0

توییتر با فروشگاه ماژول – فروش آمازون ، قطعه ای از پای تجارت الکترونیکی را بدست آورید

بازدید 6


در اوایل سال توییتر به ما اطلاع داد که آنها در حال آزمایش پتانسیل خرید در پلتفرم خود هستند. این هفته توییتر از راه اندازی آزمایشی ماژول فروشگاه خبر داده است ، این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا کشف کنند که چگونه نمایه های قابل خرید می توانند راهی برای صحبت و کشف محصولات در توییتر تا خرید واقعی آنها ایجاد کنند.

ماژول فروشگاه یک فضای اختصاصی در بالای نمایه است که در آن مشاغل می توانند محصولات خود را به نمایش بگذارند. هنگامی که افراد از نمایه ای با فعال بودن ماژول بازدید بازدید می کنند ، می توانند از طریق چرخ فلک محصولات پیمایش کنند و روی یک محصول واحد ضربه بزنند تا بیشتر بیاموزند و خرید کنند – بدون نیاز به ترک توییتر به صورت یکپارچه در یک مرورگر درون برنامه ای.

توییتر اولین یا آخرین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای آزمایش W نیست

برای مقاله کامل
لطفاً به خواندن اینجا ادامه دهید: توییتر با فروشگاه ماژول یک قطعه پای تجارت الکترونیک را بردارید

تفسیر:
نکات مفید و آدرس های اینترنتی را می توانید در این مقاله کامل بخوانید.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  29  =  36