار را در Instagram Stories و Facebook انجام می دهد ، Planet Fitness است. در داستان زیر ، عکس های سفر تناسب اندام را که توسط مشتریان واقعی خود ارسال شده اند ، برجسته می کند:

داستان اینستاگرام تناسب اندام سیاره

این داستان نه تنها به طرفداران وفادار Planet Fitness اجازه می دهد تا به محتوای رسانه های اجتماعی این برند کمک کنند ، بلکه به چشم اندازها اجازه می دهد تا ببینند مردم واقعی از خدمات سالن بدنسازی چه بهره ای برده اند.

5. ارائه محتوای پشت صحنه

بیشتر ما می دانیم که مردم عاشق دیدن محتوای پشت صحنه مشاهیر ، ورزشکاران و تأثیرگذارها هستندداستان های اینستاگرام ، داستان های فیس بوک و اسنپ چت. اما ، تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان از مواد پشت صحنه مارک ها نیز لذت می برند.

در حالی که توییت ها به مارک های تجاری بستری برای ایجاد پست های سریع خوش فرم یا انتشار محتوای سنگین ارائه می دهند ، Fleets به مارک ها این امکان را می دهد تا محتوای پشت صحنه یا بینش هایی را به مخاطبان نشان دهند که باعث می شود از اصالت و قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار شوند. این چیزی است که ما مارک ها را به طور مکرر در داستان های موقت اینستاگرام خود دیده ایم.

در داستان زیر ، Caffe Nero مستقر در نیوانگلند یک مسابقه Barista of Year را که هر ساله با کارمندان خود برگزار می کند ، برجسته می کند. داستان نشان می دهد که چگونه باریستاهای کافه نرو به خدمت رسانی به مشتریان اختصاص یافته اند و این یک قطعه اصیل از فرهنگ شرکت رستوران را نشان می دهد که ممکن است بسیاری از مشتریان از آن اطلاع نداشته باشند.

caffe nero اینستاگرام sory

5. آگاهی مخاطبان درباره مباحث صنعت پیچیده

هنگام ساخت یک توییت ، باید پیام خود را جمع بندی کنید با 280 حرف یا یک موضوع را شروع کنید. اما با استفاده از Fleets یا سایر داستان های رسانه های اجتماعی ، می توانید اطلاعات یا اطلاعات بیشتری را با عکس ها ، فیلم ها یا چندین صفحه از متن اضافه کنید.

این می تواند به مارک های تجاری امکان دهد که به کاربران توییتر تنوع قوی تری از محتوای ارزشمند و آسان ایجاد کنند که فقط به توییت های کوچک ، فیلم های گران قیمت بازاریابی یا پخش مستقیم زمانبر محدود نباشد.

در اینجا مثالی از چگونگی بحث در مورد موضوعات پیچیده صنعت درباره HubSpot از طریق Instagram Stories آورده شده است. اگرچه ممکن است نتوانید سطح یکسانی از تصاویر را به محتوای Fleets اضافه کنید ، اما به طور بالقوه می توانید از چندین صفحه متن به روشی مشابه استفاده کنید.

داستان اینستاگرام hubspot

پیمایش در مطالب زودگذر

آیا محتوایی که ناپدید می شود می تواند واقعاً تأثیرگذار باشد؟ خوب ، اگر اسنپ چت ، اینستاگرام ، فیس بوک ، لینکدین و توییتر به ما چیزی یاد داده اند پاسخ آن سوال مثبت است!”

در حالی که محتوای زودگذر است مانند ناوگان یک فرصت جدید و هیجان انگیز است ، ایجاد محتوایی که مخاطبان شما را به روشی به یادماندنی جذب کند خلاقیت و طوفان مغزی را می طلبد.

برای آشنایی بهتر با نکات و راهکارهای اصلی محتوای زودگذر ، این مقدمه را در مورد نوع محتوا بررسی کنید. سپس ، در مورد چگونگی استفاده از مارک های بزرگ در سیستم عامل های زودگذر مانند اینها بیشتر بیاموزید داستان های اینستاگرام ، داستان های فیس بوک و اسنپ چت.

یادداشت سردبیر: این پست وبلاگ در ابتدا برای پوشش خلبان توییتر ناوگان در ماه مه سال 2020 منتشر شد ، اما برای جامعیت و طراوت به روز شد.فراخوان جدید برای اقدام





منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *