0

صاحبان رستوران اسرار موفقیت خود را فاش می کنند

بازدید 7


9 دقیقه خواندن

گزیده زیر مربوط به کتاب کارکنان رسانه کارآفرین است رستوران شخصی خود و موارد دیگر را راه اندازی کنید. اکنون آن را از خریداری کنید آمازون | بارنز و نجیب | iTunes یا اینجا کلیک کنید آن را مستقیماً از ما بخریم و 60٪ صرفه جویی کنید وقتی از کد استفاده می کنید روی این کتاب استفاده کنید 2021 از طریق 20/6/21.

هیچ چیز به اندازه صدای تجربه آموزش نمی دهد. بنابراین ما از خدمات غذایی مستقر پرسیدیم کسب و کار اپراتورها به ما بگویند چه چیزی در موفقیت آنها نقش داشته است و آنچه فکر می کنند باعث شکست برخی شرکت ها می شود. در اینجا داستان های آنها وجود دارد.

مربوط: نکات بازاریابی هوشمند برای رستوران های جدید

1. با یک کار شروع کنید.

بهترین تدارک برای راه اندازی رستوران خود این است که ابتدا در تأسیس شخص دیگری کار کنید. در حالی که مطمئناً باید کتاب بخوانید و دوره هایی را بگذرانید ، همچنین باید حداقل چند سال در رستوران کار کنید ، تا آنجا که ممکن است کارهای بیشتری انجام دهید. به افرادی که در رستوران کارهای مختلفی انجام می دهند نیز توجه کنید ، بنابراین می توانید موقعیت های مختلف را درک کنید. فکر کنید این کار به عنوان دریافت پول برای یادگیری است.

اما فقط به این دلیل که در مک دونالد کار می کردید به این معنی نیست که آماده افتتاح یک رستوران غذاخوری خوب هستید. شما باید در یک رستوران ، پیتزا فروشی ، شیرینی فروشی یا کیترینگ کار کنید که مشابه همان کاری باشد که قصد دارید شروع کنید. پل مانگیامله، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت بنيگان او می گوید ، “در موقعیت های مختلف ، در جلوی خانه ، پشت خانه ، بارمن ، میزبانی ، سرو ، آشپزی کار کنید.” “تک تک جنبه های عملیات را بدانید ، زیرا وقتی صاحب هستید ، واقعاً کار با شما متوقف می شود. مهم نیست که چه چیزی پیش می آید ، شما باید بتوانید وارد شوید و از عهده آن برآیید زیرا این کار شماست. “

2. تحقیقات اساسی در بازار انجام دهید.

وقتی جیم عمارال تصمیم گرفت شروع کند نان های بورئالیس، عمده فروشی نانوایی متخصص در نان خمیر مایه ، هیچ کس دیگری در ماین کار مشابهی انجام نمی داد. برای فهمیدن اینکه آیا بازار نان هایی که می خواست پخت وجود دارد ، با رستوران ها و خرده فروشان تماس گرفت ، ایده خود را توضیح داد و پرسید که آیا آنها علاقه مند به خرید نان های او هستند؟ او می گوید: “من حدود 15 حساب پیدا کردم که می گفتند آنها علاقه مند می شوند.” همین کافی بود تا او را شروع کند.

3. بازار واقعی خود را آزمایش کنید.

هنگام بازاریابی آزمایشی خود ، مطمئن باشید که آزمایشات خود را بر روی گروه های نمونه انجام می دهید که نمایانگر بازاری هستند که قصد دارید آن را هدف قرار دهید. و به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد به رایگان تعریف می کنند غذا زیرا آنها فکر می کنند انجام این کار مودبانه است. بنابراین س questionsالاتی را بپرسید که به شما اطلاعاتی می دهد که می توانید با آنها کار کنید. کافی نیست که مردم بگویند چیزی را دوست دارند. دریابید که چرا آنها آن را دوست دارند ، اگر موردی که دوست ندارند وجود داشته باشد ، آیا چیزی تغییر می دهد یا آنها مایل به خرید آن هستند.

4- جایگاه بازار خود را پیدا کرده و تمرکز خود را حفظ کنید.

عمارال می گوید یکی از مهمترین کارهایی که او انجام داده و در موفقیت او نقش داشته است ، یافتن طاقچه بازاری است که هیچ نانوایی دیگری اشغالش نکرده است. “ما خود را به عنوان یک محصول منحصر به فرد جای داده ایم. ما رقبای زیادی نداریم و این به ما امکان می دهد قیمت های عمده فروشی نسبتاً بالا را حفظ کنیم. “

مربوط: کارکنانی که برای راه اندازی یک رستوران باید استخدام کنید

یکی از بهترین راه های بقا در این صنعت ، متخصص بودن در منطقه خود است ، بنابراین خیلی از کار اصلی خود دور نشوید. اگر چنین کنید ، ممکن است غیرقابل تشخیص شوید و در بازار بی نظمی گم شوید.

5- اجازه ندهید مشتریان گرسنه یا ناراضی باشند.

حتی بهترین رستوران نیز مشتری نارضایتی گاه به گاه خواهد داشت. سیاست استفانو لاکومار این است که کسی آنجا را ترک نمی کند Trattoria استفانو گرسنه اگر کسی از یک ظرف غذا راضی نباشد ، تشخیص می دهد که این مسئله سلیقه شخصی است یا مشکلی در تهیه آن وجود دارد. در هر صورت ، او جای وعده غذایی را می گیرد.

در او قابلمه ذوب برای رستوران ها ، برایان نیل این رویکرد را اتخاذ می کند که مشتری همیشه درست است – حتی در صورت عدم وجود آن. او می گوید: “حتی اگر بدانیم كه دیدگاه مشتری كاملاً صحیح نیست ، ما تمام تلاش خود را می كنیم تا درك كنیم و آنچه را كه برای خوشحال كردن او لازم است انجام دهیم.” بعضی اوقات عذرخواهی تنها چیزی است که لازم است. بعضی اوقات یک کالای رایگان از آن مراقبت می کند. یا ، نیل می گوید ، “اگر واقعا تجربه بدی است ، ما یک چک را جمع آوری می کنیم و آنها را دعوت می کنیم که دوباره با ما شام بخورند. مهمترین چیز این است که آنها احساس کنند شما نسبت به نگرانی های آنها دلسوز هستید و در برخورد با آنها بسیار صادق هستید. “

6. غذای خود را سازگار کنید.

وقتی دستورالعمل هایی تهیه کردید که به آنها اطمینان دارید و می دانید مشتری هایتان از آن لذت می برند ، با آنها سازگار باشید. شاید برای شما جالب باشد که ادویه دیگری اضافه کرده یا چیز جدیدی را امتحان کنید ، اما مشتری که انتظار دارد یک غذای گذشته طعم آن را بچشد ، اگر انتظاراتش برآورده نشود ناامید خواهد شد.

LaCommare یادآوری می کند که یک آشپز را که با این ایده کار سختی داشت استخدام کرد. LaCommare در مورد چگونگی اوضاع دلپذیر اما واضح و محکم بود. “من گفتم ،” این آشپزخانه من است. روش من. سبک من. نمی گویم شما آشپزی بلد نیستید. اما اگر می خواهید اینجا کار کنید



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

7  +  1  =