0

خرید Shinsegae eBay Korea برای تغییر شکل بازار تجارت الکترونیکی

تصویر پیدا نشد !
بازدید 7



فروشگاه های آفلاین E-mart برای ایجاد هم افزایی با سیستم عامل های بازار آزاد eBay پیش بینی کرده اند

توسط کیم بو یون

هدف جاه طلبانه گروه Shinsegae گروه محلی eBay قرار است غول خرده فروشی تولید کند که با بازیکنان برتر موجود رقابت کند. Shinsegae با آخرین خرید خود قرار است به رقابت بین Naver و Coupang بپردازد که بازار تجارت الکترونیک محلی را تحت سلطه خود درآورده است.

زنجیره تخفیف آفلاین Shinsegae E-mart توافق نامه ای برای خرید 80 درصد سهام eBay کره به ارزش 3.44 تریلیون وون (3.04 میلیارد دلار) امضا کرد. با وجود هزینه خرید بالاتر از حد انتظار ، Shinsegae شرط بندی جسورانه ای انجام می دهد که ترکیب کانال های فروش آنلاین و آفلاین خود با سیستم عامل های بازار آزاد eBay کره به یک رقابت تقویت شده تبدیل می شود. نه Naver و نه Coupang کانال فروش آفلاین ندارند.

همچنین قرار است آخرین معامله منجر به ادغام بازیکنان برتر و افزایش اختلاف با بازیکنان کوچکتر در بازار شود.

با این خرید ، Shinsegae پس از Naver به عنوان بازیکن شماره 2 در بازار تجارت الکترونیکی داخلی تبدیل می شود. SSG.com ، کانال تجارت آنلاین Shinsegae ، در حال حاضر 3 درصد از کل معاملات تجارت الکترونیکی را تشکیل می دهد ، در حالی که eBay Korea حدود 12 درصد است. بازیکنان برتر Naver با 18 درصد سهم و Coupang با 13 درصد هستند.

خرید eBay Korea توسط Shinsegae موقعیت خود را در بازار با سهم حدود 17 درصدی به مقام دوم افزایش می دهد. انتظار می رود معاملات سالانه به مجموع 24 تریلیون وون برسد. معاملات سالانه eBay کره در کل 20 تریلیون وون و SSG.com 4 تریلیون وون است. به گفته کارشناسان بازار ، این معاملات سالانه Naver که در مجموع 28 تریلیون برنده است ، به چالش کشیده خواهد شد.

Naver یک سایت پرتال غالب است که از طریق آن بیشتر خریداران آنلاین موارد را جستجو می کنند و به عنوان بستری است که مصرف کنندگان را با فروشندگان مختلف در بازارهای آزاد ارتباط می دهد.

Naver و Coupang مدل های مختلفی دارند. سایت پورتال Naver به عنوان واسطه ای بین فروشندگان و مصرف کنندگان عمل می کند ، در حالی که Coupang بیشتر محصولات خود را مستقیماً خریداری و ارسال می کند.

Coupang در هنگام ارائه خدمات تحویل در همان روز و صبح زود ، قوی ترین بازیکن است که عامل اصلی موفقیت آن شده است. در تحویل همان روز ، اقلام خریداری شده در صبح تا عصر همان روز تحویل داده می شوند.

E-mart همچنین دارای نقاط قوت در تحویل مواد غذایی بسیار زود هنگام صبح است. اما با آخرین تصویب نامه

اصل را اینجا بخوانید:
شینسگا eBay کسب کره برای تغییر شکل بازار تجارت الکترونیکی



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

18  +    =  23