فراگیری در طی فرایند استخدام آغاز می شود. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.


4 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

فراگیر بودن بخش مهمی از فرهنگ هر شرکت سالم است. این یکی از عناصر اصلی است که اطمینان می دهد کارمندان شما از رضایت خاطر و محیطی برخوردار هستند که می توانند در آن رشد کنند. اما فراگیری از روز اول استخدام جدید شما شروع نمی شود تیم. برای تأثیرگذار بودن ، فراگیری از زمان شروع فرایند استخدام.

استخدام های جدید به احتمال زیاد با نوعی عواقب ذهنی و عاطفی ناشی از همه گیری و انزوا از خود روبرو هستند. با آگاهی از مبارزات بی نظیری که امروز استخدام های جدید با آن روبرو هستند ، می توانید استخدام خود را تنظیم کنید و شبانه روزی فرآیندهای پاسخگویی به نیازهای آنها در یک محیط آنلاین.

در اینجا نحوه انجام این کار در حالی که اهمیت دادن ، یکی از اجزای مهم در شمول را در اولویت خود قرار می دهید وجود دارد.

مربوط: شمول بیش از یک کلمه کلیدی است. این آینده یک اقتصاد جهانی سالم است

موضوع غیر قابل بحث است

مهم بودن بخشی از هویت کسی است که به او می گوید چقدر برای دیگران ارزش دارد. وقتی کسی می گوید که می خواهد تغییری ایجاد کند یا در آن مشارکت می کند ، در حال گفتن است که می خواهد زندگی ، کردار و سخنانش برای افراد اطرافش مهم باشد. این امر همچنین در مورد نحوه برخورد کارکنان شما با کارشان اعمال می شود.

ماده یکی از م componentsلفه های اساسی برای ایجاد است نقص. اگر می خواهید فرهنگ شرکت شما واقعی باشد شامل، شما باید چشم انداز اهمیت را در سیستم ها و فرایندهای خود ایجاد کنید. این بدان معنی است که وقتی سازمان خود را در نظر می گیرید چگونه است رهبری جلسات ، بررسی ها ، ارتباطات روش ها و سایر تعاملات با کارمندان و استخدام های احتمالی شما ، این س ،ال که “در این فرایند کجا اثبات می شود که کارمندان من و تلاش آنها مهم است؟” باید پرسیده شود

وقتی کارمندان احساس می کنند مهم هستند ، تأثیر مستقیمی بر روی آنها دارد کارایی و اینکه چگونه در محل کار حاضر می شوند. کارمندانی که خود را باور دارند سهم حساب می شود از خودکارآمدی بالاتری برخوردار هستند و اعتماد به نفس، ناشی از شناخته شدن به عنوان ارزشمند و درک اینکه سهم آنها در گروه کل (در این مورد شرکت) قدردانی می شود. بنابراین این س remainsال باقی می ماند – چگونه کارمندان جدید را با توجه به اهمیت جذب می کنید؟

مربوط: 5 مرحله برای یک سیستم ارزیابی عملکرد موثر

اهمیت در روند استخدام و پردازش

پس از ماه ها فریز استخدام و شرایط ناامن کار ، بسیاری از استخدام های بالقوه می خواهند به سراغ شرکتی بروند که ارزش آنها را می بیند و برای سهم خود به آنها پول خوبی پرداخت خواهد کرد. بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید در هر مرحله از حضور اعضای جدید تیم ، استخدام های بالقوه طعم فرهنگ شما را می چشند. آنها می توانند اجمالی از چگونگی ارتباط و عملکرد شرکت شما را مشاهده کنند. مهم است که شما در مراحل اولیه ، استانداردهایی را برای نحوه ارزیابی و صحبت با کارمندان خود تعیین کنید.

به عنوان مثال ، در طی فرآیند مصاحبه ، می توانید در مورد کمک های یک کارمند احتمالی به سازمان های گذشته س questionsال کنید و از اهمیت احساس کارکنان خود مانند اهمیت آنها صحبت کنید. می توانید از روشهایی که استخدامهای بالقوه بیشتر دوست دارند برای کمک به سازمانهایی که با آنها کار می کنند و فرصتهایی که به مرور جستجو می کنند ، مطلع شوید. این نوع گفتگوها بر اساس تأثیر و درگیری استوار هستند به طوری که انتظارات ارائه شده پایه و اساس این موضوع را ایجاد می کند که یکی از اصلی ترین کارهایی است که سازمان استخدام های بالقوه در حال پیوستن به آن هستند. درگیر كردن اعضای تیم اضافی در روند مصاحبه روش دیگری برای نشان دادن اهمیت كارمندانتان به نامزد است.

مربوط: 5 کلید داشتن کارکنان از راه دور که درگیر آن هستند

هنگامی که استخدام جدیدی را انتخاب کردید ، وقت آن است که از آنها استفاده کنید. نحوه حضور شما در اعضای جدید تیم باعث ایجاد تفاوت در نحوه تعامل کارمندان فعلی و کارمندان جدید شما با یکدیگر می شود. این امر باعث افزایش شمولیت موجود می شود و یا باعث کاهش آن می شود. به همین دلیل ایجاد یک فرآیند پردازشی عمدی که ادغام کارمندان جدید در فرهنگ فراگیر شما را آغاز می کند بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، هنگام معرفی استخدام جدید به تیم فعلی خود ، اطمینان حاصل کنید که کارمند جدید شما چه چیزی را روی میز می آورد و اینکه تیم فعلی شما روی چه چیزی کار می کند را بالا می برد. به همین ترتیب ، هنگام معرفی کارمندان موجود در استخدام جدید خود ، کمک های بی نظیری را که هر یک از کارمندان به تیم می آورد ، به اشتراک بگذارید. این اجازه می دهد تا هر کارمند احساس دیده شدن ، شناخته شدن و مهم بودن کند تا بتواند درک عمیق تری از جایگاه خود در سازمان داشته باشد. استخدام های جدید و اعضای تیم هرچه احساس کنند که برای یکدیگر و بطور کلی شرکت شما اهمیت بیشتری دارند ، فرهنگ و اعتبار شما قویتر می شود و بالاترین استعداد کالیبر را به سازمان خود جذب می کند.



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *