0

طرفداران کانتینر حمل و نقل می گویند جعبه های فلزی می توانند فشار مسکن را کاهش دهند

بازدید 8


ما در Bankrate تلاش می کنیم تا به شما کمک کنیم تا تصمیمات مالی دقیق تری بگیرید. اگرچه ما به سختگیری پایبند هستیم ، اما این پست ممکن است به محصولات شرکای ما ارجاع دهد. در اینجا توضیحی برای

راجر بنت ، صاحب خانه فلوریدا در آستانه انتقال به خانه جدید خود است ، و در حالی که گشت و گذار در سایت ساخت و ساز را بر عهده داشت ، تصمیم خود را برای ساخت نه از مواد سنتی بلکه از ظروف حمل و نقل توضیح می دهد.

بنت می گوید با استفاده از جعبه های فلزی احیا شده از زنجیره تأمین جهانی ، حدود 100000 دلار كمتر از هزینه ساخت خانه مشابه بلوك های بتونی هزینه خواهد كرد.

قیمت چوب در طی همه گیری اوج گرفت ، اما بنت مجبور نبود با این فشار قیمت کنار بیاید. وی در مورد خانه استیل و گچ بری اش در ساحل دریاچه ورث می گوید: “هیچ چوبی وجود ندارد.”

در دوره ای از افزایش سرسام آور هزینه های ساخت و ساز ، ارزش های منزل سریع و کمبود خانه برای فروش ، کانتینرهای حمل و نقل – که نمادی از فرهنگ مصرف کننده و تجارت جهانی است – به عنوان یک ماده ساختمانی جایگزین توجه را به خود جلب کرده اند.

عرضه فراوان جعبه های فلزی

چوب و سایر مصالح ساختمانی کمبود دارند ، اما ظروف قدیمی به وفور یافت می شوند. طول جعبه فلزی استاندارد 40 فوت در عرض 8 فوت یا 320 فوت مربع است. کانتینرهای حمل و نقل دست دوم با هزینه کمتر از 3000 دلار در eBay موجود است.

از مزایای هزینه کنار بگذارید ، خانه های کانتینری دور از جریان اصلی هستند. اما طرفداران ساخت کانتینر علاقه زیادی به تغییر این برداشت دارند. در دنور ، توسعه دهنده املاک و مستغلات پشته خانه در حال بازاریابی مجتمع 62 واحدی است که از ظروف ساخته شده است.

با قیمت هایی که از 45000 دلار شروع می شود ، خریداران یک واحد 320 فوت مربع در ساختمانی را که به صورت تعاونی سازمان یافته است دریافت می کنند. برای سهولت در فشار فضای کوچک زندگی ، این ساختمان بلند شامل قفسه های ذخیره سازی در طبقه همکف ، همراه با “غلاف های حریم خصوصی” – گوشه هایی است که ساکنان می توانند در آنجا کار کنند یا از آپارتمان های کوچک خود آویزان شوند.

ژانل بریگز ، بنیانگذار استاك هاوس ، قیمت را به یك SUV تشبیه كرده و می گوید علاقه زیاد است. در حالی که ثروتمندان آمریکایی توانایی حمل دو یا سه خانه را دارند ، بسیاری از کارگران حتی یک مال را ندارند.

بریگز می گوید: “در شهرها دیگر اتاق کم می آوریم.” “مردم از این شیوه زندگی هیجان زده شده اند ، زیرا همه گزینه های دیگر توسط سرمایه گذاران و ثروتمندان بزرگ از آنها گرفته می شود. فکر نمی کنم رویای آمریکایی در مورد مالکیت خانه از بین رفته باشد ، اما مردم درمی یابند که توانایی استطاعت آن را از آنها گرفته اند. “

اگر پروژه Stackhouse در دنور موفقیت آمیز باشد ، بریگز امیدوار است که این ایده را به شهرهای دیگر ببرد.

خانه های کوچک ، بازار کوچک

روند کانتینر حمل و نقل از برخی جهات با جریان شنا می کند و از برخی دیگر خلاف موج است.

از یک طرف ، افزایش ارزش خانه ها فشرده سازی مقرون به صرفه را ایجاد کرده است. در بازارهای گران قیمت در کالیفرنیا و جاهای دیگر ، خانه ها از دسترس بیشتر حقوق بگیران نیستند. به نظر می رسد که پیشگویی خوبی برای تقاضا برای



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

46  +    =  55