تجربه انفرادی کارآفرین | کار از اخبار خانگی


ویکتوریا گاسپارو ، مالک The Party Nail ، معنای داشتن نه تنها داشتن مشاغل بلکه تجارت را نیز به اشتراک می گذارد.

5 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

پشت بررسی میزبان و Yelpاست تجارت کوچک امیلی واشکوویک ، کارشناس ، نگاهی به قسمت این هفته پادکست به اشتراک می گذارد.

یک کارآفرین انفرادی واقعی بودن کار ساده ای نیست زیرا در اصل همه این مشاغل است. شروع و اداره مشاغل هرگز ساده نیست ، اما مسئولیت و اغلب استرس ناشی از داشتن یک شرکت انحصاری به یک عنصر اضافه می شود. این نکته منفی هم وجود دارد که رئیس خود باشید و تنها کارمند باشید و هیچ کس نتواند به شما پاسخ دهد اما خودتان هستید. ویکتوریا گاسپارو ، صاحب ناخن حزب، معنای نه تنها داشتن یک تجارت بلکه تجارت بودن را نیز به اشتراک می گذارد.

ویکتوریا به چند دلیل The Party Nail را ایجاد کرد. اول ، او می خواست سالن ناخن را برای مدت زمانی که به یاد می آورد باز کند. اما دوم ، او می خواست چاله ای را كه در صنعت می دید پر كند – چیزی كه به عنوان یك مصرف كننده می خواست اما نتوانست آن را پیدا كند. “مدل کسب و کار خود ایجاد فضایی ایمن است. مشتری های من می توانند در سکوت کامل بنشینند ، یا می توانند یک فیلم یا نمایش تلویزیونی را به انتخاب خودشان درخواست کنند. ساکت است ، بنابراین اگر آنها نیاز به کار از راه دور دارند و یا اگر لازم است فرزندشان را بیاورند ، استقبال بیش از حد است. “

این سالن یک تجربه سرپرستی است و هر مصرف کننده نیازهای خاص خود را دارد که ویکتوریا برای رفع آنها تلاش می کند. او همچنین می خواهد هر مشتری را احساس خاصی کند. مرورگر Yelp ما ، نائومی ی.، خودش چنین تجربه کرد: “بهترین چیز در مورد قدم زدن در آنجا استقبال نام من بود. او می دانست که قرار من در آینده نزدیک است. او می دانست که من شخصی هستم که وارد خانه می شود. و بعد از سلام و احوالپرسی ، همچنان به من خوش آمد گفت ، “آیا می توانم یک لیوان شراب برای شما بگیرم؟” ، “آیا می توانم یک فنجان چای ، قهوه بخورم؟” شما به آن می گویید. او می خواست بداند چگونه از لحظه ورود شما می تواند تجربه را برای شما عالی کند. “

چیزی به سادگی سلام و احوالپرسی با نام آنها می تواند تجربه آنها را به طرز باورنکردنی افزایش دهد. به آنها احساس خاص و ارزشمندی می بخشد. در حالی که هر مدل تجاری برای این کار تنظیم نشده است ، سعی کنید تعاملات خود با مشتریان خود را تا حد ممکن شخصی سازی کنید. به آنها می چسبد.

ایجاد احساس ارزشمندی برای مشتریان و یا اطمینان از ارزش افزودن به آنها ضروری است. برای ج



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *