0

جاه طلبی های هالیوود آمازون بسیار قدیمی است – اخبار آمازون

بازدید 5


از همه چیز جف بزوس تا به حال گفته است ، یک نقل قول ممکن است بهترین چگونگی جمع بندی دقیقاً چگونگی ، آمازون هالیوود را تحت تأثیر قرار می دهد: “وقتی برنده گلدن گلوب می شویم ، به ما کمک می کند کفش بیشتری بفروشیم.” او این را در سال 2016 گفت ، در کنفرانس Vox Code، اما نکته همچنان درست است. بر خلاف نت فلیکس، جریان اصلی کار آمازون نیست. تلویزیون و فیلم های پرستیژ فقط پیشنهاد دیگری برای جلب مجدد مشتری در عضویت نخست نخست است که به نوبه خود باعث می شود تا خریدهای بیشتری از طریق آمازون انجام دهند. این یک استراتژی تجاری بسیار قدیمی در مدارس قدیمی است: همیشه آنها را برای کارهای بیشتر باز گردانید.

بنابراین شاید تعجبی نداشته باشد که آمازون چنین باشد کسب MGM. این استودیوی قدیمی هالیوود با حدود 17000 نمایش تلویزیونی و 4000 فیلم – از جمله RoboCop و فیلم های جیمز باند – در خزانه آن. معامله، در ماه مه اعلام شد، هنوز بسته نشده است و قبلاً مورد بررسی کمیسیون تجارت فدرال قرار گرفته است. اما اگر این کار انجام شود ، به آمازون امکان دسترسی به تمام آن محتوا و همچنین زیرساخت های استودیویی را برای ساخت بیشتر می دهد ، سپس این شرکت می تواند به اشتراک بگذارد و درآمد خود را به دلخواه خود بدست آورد. این نیز به نظر می رسد یک بازگشت کمتر فرخنده باشد ، مانند Comcast که NBCUniversal یا Time Warner را با AOL ادغام می کند (این را به خاطر می آورید؟). یا اخیراً AT & T خریداری شر شرطی از زمان وارنر است که در نهایت بخش عمده ای از آن خریداری شد برادران وارنر کشف. اما آمازون هیچ مخابراتی نیست و بسیار پیشرفت می کند نمونه کارها گسترده تر تقریباً از هر شرکت دیگری قبل از آن. سارا هنشل ، تحلیلگر جریان برای Omdia ، می گوید: “من فکر می کنم آنها همان کاری را کردند که AT&T انجام داد ،” فقط بهتر و گسترده تر. “

خرید MGM ، بیش از هر چیز ، می تواند بیشترین مزیت را در آمازون به وجود آورد جریان های جنگی. تحلیل گران پیش بینی سرویس های جریانی همان رشد مشترک در سال 2021 را نخواهند داشت که در اوج سال گذشته مشاهده کرده اند کووید 19 قفل کردن ، بنابراین در حال حاضر نام بازی حفظ است. Netflix دارای 200 میلیون مشترک در شمال است. دیزنی + ، حدود 100 میلیون. آمازون ادعاها که بیش از 175 میلیون از 200 میلیون عضو Prime آن در سال گذشته چیزی را از سرویس ویدیویی آن پخش کرده اند ، اما سخت است که بگوییم آیا این کاربران به عنوان یک سرویس مستقل در Prime Video مشترک می شوند یا خیر. پخش جریانی 26 درصد از کل وقت تلویزیون در ایالات متحده را شامل می شود ، مطابق با شرکت تحلیلی Nielsen؛ Netflix به تنهایی 6 درصد ، سه برابر آمازون نخست را اشغال می کند. اما در نهایت ، این شکاف ممکن است مهم نباشد ، زیرا این محتوا فقط برای افرادی که خواهان حمل و نقل دو روزه هستند فقط یک امتیاز است. آمازون می تواند تمام پولی را که از کفش بدست می آورد به استودیوی آمازون و خریدهایی مانند MGM ادامه دهد و همچنان جلوتر برود. مانند اپل ، که یک تجارت سخت افزاری است که اتفاقاً دارای سرویس پخش جریانی است ، تجارت اصلی آن باعث خلاقیت آن می شود. این اهمیت زیادی دارد ، به خصوص در حال حاضر با ظهور پخش کننده های جدید مانند Paramount + و Peacock ، که پول و کره چشم آنها را می طلبد.

اریک اشمیت ، تحلیلگر گارتنر ، می گوید: “ما اکنون در دوره جدیدی از مصرف تلویزیون و فیلم هستیم.” “هشتاد سال پیش ، 75 سال پیش ، ما NBC ، CBS و ABC داشتیم. اکنون Netflix ، YouTube و … آمازون داریم؟ این برای جلب توجه است و چرا شما برای آن نمایشنامه ای نمی سازید؟ “

برای آمازون ، بخش بزرگی از این بازی معامله MGM است. Netflix میلیاردها دلار برای پر کردن صندوق جنگ فیلم ها و تلویزیون های اصلی خود هزینه کرده است. HBO Max به لطف شرکت مادر WarnerMedia ، محل زندگی برادران وارنر ، HBO ، Adult Swim و تعداد زیادی از ماشین آلات محتوای مستقر ، فهرست گسترده خود را دریافت می کند. دیزنی + همان است. هولو هم همینطور. استودیوی آمازون برخی از چیزهای خوب را نابود کرده است – بزوس در مورد گلدن گلوب شوخی نمی کرد – اما این سرویس هرگز پیشنهادات زیادی نداشته است. بجای ساختن یکی، آمازون بیرون رفت و آن را خرید ، دقیقاً مانند نحوه ورود به بازار زنده ورزش ها اوایل امسال – چیزی که تعداد کمی از رقبا ارائه می دهند.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  80  =  83