0

توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام؟ کدام یک از سیستم عامل ها باید باشید

بازدید 4


هنگامی که شروع به اجرای استراتژی شبکه های اجتماعی برای تجارت خود می کنید ، یکی از اولین س questionsالاتی که از خود می پرسید این س –ال است – آیا تجارت من باید در توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام باشد؟

این سه سایت رسانه های اجتماعی فرصت های قابل توجهی برای ارتباط و تعامل با شبکه ، افزایش آگاهی از نام تجاری و هدایت بازدید به سایت شما فراهم می کنند. اما از نظر هدف نیز فوق العاده متفاوت هستند.

در نهایت ، هدف فیس بوک برقراری ارتباط افراد با شبکه های شخصی آنها از جمله دوستان و خانواده است. مردم از Facebook برای به اشتراک گذاشتن عکس ها ، فیلم ها و به روزرسانی های کلی در مورد زندگی خود استفاده می کنند.

Download بارگیری رایگان: الگوی تقویم رسانه های اجتماعی [Access Now]

از طرف دیگر ، Twitter برای به اشتراک گذاشتن ایده ها ، اطلاعات در زمان واقعی و اخبار پرطرفدار استفاده می شود. گرچه ممکن است افراد برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود از توییتر نیز استفاده کنند ، اما عمدتا از آن برای هدفی بزرگتر استفاده می کنند – برای اتصال به دنیای وسیع و کشف آنچه اتفاق می افتد (با 140 کاراکتر یا کمتر).

اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم استفاده می شود. مردم عمدتا از این برنامه برای ارسال “حلقه برجسته” خود و دنبال کردن دوستان و همچنین تأثیرگذاران استفاده می کنند. به این ترتیب کاربران به بخشی از جامعه رسانه های اجتماعی تبدیل می شوند.

البته ، این هنوز این س begال را ایجاد می کند – کجای کار شما در همه این موارد قرار دارد؟ برای بررسی مزایا و معایب توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام ، تفکیک کاملی از سه سیستم عامل ایجاد کرده ایم.

به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام یک از پلتفرم ها سرمایه گذاری مناسب تری برای شرکت شما است.

و اینستاگرام چطور؟

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل کاربران اینستاگرام

بیایید با نگاهی به توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل کاربران اینستاگرام شروع کنیم.

توییتر در برابر فیس بوک در مقابل جمعیت شناسی اینستاگرام

برای شروع ، بیایید در نظر بگیریم که ممکن است جمعیت شما در هر سیستم عامل به چه جمعیتی برسد.

در اینجا برخی از حقایق سریع و آموزنده آورده شده است:

حقایق جمعیتی توییتر:

حقایق جمعیتی فیس بوک:

حقایق جمعیتی اینستاگرام:

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل نامزدی اینستاگرام

تعیین کیفیت نسبت به کمیت به همان اندازه حیاتی است – مخاطبان هر سایت چه مدت در سیستم عامل باقی می مانند؟ یا اینکه ، به جای آن ، هر روز چند دقیقه وقت صرف می کنند؟

حقایق نامزدی توییتر:

حقایق نامزدی در فیس بوک:

حقایق نامزدی اینستاگرام:

با در نظر گرفتن تمام آمارهای فوق ، مهم نیست که چه تعداد دنبال کننده دارید ، اگر می توانید مخاطبان خود را با محتوای مناسب جذب کنید ، به احتمال زیاد بهترین نرخ تعامل را در فیس بوک خواهید داشت. در اینجا چند تحقیق توسط Statista برای اثبات آن آورده شده است. این نگاهی است به محبوب ترین برنامه های شبکه های اجتماعی تلفن همراه در ایالات متحده ، از سپتامبر 2019 ، براساس مشارکت کاربران (در چند دقیقه / ماه). فیس بوک با مقدار قابل توجهی برنده می شود.

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل نامزدی اینستاگرام

توییتر در برابر فیس بوک در مقابل استفاده از اینستاگرام

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب بستر مناسب برای استفاده از کسب و کار خود در نظر بگیرید:

  • با داشتن کمتر از 140 کاراکتر برای انتقال پیام برند خود ، شما ممکن است توییتر را “گام آسانسور” کسب و کار خود بدانید. می خواهید چه چیزی را سریع و مختصر به مخاطب خود برسانید؟
  • فیس بوک فرصت شما برای تعامل بیشتر با مخاطبان است. شما می توانید صفحات کاملی از کسب و کار ایجاد کنید ، فیلم ها و تصاویر را به اشتراک بگذارید ، و همچنین به انگیزه بیشتر برای تعامل با نام تجاری خود بپردازید (به عنوان مثال با ارائه 10٪ تخفیف در صورتی که از صفحه کسب و کار شما “خوششان بیاید”).
  • با استفاده از اینستاگرام می توانید یک انجمن تعاملی ایجاد کنید. این پلتفرمی است که در آن کاربران بیشتر درگیر می شوند. مردم به اینستاگرام می روند و انتظار دارند اینفلوئنسرها را ببینند و مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

کپی کپی از LinkedIn - آبی - ساده - 1104 7 736

Twitter Ads vs Facebook vs Instagram Ads

به طور کلی ، تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام به شما امکان می دهد مخاطبان بیشتری داشته باشید. از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، آنها ابزارهای تبلیغاتی مشابهی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، تبلیغات فیس بوک با برخی از ابزارهای چشمگیر هدف گیری همراه است، بنابراین شما می توانید حقوق ، رفتار خرید ، سرگرمی ها ، انجمن های فیس بوک و موارد دیگر را کاهش دهید.

رابط کاربری تبلیغات فیس بوک برای کاربر نسبتاً آسان و بصری است. تبلیغات فیس بوک نیز می تواند نسبتاً ارزان باشد – در واقع ، فیس بوک اشاره می کند که “برخی روزانه بیشتر از هزینه های تبلیغاتی خود صرف قهوه می کنند”. اگرچه این به مبارزاتی که در حال اجرا هستید بستگی دارد ، شما می توانید روزانه بودجه ای معادل 2 تا 3 دلار تعیین کنید.

توییتر همچنین قابلیت های هدف گیری را ارائه می دهد، از جمله رفتار خرید ، زبان ، علاقه و پیروان. با این حال ، تبلیغات توییتر به طور معمول انجام می شود گران تر از فیس بوک

اگرچه ممکن است ارزش پول اضافی را داشته باشد – نرخ تعامل برای تبلیغات توییتر می تواند تا 1-3 be باشد ، بسیار بالاتر از میانگین CTR فیس بوک 0.119.

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل اینستاگرام برای تجارت

در نهایت ، اگر مطمئن نیستید کدام یک برای برند شما بهتر کار می کند ، بهتر است مدتی توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام را امتحان کنید. با گذشت زمان ، اطلاعات خوبی در مورد عملکرد پست های خود در این سایت ها کسب خواهید کرد ، که به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را به یکی از سایت های دیگر اختصاص دهید. از آنجا که استفاده از آنها رایگان است ، در ابتدا سعی کنید که هر سه مورد را امتحان کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

تقویم محتوای رسانه های اجتماعی





منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  20  =  23