0

تعریف شخص خریدار [in Under 100 Words]

بازدید 9


اخیراً ، لولومون برنامه خود را “مانند جدید” اعلام کرد، ابتکاری با هدف جمع آوری تجهیزات Lululemon با لباس ملایم و احیای لباس برای فروش مجدد در فروشگاه فروش مجدد آنلاین Lululemon:

خریدار lululemon persona-min

در نگاه اول ، این حرکت ممکن است کمی تصادفی از برند پوشاک ورزشی به نظر برسد – اما وقتی شخص خریدار را در نظر بگیرید ، بسیار منطقی تر است.

به احتمال زیاد ، Lululemon شخص خریدار خود را فردی معرفی کرده است که شیوه زندگی فعال دارد و از بیرون رفتن لذت می برد. شخص خریدار لولومون فقط ندارد یکی علاقه یا ارزش ؛ او بسیاری دارد و من مایلم شرط ببندم که مارک تجاری تشخیص داده است که شخصیت خریدار آنها به طبیعت و اهمیت پایداری اهمیت می دهد.

به همین دلیل است که شخصیت های خریدار اهمیت دارند: آنها به شما کمک می کنند تا به طور واقعی و شخصی برای مصرف کنندگان خود جذاب باشید ، دسترسی خود را گسترش دهید و حامیان نام تجاری مادام العمر را ایجاد کنید.

در اینجا ، بیایید به این موضوع بپردازیم که شخصیت خریدار چیست.

راهنمای خرید رایگان پرسونای ما + الگوها را بارگیری کنید

پرسونای خریدار چیست؟

آ شخصیت خریدار یک نمایش نیمه تخیلی از مشتری ایده آل شما بر اساس تحقیقات بازار و داده های واقعی در مورد مشتریان فعلی شما است.

هنگام ایجاد شخصیت (های) خریدار خود ، شامل مشخصات مشتری ، الگوهای رفتاری ، انگیزه ها و اهداف مشتری شوید. هرچه جزئیات بیشتری داشته باشید ، بهتر است.

پرسونای خریدار

ما را امتحان کنید ابزار My Persona را بسازید برای ایجاد خود

شخصیت های خریدار ساختار و بینش فوق العاده ای را برای شرکت شما ارائه می دهند.

آ شخصیت خریدار دقیق به شما کمک می کند زمان خود را در کجا متمرکز کنید ، توسعه محصول را هدایت کنید و امکان همسویی در سراسر سازمان را فراهم کنید. در نتیجه ، شما قادر خواهید بود با ارزش ترین بازدیدکنندگان ، مشتریان و مشتریان را به کسب و کار خود جذب کنید.

آمادگی اجرای این تعریف را دارید؟ فرا گرفتن چگونه می توان یک شخصیت خریدار دقیق ایجاد کرد برای کسب و کار شما

وبلاگ - قالب خریدار پرسونا [Updated]





منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

2  +  3  =