0

دو دوست که در هنگام شیوع بیماری آبجوسازی خود را با هم پیوستن به یک آشپزخانه پیشنهادی نجات دادند

بازدید 9


11 دقیقه خوانده شده

این مقاله از ما ترجمه شده است نسخه اسپانیایی با استفاده از فن آوری های هوش مصنوعی. خطاها ممکن است به دلیل این روند وجود داشته باشد.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

آندرس والورده و میگل سروانتس از دوران دبیرستان دوست بودند. آنها زن و شوهر خارجی بودند که تنها در هجده سال در مکزیکو سیتی زندگی می کردند. امروز آنها پروژه ای با هم دارند ساده ، یک کارخانه آبجوسازی میگل می گوید که آندرس از زمانی که با هم تحصیل می کردند ، آزمایش ساخت آبجو را آغاز کرد. او گروه دوستان خود را به آپارتمان خود دعوت کرد تا ” چلا ”که او در آشپزخانه خود ایجاد کرده بود. بعد از دبیرستان ، آنها راه های جداگانه خود را طی کردند ، اما رابطه را حفظ کردند. Andrés پروژه Harmonic خود را ایجاد کرد ، یک مارک جین که با استقبال خوبی روبرو شد ، در حالی که میگل در ITAM در رشته اقتصاد تحصیل می کرد (و فروش چلاس همزمان).

چند سال بعد ، آندرس به میگل پیشنهاد می کند که با هم یک کارخانه آبجوسازی راه اندازی کنند. او به او می گوید که از یک قسمت از این قسمت الهام گرفته است آسان سریالی بنام برادران بروی که در آن قهرمانان شروع به فروش آبجو از گاراژ خود می کنند. میگل با این پیشنهاد موافقت می کند. این چگونه است ساده متولد می شود

“دوستان تمایل دارند که خارج از کاری که انجام می دهند میل داشته باشند. آنها یکسان فکر می کنند و دارای اخلاق اخلاقی و کاری بسیار مشابه هستند. شما با افرادی که مقادیر مشابه ارزش شما دارند معاشرت می کنید و اگر بتوانید این ارزش ها را برای من در شرکت منتقل کنید ، چیزی باورنکردنی است. “، میگل می گوید در مصاحبه با کارآفرین Español .

در اصل ساده فقط یک بود اتاق شیر ، مکانی که مردم می توانند برای چشیدن آبجوهای مختلف و تفریح ​​با دوستانشان به آنجا بروند. آنها مکانی را در محله خوارز یافتند که می توانستند محصول خود را که دارای مرکز مصرف خوبی نیز بود تولید و عرضه کنند. آنها در 3 فوریه 2020 و ماه اول تمام پیش بینی های فروش آنها انجام شد. پروژه او در حال موفقیت بود. با این حال ، موارد غیر قابل پیش بینی از راه رسید: یک بیماری همه گیر که همه را مجبور می کند در خانه بمانند و همه را ببندند در خانه مراکز مصرف

طبق گزارشی از روزنامه ال فینیسیرو ، در طی همه گیری ، 15٪ رستوران های مکزیک تعطیل بودند که تعداد آنها تقریباً 90،000 است. در آغاز بحران بهداشت ، فعالیت همه رستوران ها ممنوع بود. این امر باعث شد بسیاری از مشاغل درصد زیادی از درآمد خود را از دست بدهند و همچنان مجبور به پرداخت هزینه هایی مانند اجاره محل باشند. وقتی آنها با اقدامات بسیار سخت اجازه دادند دوباره بازگشایی شود ، مشتریان بسیار کمی بودند. در تابستان سال 2020 هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد وجود داشت کووید -19 و بنابراین بسیار ترس از بیرون رفتن و گرفتن آن است. همه این شرایط باعث می شود که مراکز مصرف باز نمانند. بنابراین چگونه ساده باعث شد شما نه تنها از این جان سالم به در ببرید ، بلکه رشد کنید؟

تصویر: با احترام ساده و Niss

چگونه دو تجارت با هم متحد شدند؟

تلاش برای زنده ماندن در دوران حبس ، این دو شریک زندگی هر طور که می توانستند تحویل دادند: در ماشین یکی ، روی موتور دیگری ، با دوچرخه یا پیاده. با این کار و استفاده نکردن از برنامه هایی مانند راپی یا اوبر آنها را می خورد پس انداز کرد ، زیرا آنها بین 20 تا 30 commission کمیسیون دریافت می کنند. آنها گفته بودند که کمیسیون همه گیری را پایین می آورند ، اما این اتفاق نیفتاد و برای بسیاری از مشاغل گران تمام شد. و این به آنها اجازه می داد تا زمانی که چراغ نارنجی در تابستان سال 2020 اعلام شود ، خود را تحمل کنند. سرانجام ، آنها می توانستند باز شوند ، اما با یک شرط. برای داشتن مصرف داخلی آنها باید خود را به عنوان رستوران معرفی کنند و برای این کار باید غذا سرو کنند. آنها به دنبال راه حل بودند ، آنها شروع به کار کردند پاپ آپ رویدادهایی با آشپزها و پیشنهادات مختلف. این چگونه است نیس به آستان شما می رسد ، یک پروژه آشپزخانه پیشنهادی که در طی همه گیری متولد شده است. لوئیز کارلوس ، یکی از نیس شرکا ، زمینه های آماده شده برای پاپ آپ رویدادی که مشتریان Simple بسیار دوست داشتند.

لوئیز کارلوس یک سرآشپز کلمبیایی است که سالهای آخر کار خود را در این کشور گذرانده است آشپزخانه مخفی رستوران با او sous-chef دنیس پرز هر دو در اوایل بیماری همه گیر بیکار بودند و به دنبال کار دیگری بودند.

هوموس هویج / تصویر: با احترام ساده و Niss

“زمانی فرا رسید که ما قبلاً مجبور به انجام کاری بودیم زیرا پول نمی توانست کل زندگی ما را دوام دهد. برای من ، کار زیر نظر شخص دیگری دیگر کارساز نبود ، بنابراین به نظر می رسید که ایده خودمان را بهتر تنظیم کنیم. ”دنیس در مصاحبه نظر می دهد.

روزی که او برای پاپ آپ ، لوئیز کارلوس آمد تا با آندرس و میگوئل صحبت کند تا پیشنهاد تکمیل نیروها را بدهد. روز شلوغی بود و مردم از این غذا خوششان آمده بود ، بنابراین شرکای Simple فکر می کردند که یک فرصت خوب برای همکاری خوب است. نیس از او یک پیشنهاد غذایی تهیه کرد که آنها را کتک زد و آنها از آن زمان با هم همکاری می کنند. رستوران در داخل نصب شده است اتاق شیر و آشپزخانه ای به مدت سه ماه باز شده است. آنها هنوز دو کسب و کار انفرادی هستند که در حال حاضر برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر همکاری می کنند: ایجاد نام برای خود در صنعت و رشد.

چالش هایی که یک بار با آن روبرو شدید چه بود؟

میگل توضیح می دهد که بخشی از آنچه Simple می خواهد انجام دهد مفهوم آبجو را در مکزیک غنی می کند ، این دشوار است زیرا مردم به آنچه می دانند می چسبند. آنها می خواهند کارشان در خدمت آبجو کنجکاوی باشد ، به آنها نشان دهد که این یک نوشیدنی قابل دسترسی است اما همچنین می تواند چیز دیگری را به عطر و طعم سنتی برساند و به گزینه جفت شدن تبدیل شود.

“این چالش بزرگی است که به عنوان مثال می خواهیم فرهنگ آبجو به کجا برود و افراد بیشتری آن را به عنوان یک محصول با کیفیت تشخیص دهند. به همین دلیل ما سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که بلیط متوسط ​​ما خیلی زیاد نیست. بله ، ما باید هزینه را رعایت کنیم ، اما نمی خواهیم قیمت عنصری باشد که مستثنی باشد. “

در سمت غذا ، دنیس با چالشی مشابه روبرو می شود و می گوید مردم منتظر برگر یا بشقاب های بسیار پر کننده هستند و آشپزخانه ای بسیار تمیزتر پیدا می کنند. او دوست ندارد ظروف را با طعم و مزه اشباع کند تا آنها با آبجوها جفت شوند و مشکل ترین چیز این است که ایده ای را که یک فرد از غذاهای این نوشیدنی دارد ، تغییر دهد.

“من معتقدم که این بخشی از پروژه ما به عنوان یک کل است. دو مارک تجاری ما که در انتها دست به دست هم می دهند ، می خواهند این مفهوم موجود را تغییر دهند. “

این چالش مربوط به پذیرفتن پیشنهاد شما توسط افراد است. برای دستیابی به آن ، آنها باید مشتری هایی داشته باشند که پیشنهاد دهند. علی رغم این واقعیت که آنها می توانستند مکان را باز کنند ، همه گیرها همچنان چالش هایی را برای مصرف مواد غذایی و نوشیدنی ارائه می دهند ، از جمله اینکه مردم را مجاب می کند که به طور فیزیکی به یک رستوران بروند.

به طور کلی ، در حال حاضر بسیاری از جنبه های زندگی وجود دارد که ما به صورت دیجیتالی حل می کنیم و مشاغل باید با این روند همگام شوند ، اما محدودیت در زمان و خدمات موردنظر به صورت آنلاین سه برابر شده است. برای رسیدن به مشتری ، فکر کردن در یک مورد ضروری بود بازاریابی دیجیتال استراتژی در ابتدا آنها در مورد رشد شبکه های اجتماعی خود شرط زیادی نگذاشتند زیرا این امر به آنها کمک نمی کرد که پیروان زیادی داشته باشند که به صورت مشتری برنمی گردند و نامه جلدی دیجیتالی کاملی ندارند ، سپس رشد ارگانیک را ترجیح دادند . آنها دریافتند که برای دستیابی به تأیید اعتبار آنها تماس با مواد غذایی یا نوشیدنی یا مراکز تجاری مختلف مفیدتر است. آنها هنوز در جام Centro de Cervezas شرکت کردند و دو مدال کسب کردند. با این کار آنها می توانند به مردم نشان دهند که محصولشان واقعاً ارزشش را دارد و در حال حاضر یک سال و یک قسمت کار پشت سر خود دارند. از آنجا که آنها نامه نامه شما را دارند ، می توانند تمرکز بیشتری بر روی شبکه های اجتماعی خود داشته باشند و حتی ممکن است هزینه تبلیغات را بپردازند.

دنیس پرز /تصویر: با احترام ساده و Niss

حالا در مورد آنها چطور؟

آنها مدام به دنبال راه های جدید برای گسترش بودند و محصول خود را به مشتریان مختلف برسانند. در حال حاضر آنها هشت سبک سر تخته دارند ، که جدا از اینکه در آن موجود باشد اتاق شیر ، آنها قبلاً تولیدی از آنها را در قوطی ها تولید کرده اند و اکنون در حال کار بر روی یک بطری هستند.

“آنچه ما سعی در انجام آن داریم متنوع سازی محصول است. بله ، محل کار همانطور که در ابتدا تصور می شد ، است ، اما اکنون بیایید فکر کنیم که چگونه می توانیم در خارج از کشور بفروشیم. به کدام مراکز مصرف دیگر می توانیم برسیم؟ شما باید برچسب ، قوطی یا بطری دریافت کنید ، برای دستیابی به جایگاه بیشتر در مارک تجاری باید همکاری کنید. “

محدودیت ها و اقدامات بهداشتی اعمال شده بر رستوران ها فروش بسیار محدودی را به همراه داشت. کسانی که علی رغم موانعی که پیش رویشان بود یا به دلایل مختلف امکان پذیر نبودند ، به دنبال درآمدزایی نبودند ، مجبور شدند فروشگاه خود را تعطیل کنند. این واقعیت که شما به دنبال امکانات مختلفی برای کسب و کار خود بوده اید و به ایده اولیه پایبند نبوده اید ، یکی از عناصر اصلی است که ساده و نیس نه تنها از همه گیری جان سالم به در برد ، بلکه رشد کرد.

یکی از مواردی که در طی همه گیری افزایش یافت ، ظرفیت بود. در ابتدا ، این مکان فقط سه میز برای چهار نفر و یک بار برای هفده نفر داشت. به لطف وجود یک رستوران ، آنها قادر به دسترسی به روش های داشتن میز در بیرون از یک نوع تراس و اضافه کردن دو بار دیگر بودند. داشتن تراس رعایت تدابیری که در رستوران ها لازم است کمی راحت تر است. قاعده این است که تا زمانی که تراس پر نشده باشد نمی توان افراد را داخل آن نشاند. اقدامات بهداشتی فعلاً به آنها اجازه نمی دهد که به نیمی از ظرفیت خود برسند ، اما با این وجود رشد موفقیت خوبی بود.

اگرچه آنها گام های بسیار خوبی برای نجات و رشد تجارت خود برداشته اند ، اما داستان آنها تمام نشده و چالش ها همچنان پیش می آیند. همانطور که میگوئل در یک نقطه از مصاحبه گفت ، “ما از بیماری همه گیر بیرون نیامده ایم ، بنابراین باید سعی کنیم فقط به این فکر نکنیم که چون ما قبلاً یک مسئله را حل کرده ایم ، همه چیز را حل کرده ایم. در پایان ما به ساخت خود ادامه می دهیم. ”

سالاد پوست گوشت گوشتی گوشتی / تصویر: حسن نیت ارائه می دهد ساده و نیس

نکاتی برای زنده ماندن از بیماری همه گیر

برای کسانی که اکنون به فکر شروع هستند یا در حال حاضر پروژه ای دارید که در ماه های گذشته متوقف شده است ، شرکای Simple و Niss دو توصیه دارند که براساس آنچه از تجربه خود آموخته اند ، ارائه دهند. از یک طرف ، میگل به آنها می گفت که جلوی یک کانال فروش را نبندید و بسیاری از ابزارهای قابل فهم و قابل فهم وجود دارد که می توانند برای جلب بیشتر افراد استفاده کنند.

“مثل این نمونه از شرکتهای املاک و مستغلات است که چتر و صندلی خود را در خیابان می گذارند و در آنجا نشسته اند. این شما هستید اگر جای دیگری نمی فروشید. شما آنجا در خیابان نشسته اید و منتظرید تا مردم از شما بخواهند. “

از طرف دیگر ، دنیس می گوید که همه چیز در مورد فرصت هایی است که پیش روی شما قرار می گیرد و اجازه نمی دهد آنها را از دست بدهد.

“اگر فرصتی پیش آمد ، از آن استفاده کن! چون اگر به دلیل این وضعیت یا فروش آن متوقف می شدیم ، شاید فرصت از بین می رفت و دیگر کاری نمی کردیم. “

واضح است که سیمپل و نیس از همه فرصت هایی که خودشان را به وجود آورده استفاده کردند و دیگر به دنبال جستجوی دیگران نبودند. آنها ضعف دو پروژه منفرد را یافتند و برای تقویت یکدیگر گرد هم آمدند. در حال حاضر این یک همکاری عالی است که بسیار خوب کار می کند ، اما آنها نمی خواهند پروژه های خود را محکم گره بزنند تا هرکدام از این فرصت ها را داشته باشند تا هر کجا که می خواهند رشد کنند.

به نظر می رسد که شرکا دوستی خوبی ایجاد کرده اند و فضای اعتماد و آزادی در Simple و Niss منتقل می شود.





منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

25  +    =  33