0

دعوی مشترک آمازون و GoPro علیه جعل کنندگان – اخبار آمازون

بازدید 7


سیتل ، 09 اوت 2021– (سیم کسب و کار) – امروز ، Amazon.com ، Inc. (“آمازون”) (NASDAQ: AMZN) و GoPro، Inc. (“GoPro”) (NASDAQ: GPRO) یک پرونده مشترک علیه هفت فرد و دو نهاد (“متهمان” را فسخ کردند ”) برای جعل لوازم جانبی محبوب دوربین GoPro ، از جمله گرفتن دست شناور ،“ Handler ”، و گرفتن“ 3-way ”، بازوی فرمت و پایه سه پایه. متهمان سعی کردند محصولات متخلف را در فروشگاه آمازون ارائه دهند ، سیاست های آمازون را نقض کردند ، علائم تجاری GoPro را نقض کردند و قانون را نقض کردند.

این شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه غربی واشنگتن تنظیم شده است و ادعا می کند که 9 متهم از علائم تجاری ثبت شده GoPro بدون مجوز برای فریب مشتریان در مورد اصالت و منشاء محصولات و ایجاد ارتباط نادرست با GoPro استفاده کرده اند. آمازون حساب های فروش متهمان را بست و به طور پیشگیرانه مشتریان آسیب دیده را بازپرداخت کرد.

کبهارو اسمیت ، مدیر واحد جنایات تقلبی آمازون می گوید: “هنگامی که تقلبی سعی می کند در فروشگاه ما بفروشد ، آنها نه تنها حقوق مالکیت معنوی شرکت هایی مانند GoPro را نقض می کنند ، بلکه مصرف کنندگان را نیز گمراه می کنند و به شهرت آمازون به عنوان مکانی برای خرید کالاهای اصل آسیب می رسانند.” .

آمازون به شدت محصولات متقلب و تقلبی را در فروشگاه خود ممنوع می کند و در سال 2020 ، آمازون بیش از 700 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد و بیش از 10 هزار نفر را به کار گرفت تا از فروشگاه خود در برابر تقلب ، تقلب و سوء استفاده محافظت کند. آمازون از ابزارهای پیشرو در صنعت برای تأیید هویت فروشندگان بالقوه و اطمینان از اصالت فهرست محصولات استفاده می کند و سیستم های اختصاصی آمازون صدها نقطه داده منحصر به فرد را برای بررسی اطلاعات ارائه شده توسط فروشندگان بالقوه تجزیه و تحلیل می کند. در سال 2020 ، تنها 6 درصد از ثبت نام حساب های فروشنده جدید ، مراحل تأیید صحت قوی آمازون را گذراند و محصولات را برای فروش لیست کرد. علاوه بر این ، کمتر از 0.01 درصد از کل محصولات فروخته شده در آمازون از مشتریان شکایت تقلبی دریافت کردند

در ژوئن 2020 ، آمازون واحد جنایات تقلبی خود را راه اندازی کرد ، یک تیم جهانی که به دنبال تعقیب جعل کنندگان و پاسخگویی آنها به حداکثر قانون ، از جمله با کار از طریق سیستم دادگاه و همکاری با نیروی انتظامی است. آمازون مجموعه ای از شکایات علیه جعل کنندگان ، از جمله شکایت علیه افرادی که از رسانه های اجتماعی برای ترویج و تسهیل فروش تقلبی استفاده می کنند ، و همچنین شکایت های مشترک با تولید کننده پوشاک HanesBrands ، مارک های لوکس ایتالیایی Valentino و Ferragamo ، مارک لوازم آرایشی KF Beauty ، خانواده نام تجاری لوازم جانبی مسافرت JL Childress ، تولید کننده کولر YETI ، شرکت بازی های کارتی متعلق به خانواده و تحت اداره Dutch Blitz و ناشر جهانی بازی های رومیزی Asmodee.

GoPro در سال 2002 تأسیس شد و محصولات آن به طور گسترده ای توسط افراد فعال که مایل به جذب و اشتراک گذاری خود در راههای همهجانبه و هیجان انگیز هستند استفاده می شود. GoPro دارای همه کاره ترین دوربین ها و پایه های جهان ، خدمات ابری مبتنی بر اشتراک و نرم افزارهای پیچیده و در عین حال ساده برای مدیریت محتوا و ویرایش تلفن همراه است. دستگیره شناور Handler به مشتریان کمک می کند بدون ترس از دست دادن دوربین به اعماق خود و دیگران را در آب بگیرند. سوار 3 طرفه دارای طراحی سه در یک است که امکان استفاده از آن را به عنوان یک دوربین ، بازوی فرمت یا سه پایه فراهم می کند و نهایت تنوع را ارائه می دهد.

پرونده های دادگاه در اینجا موجود است:

آمازون دارای سابقه گسترده ای است که از مارک ها محافظت می کند و برای پاسخگویی به بازیگران بد اقدام می کند:

درباره آمازون

آمازون بر اساس چهار اصل هدایت می شود: وسواس مشتری به جای تمرکز بر رقبا ، اشتیاق به اختراع ، تعهد به برتری عملیاتی و تفکر بلند مدت. آمازون تلاش می کند مشتری مدارترین شرکت زمین ، بهترین کارفرمای زمین و امن ترین محل کار زمین باشد. نظرات مشتریان ، خرید با یک کلیک ، توصیه های شخصی ، Prime ، Fulfillment by Amazon ، AWS ، انتشارات Kindle Direct ، Kindle ، Career Choice ، تبلت های Fire ، Fire TV ، Amazon Echo ، Alexa ، تکنولوژی Just Walk Out ، Amazon Studios و The Climate تعهد برخی از مواردی است که توسط آمازون پیشگام شده است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید amazon.com/about وAmazonNews را دنبال کنید.

درباره GoPro

GoPro به جهان کمک می کند تا خود را به روشهای همهجانبه و هیجان انگیز جذب و به اشتراک بگذارد.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.gopro.comبه اعضای مطبوعات می توانند با مراجعه به GoPro به تصاویر رسمی مارک و محصولات ، لوگوها و راهنمای بازبینی دسترسی داشته باشند پورتال مطبوعاتبه مشتریان GoPro می توانند عکس ها ، کلیپ های تصویری خام و ویرایش های خود را به آدرس ارسال کنند جوایز GoPro برای فرصتی برای نمایش در کانال های اجتماعی GoPro و دریافت جوایز دنده ای و نقدی. بیشتر بدانید در www.gopro.com/awardsبه با GoPro روشن وصل شوید فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، تیک تاک، توییتر، یوتیوب، و وبلاگ GoPro خط داخلیبه

مشاهده نسخه منبع در businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210809005578/fa/

مخاطب

Amazon.com، Inc.
خط تلفن رسانه
Amazon-pr@amazon.com
www.amazon.com/pr





منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

78  +    =  82