0

سیاست جدید آمازون می تواند به نفع برخی از مشتریان ناراضی باشد – Amazon News

بازدید 5


آمازون سیاست جدیدی را برای رسیدگی به شکایات مربوط به محصولات شخص ثالث اعلام کرد

سیاست جدید آمازون به حل اختلافات با فروشندگان شخص ثالث در زمانی که مشتریان راضی نیستند کمک می کند.

هیوستونآمازون سیاست جدیدی را اعلام کرده است که می تواند به نفع برخی از مصرف کنندگان ناراضی باشد و زمان زیادی را برای شرکت در دادگاه صرفه جویی کند.

این پاسخ جزئی به سوالی است که در دادگاه ها به راه افتاده است: وقتی چیزی را از آمازون خریداری می کنید ، آیا آمازون آن را به شما فروخته است؟ در ماه ژوئن ، دادگاه عالی تگزاس حکم داد که آمازون “فروشنده” محصولات شخص ثالثی نیست که از بازار خریداری شده است. با موارد بیشتری از این دست ، آمازون در حال پیگیری است و پیشنهاد می دهد “برخی” از این شکایات را حل و فصل کند.

برآورد صنعت نشان می دهد که دو میلیون فروشنده شخص ثالث کالاهای خود را از سراسر جهان در آمازون می فروشند. هنگامی که مصرف کنندگان خرید می کنند ، گاهی اوقات مستقیماً از فروشنده می آید و گاهی آمازون از طریق زیرساخت وسیع خود تحویل را انجام می دهد.

اگر محصول دودل است ، آمازون سیستمی برای بازگرداندن آن دارد. با این حال ، در مواردی که شخص ثالث تمام مسئولیت را بر عهده بگیرد ، خرده فروش آنلاین پیشنهاد می کند وارد عمل شود.

برای FOX 26 HOUSTON EMAIL ALARTS ثبت نام کنید

آمازون در یک پست وبلاگی می گوید تا 1000 دلار به افرادی که از محصولات شخص ثالثی که در پلتفرم خود فروخته می شوند دچار خسارت مالی یا جراحت می شوند ، پرداخت می کند.

در بخشی از این پست آمده است: “اگر فروشنده ای به ادعایی پاسخ ندهد ، آمازون وارد عمل می شود تا مستقیماً نگرانی فوری مشتری را برطرف کند ، هزینه را خود ما بر عهده بگیریم و فروشنده را جداگانه دنبال کنیم.”

کیسی گرت ، وکیل هوستون معتقد است که این اعلامیه برای اکثر مصرف کنندگان و آمازون پیروز است.

او می گوید: “برای افراد معمولی بسیار دشوار است که ببینند آمازون از کجا شروع و متوقف می شود و فروشندگان شخص ثالث وارد می شوند.”

اخبار پول بیشتر

او فکر می کند که این سیاست برای 80 درصد شکایات که آمازون می گوید این موارد را پوشش می دهد ، حل سریع ارائه می دهد ، برخی از بررسی های شرکت را از بین می برد و زمان صرف شده در دادگاه را کاهش می دهد.

گرت می گوید: “ممکن است برای برخی از افراد یک راه حل منطقی باشد ، اما برای افرادی که به شدت مجروح شده اند یا خسارت جدی به اموال وارد شده است ، آنها می خواهند به دادگاه مراجعه کنند و مطمئناً این یک گزینه در دسترس آنها خواهد بود.”

در حالی که آمازون همچنان به کار خود ادامه می دهد تا از مسئولیت محصولات شخص ثالث فاصله بگیرد ، خرده فروشان آنلاین می گویند این سیاست جدید این موقعیت را تغییر نمی دهد. با این حال ، هنگامی که از 1 سپتامبر اجرایی می شود ، ممکن است راه حل سریع تری برای شکایات ارائه دهد.

برای آخرین به روز رسانی اخبار ، برنامه FOX 26 NEWS را بارگیری کنید



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

1  +  9  =