0

در اینجا این است که چرا شما باید بودجه ویژه ای برای بازاریابی داشته باشید – شروع تجارت آنلاین

بازدید 19


“بازار یابی؟ ما وقتی از آن پل رد می شویم به آن خواهیم رسید. “- همیشه گفت: ایده ها و فرصت ها فقط در حدی هستند که بتوانید آنها را اجرا کنید. و بازاریابی یک قسمت مهم از مرحله اجرا است ، نه یک امر پس از اجرا که می تواند با نیمی از اقدامات مقابله کند.

به جای پلی که بعداً می آید ، راهی است که تجارت شما از آنجا آغاز می کند.

بازاریابی چیست؟

این همه صرف هزینه برای تبلیغات محصول شما نیست. پخش نمی شود که چرا شما برای مصرف کننده بهترین هستید. بازاریابی کاری هوشمندانه ، هوشمندانه ، خلاقانه و بسیار استراتژیک است که برای موفقیت لازم به پردازش فکر زیادی دارد.

بازاریابی دو نوع است: آفلاین و دیجیتال. بازاریابی دیجیتال برنده آشکار است. این تکنیک عصر مدرن ، عصر اطلاعات است ، جایی که همه مشاغل برای تبدیل شدن به مارک های اینترنتی و تلاش برای پیشی گرفتن از رقبای خود تلاش می کنند.

مانند ساموئل آدامز ، مدیر عامل تبلیغات برتر، به حق گفته است ، “اگر تجارت شما یک ماشین کاملاً جدید است ، پس بودجه بازاریابی گاز مورد نیاز آن است”. یک استراتژی بازاریابی عملی به شما کمک می کند تمام آنچه را که برای رسیدن به هدف تعیین کرده اید ، محقق کنید. شما بدون بازاریابی به جایی نمی روید.

هدف بازاریابی بهبود تصویر شماست. این پیامی را که می خواهید منتقل کنید تقویت می کند. در نتیجه باعث ایجاد مارک ضد گلوله می شود. هنگامی که مارک تجاری مناسبی داشته باشید ، مردم تجارت شما را به عنوان یک مارک ، یک تجربه و با کیفیت ارائه شما ارتباط برقرار می کنند.

به عبارت دیگر ، آنها از نظر احساسی با آنچه شما ارائه می دهید پیوند می خورند. این تبدیل از یک کسب و کار به یک مارک شناخته شده و مورد اعتماد آسان نیست و نیاز به هزینه بازاریابی دارد.

چقدر باید برای بازاریابی هزینه کنم؟

برای درآمدزایی هزینه کنید. منبع تصویر: 金 运 / Unsplash

بیشتر مشاغل 4-6٪ از فروش خود را صرف بازاریابی می کنند. این خوب نیست. این آزار دهنده است. اگر در همان لات باشید ، در مقابل رقبایی که 10٪ ، 20٪ یا حتی بیشتر هزینه می کنند ، ضرر می کنید.

یاد آوردن، برای پول درآوردن باید پول خرج کنید.

هدف خود را تعیین کردن بودجه ای در محدوده 10-20٪ فروش یا فروش پیش بینی شده خود قرار دهید.

چگونه بازاریابی انجام دهم؟

منظور از بازاریابی عمدتا بازاریابی دیجیتال است.

اول از همه ، شما می توانید چندین آژانس معتبر را پیدا کنید که مایل به استفاده از سالها تخصص بازاریابی برای تقویت تصویر برند شما هستند. هیچ چیز بهتر از یافتن شریک زندگی مناسب نیست. به عنوان مثال ، مارک بازاریابی دیجیتال Promo Leads بسیاری از آگهی ها را تبدیل کرده و بسیاری از کمپین های بازاریابی موفق را برای مشتریان خود انجام داده است که آنها مسئول ارتقا the نمودارهای مالی کل صنایع هستند.

این همان اتفاقی است که می افتد وقتی به یک آژانس معتبر برون سپاری می کنید.

با این حال ، چیزهای بیشتری نسبت به آنچه در چشم است وجود دارد.

چه کسی

تفسیر:
برخی از نکات و آدرسهای مفید را می توان در این پست کامل مشاهده کرد.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

45  +    =  51