0

تجزیه و تحلیل کیفیت و مقدار بازار تبلیغات نمایش برنامه ای | فیس بوک ، گوگل …

بازدید 7


گزارش هوش تجاری جدید منتشر شده توسط JCMR با بازار تبلیغات نمایش برنامه ای جهانی این گزارش توانایی برجسته سازی به عنوان مهمترین بازار در سراسر جهان را دارد زیرا همچنان نقش مهمی در ایجاد تأثیرات تدریجی بر اقتصاد جهانی دارد. این تحقیق از طریق منابع آماری اولیه و ثانویه استخراج شده است و شامل جزئیات کمی و کیفی است. برخی از بازیکنان اصلی که در این مطالعه نمایه شده اند ، هستند فیس بوک ، گوگل (Doubleclick) ، Alibaba ، Adobe Systems Incorporated ، Tencent ، AppNexus ، آمازون ، JD.com ، یاهو ، ارتباطات Verizon ، eBay ، Booking ، Expedia ، MediaMath ، Baidu ، Rakuten ، Rocket Fuel ، میز تجارت ، Adroll

در طول دوره پیش بینی ، این گزارش همچنین به CAGR مورد انتظار در بازار جهانی تبلیغات نمایش برنامه ای اشاره می کند. این گزارش آمار دقیق تاریخی و پیش بینی های آینده را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. به منظور دستیابی به دید عمیق تر “بازار تبلیغات نمایش برنامه ای جهانی” در سال 2020 XX میلیون دلار ارزش گذاری شده است و انتظار می رود تا پایان سال 2029 به XX میلیون دلار برسد و در سال های 2020 تا 2029 با CAGR XX٪ رشد کند.

نمونه کپی PDF بصورت رایگان در اینجا @: jcmarketresearch.com/report-details/1342418/sample

تحلیل جغرافیایی:

• آمریکای شمالی: ایالات متحده ، کانادا و مکزیک.

• آمریکای جنوبی و مرکزی: آرژانتین ، شیلی و برزیل.

• خاورمیانه و آفریقا: عربستان سعودی ، امارات ، ترکیه ، مصر و آفریقای جنوبی.

• اروپا: انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ، اسپانیا و روسیه.

• آسیا و اقیانوسیه: هند ، چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، اندونزی ، سنگاپور و استرالیا.

تجزیه و تحلیل بازار بر اساس انواع: [Type]

تجزیه و تحلیل بازار توسط برنامه های کاربردی: [Application]

اینجا را کلیک کنید و تا 50٪ تخفیف در Enterprise Copy دریافت کنید و سفارشی سازی موجود برای مناطق و کشورهای زیر: آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و مرکزی ، خاورمیانه و آفریقا ، اروپا ، آسیا و اقیانوسیه

تجزیه و تحلیل بخش:

اقدام گروه کسب و کار شامل دو نوع اصلی کالا و خدمات و همچنین مشتریان نهایی است. چنین تقسیم بندی اجازه می دهد تا یک دید دقیق از صنعت داشته باشید که برای درک پیچیدگی های دقیق تر مهم است.

تولیدکنندگان اصلی در بازار تبلیغات نمایش برنامه ای: فیس بوک ، گوگل (Doubleclick) ، Alibaba ، Adobe Systems Incorporated ، Tencent ، AppNexus ، آمازون ، JD.com ، یاهو ، ارتباطات Verizon ، eBay ، Booking ، Expedia ، MediaMath ، Baidu ، Rakuten ، Rocket Fuel ، میز تجارت ، Adroll

توجه: لطفا بودجه خود را از طریق تماس / ایمیل به اشتراک بگذارید ما سعی خواهیم کرد به نیاز شما برسیم @ تلفن: 1+ (925) 478-7203 / پست الکترونیک: sales@jcmarketresearch.com

چشم انداز رقابتی:

محیط اقتصادی تاکتیک های در حال ظهور را بررسی می کند که توسط شرکت های مختلف برای بهبود رقابت و حفظ سهم خود در بازار استفاده می شود. این مطالعه تحقیقاتی شامل تکنیکهایی مانند محصول است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  31  =  40