0

زن آیتم آمازون را از طریق UPS برمی گرداند ، بسته قادر به قرارگیری نیست – اخبار آمازون

بازدید 10


CHARLOTTE، NC (WBTV) – مشکلات حمل و نقل بیشتر برای بینندگان WBTV. این بار برای یک زن محلی که سعی در بازگرداندن وسایل خریداری شده از طریق اینترنت داشت که گم شد!

وندی ناکس یک پاسیوی چهار تکه را در ماه مارس به آمازون بازگرداند.

246 دلار قیمت داشت.

او آن را به فروشگاه UPS آورد.

ناکس گفت: “و من از آمازون برچسب خواستم و شرکت شخص ثالث برچسبی را برای من ارسال کرد که UPS نمی پذیرد.”

وی گفت UPS گفت برچسب شخص ثالث کار نمی کند.

ناکس گفت: “از آنجا که این برچسب کار نکرد ، من با UPS تماس گرفتم ، منظورم آمازون است و آنها گفتند که پیش بروید و هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید.”

وی گفت آمازون به وی گفت که پس از دریافت کالا توسط شرکت ، هزینه آن را پس می گیرد.

بنابراین ، وی 183 دلار برای حمل آن پرداخت و شماره رهگیری را دریافت کرد. اما جزئیات ردیابی نشان داد که محموله در حال حرکت نیست.

این زمانی بود که او با UPS شرکتی تماس گرفت.

وی گفت: “آنها به من گفتند كه آن را تحقیق خواهند كرد و برای من ایمیلی ارسال كردند كه بسته شما گم شده است.”

ایمیل از UPS می گوید که آنها روند ادعاها را پیش می برند و قادر به یافتن بسته ناکس نیستند.

در ماه مه ، او فقط 283 دلار چک گرفت.

ناکس معتقد است که مبلغ 246 دلار ، هزینه اقلام ، به اضافه 183 دلار حمل و نقل به وی تعلق می گیرد.

“بله ، بنابراین من کوتاه 146 دلار هستم.”

WBTV با UPS تماس گرفت.

آنها تا حدی گفتند: “برای محموله های یو پی اس ، اگر مشتریان در هنگام انجام معامله ارزش کالا را اعلام نکنند و ارزش اعلام شده را برای آن مبلغ خریداری نکنند ، حداکثر بازپرداخت ارزش کالا 100 دلار است.”

آنها گفتند که صاحب امتیاز فروشگاه محلی UPS هزینه حمل و نقل را به عنوان حسن نیت به وی جبران کرد.

WBTV از UPS خواست که در مورد آن تجدید نظر کند و آنها پس از درخواست موافقت کردند که هزینه کامل را پرداخت کنند.

سخنگوی آمازون ، ماکس گلبر گفت ، “ما سخت تلاش می کنیم تا یک تجربه عالی را به مشتریان ارائه دهیم و از اینکه این وضعیت مطابق با استانداردهای بالای ما نبود ، بسیار ابراز تاسف می کنیم. ما مستقیماً با مشتری در حال حل این مسئله و درست کردن آن هستیم. “

علاوه بر این ، آمازون توافق کرده است که ناکس را به طور کامل 146.66 دلار بازپرداخت کند.

ناکس به ما گفت آمازون به او گفت که آنها برای او پیوندی به یک برچسب FedEx ارسال کرده اند ، اما او هرگز آن را دریافت نکرد.

“به یاد نمی آورم که آن را دریافت کنم مگر اینکه آن را ببینم و روی آن کلیک کردم و کار نکرد.”

او همچنین از یو پی اس تماس گرفت که نسبت به اوضاع عذرخواهی می کرد.

“من فقط احساس کردم که داستانهایی را دیده ام که همه شما به بسیاری از مردم کمک کرده اید ، بنابراین مثل من بود که اجازه دهید آن را امتحان کنم. . . خیلی خوشحال شدم که دستم را دراز کردم و اصلاً طولی نکشید. من از WBTV بسیار سپاسگزارم. “

اگر از طریق یو پی اس (UPS) استفاده کنید ، شرکت پیشنهاد می دهد که مقداری برای آن کالا اعلام شود. پوشش ارزش اعلام شده ای وجود دارد که می توانید در ازای آن پرداخت کنید که فروشگاه UPS را قادر می سازد مبلغ مورد را به شما بازپرداخت کند. آنها همچنین پیشنهاد می کنند که فروشگاه UPS بتواند وسایل شما را بسته بندی کند ، بنابراین در صورت اتفاقی واجد شرایط بازپرداخت هستید.

حق چاپ 2021 WBTV. کلیه حقوق محفوظ است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

22  +    =  27