0

تفاوتهای اصلی و نحوه استفاده از آنها

بازدید 5


من اخیراً یک لپ تاپ جدید خریدم. قبل از اینکه تصمیم بگیرم کدام یک برای من مناسب است ، تعدادی از بررسی های آنلاین را مطالعه کردم تا مطمئن شوم که تصمیم آگاهانه ای گرفته ام. هنگامی که جستجوی خود را به چند مدل محدود کردم ، از فروشگاه دیدن کردم تا قبل از ارتکاب ، مشخصات را شخصاً بررسی کنم.

برای بیان سناریوی بالا کمی متفاوت ، من به دلیل بازاریابی لپ تاپ مارک های خاصی را در نظر گرفتم. سپس ، من تحت فشار قرار گرفتم تا با مراجعه به فروشگاه ، مطالب مربوط به بازاریابی را بخوانم و شخصاً لپ تاپ ها را ببینم ، گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنم.

این تنها یک مثال از نحوه عملکرد بازاریابی فشار و کشش به صورت جداگانه و با هم است.

Now اکنون بارگیری کنید: قالب طرح بازاریابی رایگان

در این پست وبلاگ ما بازاریابی فشار ، بازاریابی کششی ، استراتژی های بازاریابی push and pull و نمونه هایی از هر یک را پوشش خواهیم داد.

بازاریابی تحت فشار چیست؟

بازاریابی فشار یک استراتژی متمرکز بر “هل دادن” محصولات به یک مخاطب خاص است.

بازاریابی فشاری که به عنوان بازاریابی مستقیم نیز شناخته می شود ، نوعی تبلیغات عمومی است. هنگام خرید مواد غذایی ، به دنبال علائمی هستم که نشان دهنده فروش است و به سمت آنها متمایل می شود – لیموهایی را که هرگز نمی دانستم به آنها احتیاج دارم بر می دارم. این نمونه ای از بازاریابی فشار است.

استراتژی بازاریابی فشار

برای درک استراتژی بازاریابی فشار ، اجازه دهید سوزی را در نظر بگیریم.

شرکت بازاریابی Suzie برای اولین حضور بزرگ خود آماده است. اما مشاغل محلی که او سعی می کند با آنها کار کند ، هیچ تصوری از وجود شرکت او ندارند. این یک کار برای بازاریابی فشار است.

بنابراین ، سوزی از طریق ایمیل مارکتینگ با مشاغل منطقه خود تماس می گیرد ، تبلیغات را در مغازه های محلی قرار می دهد و یک صفحه کسب و کار در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند تا دسترسی خود را افزایش دهد.

از آنجا که هدف سوزی این است که با راه اندازی سرویس جدید خود ، شرکت خود را به مشاغل محلی معرفی کند ، بازاریابی فشرده راهی م effectiveثر برای آگاهی از آنچه او انجام می دهد و آنچه ارائه می دهد است.

برای مشاغلی که مدتی است فعالیت می کنند اما هنوز می خواهند استراتژی push را اجرا کنند ، گزینه دیگری اجرای یک پیشنهاد محدود برای محصول شما است. از کانالی استفاده کنید که بازار هدف شما از نزدیک با آن ارتباط دارد ، مانند یک بستر رسانه های اجتماعی ، یا از صفحات فرود به نفع خود استفاده کنید. CTA در پایان.

بازاریابی کششی چیست؟

اکنون ، بیایید در مورد بازاریابی کششی صحبت کنیم.

به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال پرستار بچه جدید است ، ممکن است به آنجا سر بزند Care.comبه آنها می توانند بر اساس فهرستی از ترجیحات که به طور خاص متناسب با نیازهای آنها نشان داده می شود ، پرستار بچه را انتخاب کنند.

در عصر مصرف کنندگان که خود را در مورد محصولات و خدمات آموزش می دهند ، بازاریابی کششی برای بازارهای با اشباع شدید ، مانند برنامه های جدید یا شرکت های پوشاک ، حیاتی شده است. بازاریابی کششی نشان می دهد که شما به عنوان یک برند منحصر به فرد هستید.

استراتژی بازاریابی را بکشید

برای قرار دادن این موضوع در زمینه تجارت دیگر ، بیایید نگاهی به لوئیس بیندازیم.

وقتی مشاغل به دنبال یک نقطه فروش (POS) سیستم ، لوئیس می خواهد POS او همان چیزی باشد که آنها انتخاب می کنند.

کانالهای بازاریابی را بکشید دقیقاً همان چیزی است که لوئیس برای رسیدن به این هدف نیاز دارد. برای جذب بازار هدف ، لوئیس وبلاگی را در وب سایت خود راه اندازی می کند ، کمپین های تخصصی و پربازدید رسانه های اجتماعی را اجرا می کند و بر تمایز برند خود از رقبای خود تمرکز می کند.

لوئیس برای تقویت استراتژی بازاریابی خود ، بر SEO برای بازاریابی آنلاین خود تمرکز می کند تا سیستم خود را در بازار هدف خود قابل کشف کند. بررسی های گوگل ، و دهان به دهان بررسی سایت هایی مانند Yelp بهترین دوستان او در طول مبارزات انتخاباتی او هستند.

از آنجایی که لوئیس قبلاً از اولین برنامه خود طرفداران زیادی پیدا کرده است ، می تواند برای فروش بعدی بر اعتبار و قابلیت اطمینان تمرکز کند تا بازاریابی. پس از مدتی ، این امر مشتریان را به سمت تجارت خود می کشاند. کشیدن استراتژی های بازاریابی به طور کلی بیش از بازاریابی فشار آور برای دستیابی به نتایج طول می کشد ، اما این استراتژی مشتریان و رشد طولانی مدت را تضمین می کند.

اکنون ممکن است در مورد بهترین روش ها برای اطمینان از انتخاب نوع بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود فکر کنید – برای کمک به این امر ، اجازه دهید دو استراتژی را با هم مقایسه کنید.

آیا بازاریابی push یا pull م effectiveثرتر است؟

برای تصمیم گیری اینکه کدام روش برای کسب و کار شما مناسب است ، به نحوه برخورد با مصرف کنندگان فکر کنید.

اگر سعی می کنید در مورد کسب و کار خود صحبت کنید ، به احتمال زیاد راه پیش روی شما خواهد بود. اگر بازاریابی هستید که در بازار خود سر و صدا ایجاد می کند – شاید در مورد یک محصول یا خدمات خاص – احتمالاً کشیدن بهترین راه است.

برای پیشبرد بازاریابی چند نکته منفی وجود دارد-عمدتا تقسیم هزینه ها و حفظ مشتریان طولانی مدت. اگر شرکت شما با یک تامین کننده برای اجرای استراتژی بازاریابی فشار کار می کند ، باید در پایان روز سود خود را با تامین کننده تقسیم کنید ، که به معنی درآمد کمتری برای شما است. از آنجا که بازاریابی فشار بر فروش کوتاه مدت متمرکز است ، ایجاد وفاداری به نام تجاری با استراتژی خروجی دشوار است.

در همین حال ، یک نقطه ضعف برای جذب بازاریابی این است که شما ممکن است مخاطبان مناسب را برآورده نکنید. برای ارتباط با مصرف کنندگان ، باید بدانید آنها چه کسانی هستند و به دنبال چه چیزی هستند. به عنوان مثال ، ورزشکاری که برای کفش دویدن خرید می کند ، ممکن است به تبلیغات کفش پاشنه دار علاقه ای نداشته باشد.

یک روش م toثر برای اطمینان از اینکه همه استراتژی های بازاریابی خود را پوشش می دهید ، اجرای استراتژی بازاریابی push and pull است – شما می توانید بهترین بخشهای هر دو استراتژی را به گونه ای که مکمل کسب و کار ، مخاطبان و اهداف شما باشد ، با یکدیگر ازدواج کنید.

استراتژی بازاریابی فشار و کشیدن

استراتژی های بازاریابی تحت فشار و کشش می توانند با هم کار کنند. مشتریان نیاز به ایجاد تقاضا و کشش برای برآوردن این تقاضا دارند. برای کسانی که نام شرکت شما را نشنیده اند ، یک فشار لازم است. برای کسانی که کمی بیشتر در مسیر خریدار خود هستند ، می توانید آنها را به داخل بکشید.

نحوه ترکیب هر دو استراتژی در شرکت شما بستگی به اهداف منحصر به فرد فشار و کشش شما دارد – برای کمک به شما در تعیین اینکه استراتژی فشار و کشش شما چگونه خواهد بود ، اجازه دهید چند نمونه از بازاریابی تحت فشار و به دنبال آن نمونه هایی از بازاریابی کششی را مرور کنیم. سپس ، درک قوی تری از اینکه استراتژی شما در نهایت چگونه خواهد بود ، خواهید داشت.

مثالهای استراتژی فشار

1. نمایش تبلیغات

نمایش تبلیغات در مناطقی ظاهر می شود که به طور خاص به تبلیغات پولی اختصاص داده شده است و ممکن است به روش های مختلف مانند تبلیغات بنری قالب بندی شود. همچنین تبلیغات نمایش داده شده در شبکه های اجتماعی مانند ، اینستاگرام، که می توانید ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

2. تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی یک روش م ofثر برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و پخش کسب و کار ، محصول ، خدمات یا کمپین شما برای بیشتر افراد است. آنها به طور استراتژیکی در مناطق پر رفت و آمد قرار گرفته اند تا توجه بیشتری به آنها (و امیدوارم ، اعضای مخاطبان مورد نظر شما) داشته باشند.

3. بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم و تبلیغات مستقیم نیز اشکال بازاریابی فشاری هستند-این می تواند در یک نمایشگاه ، در یک نمایشگاه تجاری یا در یک فروشگاه آجر و ملات اتفاق بیفتد. همچنین ممکن است شخصی در یک مغازه خواربار فروشی ، مانند Trader Joes ، نمونه های رایگان را به خریداران ارائه دهد.

نمونه های استراتژی را بکشید

1. بازاریابی رسانه های اجتماعی

بدون توجه به تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی ، همانطور که در بخش فشار استراتژی در بالا ذکر شد ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی به عنوان نوعی بازاریابی کششی این شامل نحوه پخش ویدیوها ، محتوای تأثیرگذار (به عنوان مثال یک تأثیرگذار است که در مورد نحوه استفاده از محصول شما نسخه ی نمایشی به اشتراک می گذارد) ، تصاویر و فیلم های زیبا از محصول شما ، و بازاریابی مشترک کمپین ها در رسانه های اجتماعی

2. سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک استراتژی است که به شما امکان می دهد محتوا ، صفحات وب و موارد دیگر را در مقابل افرادی که به دنبال کلمات کلیدی ، عبارات و اصطلاحات مرتبط هستند ، دریافت کنید.

هنگامی که صفحات وب و سایر محتواهای خود را برای آن عبارات جستجو بهینه می کنید ، مخاطبان مورد نظر شما به طور فعال به دنبال آن هستند ، مطالب بازاریابی و صفحات وب شما به صورت ارگانیک در مقابل آنها ظاهر می شود. این یک راه عالی است که به طور طبیعی بدون احساس فشار و در عین حال افزایش آگاهی از نام تجاری ، جلوی مخاطبان و خریداران خود را بگیرید.

3. وبلاگ ها

وبلاگ نویسی یک روش م ofثر برای آموزش مخاطبان مورد نظر شما و ارائه دانش لازم برای تصمیم گیری خرید آگاهانه ، درک نحوه استفاده و استفاده از محصول یا خدمات شما ، یا درک بینش در مورد تغییرات در صنعت ، به روزرسانی محصول و غیره است.

وقتی موتور جستجو محتوای وبلاگ خود را بهینه می کنید ، به صورت ارگانیک در موتورهای جستجو مانند Google در مقابل مخاطبان مورد نظر شما ظاهر می شود و به طور خودکار تعداد افرادی را که محتوای شما را می بینند و با آن ارتباط برقرار می کنند و همچنین آگاهی از نام تجاری و موارد دیگر را افزایش می دهد.

شروع به استفاده از بازاریابی Push and Pull کنید

استفاده از استراتژی های بازاریابی push and pull را برای ترکیب قدرت استراتژی های خروجی و ورودی آغاز کنید و از بازاریابی خود بیشترین بهره را ببرید.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در سپتامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

قالب طرح بازاریابی



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  48  =  49