0

بنابراین چگونه آمازون نخست وزیر تبدیل شد؟ “قوی” می گوید مدیر عامل ChannelAdvisor – اخبار آمازون

بازدید 4


یادداشت سردبیر: دیوید اسپیتز مدیرعامل ChannelAdvisor مستقر در مثلث ، ارائه دهنده جهانی راه حل های تجارت الکترونیکی است. داده های ارزش ناخالص کالای ارائه شده در زیر (“GMV”) براساس فعالیت فروش کل در کل مشتری مشتری ما در سطح جهان است و شامل فروش از همه کانال ها به استثنای کانال های بازاریابی دیجیتال است. این ماده همچنین شامل نکات برجسته مربوط به دسته بندی های خاص محصول است. از آنجا که بازارها ساختار دسته بندی متفاوتی دارند ، داده ها با استفاده از دسته هایی ارائه می شوند که توسط ChannelAdvisor استاندارد شده اند. این GMV ممکن است نمایانگر فعالیت کلی تجارت الکترونیکی یا عملکرد مشاغل شخصی از جمله ChannelAdvisor یا هر بازار دیگری نباشد. مگر اینکه مورد دیگری ذکر شده باشد ، همه محاسبات با دلار انجام می شود و برای در نظر گرفتن نوسان نرخ ارز عادی نشده است.

Prime Day 2021 – علی رغم مقایسه سخت ، قوی است

بر اساس داده های ما ، حجم تجارت الکترونیکی طی دو روز در طی روز نخست آمازون در هفته جاری همچنان به قوت خود ادامه داد. با توجه به اینکه Prime Day سال گذشته در ماه اکتبر بود – منتهی به تعطیلات و در دوره ای که اکثر مردم جهان به دلیل COVID-19 هنوز در محاصره سنگین بودند – مشخص نبود که آیا GMV معنی دار را می بینیم [gross merchandise value] رشد امسال با حرکت Prime Day به ژوئن ، زمانی که فصلی کمتر فعال سال است و با محدود شدن محدودیت های همه گیر. با این حال ، تقریباً همه کانالهای پیشرو ما رشد GMV را در مقایسه با روز نخست اکتبر گذشته به نمایش گذاشتند ، با برخی کانالها نسبتاً بالا و برخی دیگر بیش از 100٪.

به طور کلی ، در مقایسه با روز نخست سال گذشته ، رشد در روز 1 قوی تر از روز 2 بود ، اما روز 2 بالاترین سطح از GMV یک روزه را که تاکنون در سال 2021 ثبت کرده ایم ، به ارمغان آورد ، بیش از میزان محرکی که در اواسط سال مشاهده کردیم مارس امسال

ما همچنین همچنان شاهد عملکرد بسیار قوی از “دم بلند” خود در بازارها هستیم که به طور کلی اخیراً حجم GMV بیشتری را نسبت به eBay و Walmart بر روی سیستم عامل ما تحریک کرده اند ، و این امر به افزایش تنوع GMV در چندین کانال و افزایش آرایه کانال ها اشاره دارد. که فروشندگان آنلاین باید به دست مصرف کنندگان برسند.

کدام دسته بهترین عملکرد را داشتند؟

زودتر ، ما عملکرد نسبی دسته های مختلف را در زیر روز 1 نخست نخست برجسته کردیم. امروز ، ما این داده ها را به روز کرده ایم تا هر دو روز Prime Day 2021 را در آن بگنجانیم. در حالی که نتایج کلی نسبتاً نزدیک به نتایج روز 1 است ، چندین حرکت قابل توجه وجود دارد:

  • تلفن های همراه / لوازم جانبی روز قدرتمندی داشتند و از گروه موسیقی با بیشترین درصد رشد از Prime Day 2020 تا Prime Day 2021 سبقت گرفتند.
  • در گروه Home and Garden بیشترین سود دلار از روز 1 به روز 2 در طی Prime Day 2021 به دست آمد. با این وجود ، به دلیل GMV قابل توجه در روز 2 در طی Prime Day 2020 در این گروه ، نرخ رشد کلی از آنچه در روز اول مشاهده کردیم کاهش یافت. .
  • به همین ترتیب ، در گروه جواهرات و ساعتها در سال 2021 در روز 2 علی رغم افزایش متوسط ​​GMV از روز 1 به روز 2 ، نرخ رشد کمتری داشت.
  • به دنبال روز 1 ، نرخ رشد Prime Day در گروه های رایانه / شبکه و لوازم الکترونیکی مصرفی تقریباً یکسان بود (هر دو از روز اول Prime Day 2020 تا Prime Day 2021 منفی بودند). در روز 2 ، رایانه ها / شبکه عملکرد بهتری داشتند و Consumer Electronic نسبت به نرخ رشد روز 1 عملکرد بدتری داشت.

یک پدیده جهانی

روز نخست آمازون در این مرحله یک پدیده جهانی است. در حالی که همه مناطق از Prime Day 2020 به Prime Day 2021 رشد کردند ، GMV در EMEA و APAC تقریباً سه برابر میزان آمریکای شمالی افزایش یافت.

مشتاقانه منتظر است

Prime Day 2021 شاهد رشد GMV در تمام مناطق و بیشتر گروه ها بود. همانطور که منتظر بقیه سال و روز نخست 2022 هستیم ، پیش بینی حجم تجارت الکترونیکی همچنان دشوار است. با این حال ، با توجه به اینکه پرداخت های اعتباری مالیات کودک پیشرفته برای شروع در 15 ژوئیه در ایالات متحده برنامه ریزی شده است ، ما معتقدیم که این محرک اضافی می تواند به پشتیبانی از حجم گسترده تجارت الکترونیکی ادامه دهد حتی اگر محو محدودیت های ناشی از همه گیری شود.

(C) ChannelAdvisor



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

4  +  4  =