روش رایگان و ساده برای SMB ها برای استفاده از جستجوی محلی


در سال 2019 ، تقریباً یک سوم مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده به طور روزانه از اینترنت برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کند. و از سال 2021 ، گوگل 86.6 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو را در اختیار داشت – به این معنی که مورد توجه قرار گرفتن در Google یک روش موثر برای افزایش حجم کسب و کار و یافتن مشتریان جدید است.

گوگل برای کمک به شرکت ها برای دستیابی به مصرف کنندگان احتمالی ، قابلیتی را به نام My Business Posts معرفی کرد. این به مشاغل اجازه می دهد تا اطلاعات مرتبط را که در نتایج جستجوی Google و Maps نشان داده شده است ، به جای اینکه کاربران را به یک صفحه وب جدید ببرند ، به اشتراک بگذارند.

→ اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [Free Kit]

با وجود مزایای بالقوه آنها ، Google برای کسب و کار من پست ها جذب قابل توجهی از مارک ها نداشته اند. یک جستجوی سریع در Google انجام دهید و یک صفحه راهنمای کسب و کار من همراه با تعداد زیادی س questionsال مانند “آیا Google Posts کار می کند؟” یا “آیا مشاغل واقعاً از Google Posts استفاده می کنند؟”

تا حدی ، این جذب ناخوشایند از همه گیر بودن Google و آشنایی ما با این پست ها ناشی می شود – بسیاری از مشاغل تصور می کنند الگوریتم های Google داده های مربوطه را به طور خودکار انتخاب و قرار می دهند. در واقع ، شرکتها باید پستهای My Business خود را ایجاد و برنامه ریزی کنند.

در اینجا چیزهایی است که باید درباره بهترین راز نگهداری شده محلی بدانید سئو – و چگونگی ایجاد پست های کسب و کار من برای نام تجاری شما مفید است.

نمونه ای از یک لیست کسب و کار گوگل

منبع

هنگام تهیه Google Posts ، فرصت کافی برای جلب توجه مخاطب خود خواهید داشت. شما می توانید پیشنهاد ، محصول یا رویداد خود را با حداکثر 300 کلمه توصیف کنید ، یک تصویر ، ویدئو یا GIF بارگذاری کنید و تماسهای عملیاتی را برای خرید سریع محصولات ، رزروها و ثبت نام در خبرنامه اضافه کنید. مخاطبان شما می توانند Google Posts شما را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند.

برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما دائماً در حال انتشار مطالب تازه در نتایج جستجوی آنها است ، Google برای هر یک از Google Posts شما یک دوره هفت روزه تعیین می کند. تنها پست هایی که پس از هفت روز منقضی نمی شوند ، ارسال هایی هستند که رویدادها را تبلیغ می کنند ، اما با پایان یافتن رویدادها ، از بین می روند.

Google Posts همچنین دارای یک ویژگی تجزیه و تحلیل است که به شما نشان می دهد تعداد ارسال ها و کلیک های شما در پست ها چقدر است. این ممکن است به نظر می رسد مقدار محدودی از معیارها باشد ، اما در نهایت آنها اطلاعات کافی را برای کمک به شما در درک اینکه Google Posts در بین مخاطبان شما چه طنین انداز است و کدام یک از آنها را ارائه نمی دهد ، فراهم می کند.

همچنین لازم به ذکر است که ایجاد ، برنامه ریزی و ارسال لیست های Google برای کسب و کار من آزاد است.

گرچه منطقی است که تصور کنیم گوگل سعی می کند با فروش فضای تبلیغاتی در لیست شرکت ها ، از محبوبیت جستجوی محلی کسب درآمد کند ، اما غول جستجو تصمیم گرفت خلاف این عمل را انجام دهد – آنها به هر شرکتی دارای My My Bus دادنددسترسی حساب iness به ابزاری که به آنها امکان می دهد در لیست های تجاری خود به صورت رایگان تبلیغ کنند. پست های ایجاد شده با «Google برای کسب و کار من» هم در نتایج جستجو و هم در Maps نشان داده می شوند و به این ترتیب کاربران می توانند بدون هدایت مجدد ، آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

نحوه استفاده از Google Business My Posts برای جلب مشتری

در اصل به عنوان “کارت های نامزد” در سال 2016 راه اندازی شد، Google Posts فقط در جستجوی مربوطه برای نامزدهای سیاسی که می خواهند نام تجاری خود را در موتور جستجو تبلیغ کنند نشان داده می شود.

چند ماه بعد، گوگل تصمیم گرفت آنها را در گروه انتخابی از مشاغل کوچک قرار دهد. و تا جولای 2017 ، موتور جستجو ساخته شد Google Posts با حساب Google برای کسب و کار من در دسترس هر مشاغل است.

فرصت دادن به هر مشاغل برای استفاده از Google Posts زمینه بازی را در فضای بازاریابی دیجیتال فراهم می کند. SMB ها بدون تخصص سئو در حال حاضر قادر به استفاده گسترده از جستجوی محلی برای رشد تجارت خود هستند. در نظر بگیرید که برای شش ماه اول سال 2020 ، تماس با مشاغل هدایت شده توسط داده های ارسال شده در “پست های من برای تجارت” 61٪ افزایش یافت در حالی که مشتری ها با فشارهای همه گیر دست و پنجه نرم می کردند تا تأیید کنند آیا شرکت ها باز هستند ، تعطیل هستند یا جایی بین آنها.

آماده هستید که یک Google Post برای کسب و کار من ایجاد کنید؟ در اینجا نحوه است.

بیایید هر مرحله را با جزئیات بیشتر تجزیه و تحلیل کنیم.

1. وارد Google برای کسب و کار من شوید.

با ورود به سیستم حساب Google My Business در دسک تاپ یا دستگاه همراه خود شروع کنید. اگر بیش از یک مکان دارید ، مکانی را که برای آن پست ایجاد می کنید انتخاب کنید و سپس “ارسال ها” را انتخاب کنید.

شایان ذکر؟ همچنین می توانید مستقیماً از جستجوی Google یک پست ایجاد کنید. ابتدا مطمئن شوید که به حساب Google برای کسب و کار من وارد شده اید ، سپس نمایه کسب و کار خود را جستجو کرده و انتخاب کنید. برای شروع “تبلیغ” را کلیک کنید.

چگونه می توانم وارد Google شوم

منبع

2. نوع پستی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، نوع پستی را که می خواهید ایجاد کنید – به روزرسانی ، رویداد ، پیشنهاد یا محصول انتخاب کنید.

اکنون می توانید عناصری از جمله عکس ، فیلم ، متن یا دکمه ها اضافه کنید. در سال 2020 ، پست COVID-19 نیز اضافه شد ، که می تواند برای افزودن ساعات کاری موقت ، شرایط کار یا اخطارهای ایمنی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه انتخاب نوع پستی که می خواهید در google my business ایجاد کنید

منبع

3. پست را بسازید.

اگر محتوای شما جذاب نباشد ، صرف نظر از قدرت استراتژی بازاریابی ، نتیجه ای نخواهد داشت. ساختن محتوای فریبنده تنها راهی است که می تواند توجه مخاطب خود را جلب کرده و اعتماد او را جلب کند. برای برقراری ارتباط م withثر با مردم و ایجاد انگیزه در استفاده از Google Posts ، در اینجا سه ​​نکته مربوط به نوشتن متن وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

1- عناوینی را ایجاد کنید که به نفع شخصی افراد باشد و یا اخباری را ارائه دهد.

فقط با 58 حرف برای صرفه جویی در عنوان خود ، باید به نقطه پیشنهاد خود برسید. اما برای اینکه افراد کلیک کنند ، باید ارزش ، مزایا و ارتباط پیشنهادی خود را نیز به وضوح اعلام کنید. چطور با چنین فضای کمی برای کار کردن توجه یک نفر را جلب می کنید؟

  • عناوینی که علاقه شخصی مخاطبان را به خود جلب می کند
  • تیترهایی که اخبار ارائه می دهند
  • سرفصل هایی با کلمات و عبارات جالب توجه
  • عناوینی شفاف ، آسان برای خواندن و بدون کرک

2. Google Posts را که واضح ، مختصر و جذاب است منتشر کنید.

حتی اگر از نظر فنی این کار را انجام دهید 1500 حرف برای توصیف پیشنهاد شما ، فقط 100 حرف اول نشان داده می شود در پانل دانش Google.

برای اینکه بلافاصله افراد را قلاب کنید و آنها را ترغیب کنید که روی پیشنهاد شما کلیک کنند یا بقیه توضیحات خود را بخوانند ، سعی کنید در هر Google Post به یک پیام بپیوندید. برجسته سازی مزیت یا ویژگی اصلی پیشنهاد شما ، به ویژه در 100 نویسه اول ، درک ارزش آن را برای مشتریان آسان کرده و احتمال کلیک آنها را افزایش می دهد.

راه دیگر برای افزایش نرخ کلیک Google Post استفاده از کمبود است. مردم به اشیا and و تجربیاتی که نادر هستند ، اهمیت می دهند – داشتن چیزی که اکثر مردم می خواهند اما نمی توانند داشته باشند ، ارزش خود و احساس قدرت ما را افزایش می دهد.

و از آنجا که هر Google Post عمر هفت روز دارد ، می توانید مهلت پیشنهاد خود را با تاریخ انقضا پست خود هماهنگ کنید و از کلمات و عباراتی استفاده کنید که احساس فوریت را ایجاد می کنند ، مانند “پیشنهاد انحصاری” یا “محدود بودن دسترسی”. این تاکتیک های مورد حمایت روانشناسی ، کمبود ادراکی پیشنهاد شما و به نوبه خود تقاضای مصرفی آن را به سرعت بالا می برد.

3- برای برجسته سازی Google Post خود از یک تصویر بزرگ و با کیفیت استفاده کنید.

در وب سایتی که متنی بر آن غالب است ، تصاویر زنده شاداب و چشم نواز هستند. اما تکمیل کپی خود با یک عکس استاندارد سهام یا تصویر آیفون آماتور ، توجه کسی را به خود جلب نخواهد کرد. عکسهای پر جنب و جوش باعث برجسته شدن Google Post شما و جلب توجه مخاطبان شما می شود. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که با کادر بندی ، نور مناسب و دوربین مناسب از آنها عکس می گیرید یا فیلم ضبط می کنید.

همچنین می خواهید تصویری شما بیشتر فضای پست شما را اشغال کند ، بنابراین مطمئن شوید که عکس های شما دارای این موارد هستند حداقل وضوح تصویر از 720 پیکسل در 520 پیکسل.

4. پست خود را منتشر کنید.

وقتی برای پخش مستقیم آماده شدید ، روی انتشار کلیک کنید. اگر ترجیح می دهید قبل از انتشار ببینید پست شما چگونه است ، پیش نمایش را انتخاب کنید. خوشت نمیاد؟ برای اصلاح پست کسب و کار من ، روی برگشت کلیک کنید و سپس ویرایش کنید. پس از پخش مستقیم ، پست شما در نتایج جستجوی Google و Maps قابل مشاهده خواهد بود.

5. وضعیت پست خود را بررسی کنید.

اگر پست شما در نتایج جستجو ظاهر نشد ، به حساب کاربری من بروید تا وضعیت را بررسی کنید. “زنده” به این معنی است که باید هم در نتایج جستجو و هم در نقشه ها قابل مشاهده باشد ، در حالی که “در انتظار” به این معنی است که ممکن است در مرحله بارگذاری ، مرحله پردازش یا توسط Google تأیید شود.

اگر وضعیت پست “تأیید نشده” باشد ، در Maps یا Search نشان داده نمی شود ، اما نماد علامت س questionال در کنار پست نشان می دهد که پست سیاست های محتوایی را نقض می کند.

مثالهای Google برای کسب و کار من

بیایید نگاهی به چند مثال جذاب My Business Post بیاندازیم

1 عکاسی کیت مک الویی

هنگامی که “عکاسان عروسی بوستون” را جستجو می کنید ، لیستی از عکاسان در یک لیست در سمت چپ صفحه و مکان آنها در سمت راست صفحه در Google Map به شما نشان داده می شود.

صفحه نمایش 2021-05-04 ساعت 8.07.59 PM

منبع

2 اتحادیه یوگای بوستون

وقتی “Boston Yoga Studio” را گوگل می کنید ، تعدادی از گزینه ها در یک لیست در Google ظاهر می شوند. نتایج را در Google Map مشاهده خواهید کرد.

اتحادیه یوگا بوستون نمونه ای از نحوه کار Google در تجارت من

منبع

اگر بر روی یکی از عکاسان موجود در این لیست کلیک کنید ، اطلاعات تماس ، ساعت ، رتبه و نمونه عکسهای وی به شما نشان داده می شود ، بدون اینکه مجبور شوید صفحه نتایج جستجوی Google را ترک کنید.

اتحادیه یوگا بوستون نمونه ای از تجارت Google من

منبع

3 خانه عمومی بوستونیا

اگر “رستوران های بوستون” را در Google جستجو کنید ، لیست طولانی از رستوران ها که با Google Map جفت می شوند به شما نشان داده می شود که مکان رستوران را نشان می دهد.

اگر بر روی یک رستوران در لیست کلیک کنید ، همانطور که در تصویر زیر با خانه عمومی بوستونیا انجام دادم ، بدون اینکه از Google خارج شوید ، می توانید میز خود را “رزرو” کنید. شما همچنین به منو ، نظرات ، تصاویر رستوران و موارد دیگر در این صفحه دسترسی دارید.

صفحه نمایش 2021-05-04 در 8.05.54 PM

منبع

برای به حداکثر رساندن بازاریابی محلی SEO از Google My Business Posts استفاده کنید

Google My Business Posts به عنوان ابزاری رایگان و آسان برای ارتباط با مشتریان ، پتانسیل عظیمی را برای بازاریابی محلی SEO فراهم می کند. هشدار؟ در حالی که پست های شما هم در Maps و هم در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، اما در فضای بازاریابی که به طور فزاینده ای از رقابت بازاریابی می شود ، محتوای عمومی مورد توجه قرار نمی گیرد.

در واقع ، Google ابزارهای لازم برای انجام کار را فراهم می کند – اما ایجاد محتوای جذاب و آگاه از زمینه که توجه مشتری را به خود جلب می کند ، به خود شما بستگی دارد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

بازار یابی



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *