رویدادهای سالانه بازار چه تاثیری بر چشم انداز شرکت حمل و نقل دارند؟ – فروش آمازون


به دنبال Prime Day ، با وجود بسیاری از رویدادهای سالانه بازار دیگر در تقویم ، رایان هیگینسون ، معاون رئیس جمهور و رهبر کشور انگلستان / ROI ، ارسال راه حل های فناوری ، Pitney Bowes ، امروز می پرسد “رویدادهای سالانه بازار چگونه بر چشم انداز حامل تأثیر می گذارند؟” :

رویدادهای سالانه بازار آنلاین همچنان یک نکته برجسته در تقویم تجارت الکترونیکی برای خریداران ، خرده فروشان و شرکا است. مشاغل کوچک که در این سیستم عامل ها به فروش می رسند از افزایش درآمدی که برای آنها به ارمغان می آورد بهره مند می شوند ، در حالی که خریداران چانه زنی به دنبال فرصتی برای پس انداز در همه چیز هستند ، از لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم خانگی. حتی جدا از این فروشهای 24 یا 48 ساعته ، افزایش تجارت الکترونیکی طی یک سال گذشته بسیار خارق العاده بوده است.

از آنجا که بسیاری از مغازه ها به طور موقت تعطیل شدند و برخی دیگر با وقفه در زنجیره تأمین خود مواجه شدند ، ما به خرید آنلاین اقلامی پرداختیم که معمولاً در فروشگاه خریداری می کنیم. از رول توالت گرفته تا باتری ، محصولات تمیز کننده خانگی گرفته تا محصولات باغی به درب منزل تحویل داده می شد. اکنون ، تحقیقات نشان می دهد که طی 18 ماه گذشته از خرید آنلاین بسیار لذت برده ایم ، ما قصد داریم ادامه دهیم – و با وجود پیشرفت قوی در زمینه تغییر این عادت ها و بازگشت به فروشگاه ها عجله ای نداریم. عرضه واکسیناسیون نظرسنجی نبض مصرف کننده ایالات متحده BOXpoll در ماه مه 2021 ، 32٪ از خریدها بصورت آنلاین انجام شده است. پنجاه و سه درصد از مصرف كنندگاني كه از آنها س areال شده است مي گويند آنها بيشتر از آنكه قبل از همه گيري داشته باشند به خريد آنلاين ادامه مي دهند.

حجم بسته ها در حال رشد است

خرید بیشتر آنلاین منجر به بسته های بیشتر می شود. آخرین فهرست حمل و نقل بسته Pitney Bowes نشان می دهد که – قبل از همه گیری – انگلیس حدود 3.8 میلیارد بسته تولید کرده است. این 120 بسته در ثانیه یا هر روز 10 میلیون بسته است. حجم بسته فقط رشد می کند و فشار زیادی را به شرکت های حمل و نقل و شرکت های تحویل فشار وارد می کند. برخی از شرکت های حمل و نقل مانند نامه ی سلطنتی درآمد بسته در سال 2020 برای اولین بار از پست پیشی گرفت.

وقتی رویدادهای بازار به فشارها اضافه می شود ، مقیاس پذیری و خدمات دیجیتالی مهم هستند

PostNord از انتقال 9.1 میلیون بسته ای خود در هفته جمعه سیاه در سال 2020 خبر داد که 31 درصد نسبت به سال دیگر افزایش داشته است. آنها گفتند که موفقیت آنها به دلیل آماده سازی دقیق و همکاری خوب با مشتریان بود. در همین حال ، شرکت تدارکاتی خود آمازون احتمالاً سفارشات زیادی را از طریق این محصول ارسال می کند

برای مقاله کامل
میتوانید اینجا پیدایش کنید: رویدادهای سالانه بازار چه تاثیری بر چشم انداز شرکت حمل و نقل دارند؟

تفسیر:
اطلاعات و پیوندهای واقعاً مفید در این پست کامل قابل مشاهده است.



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *