بزرگترین تهدید آمازون در تجارت الکترونیکی – اخبار آمازون


آمازون (NASDAQ: AMZN) بیش از دو دهه است که سلطان تجارت الکترونیکی است زیرا این کشور توانسته است یک راه حل ساده خرید را با تنوع تقریباً نامحدود محصولات ارائه دهد. و هیچ خرده فروش ، خشت و خمپاره انداز و یا آنلاین ، قادر به پیشرفت این امر خارق العاده نبود سهام رشد.

در چند سال گذشته با رشد بازار ، روند خرید تغییر کرده است خرید کنید (نیویورک: فروشگاه)، مربع (NYSE: SQ)، و حتی اتسی (NASDAQ: ETSY). اما بزرگترین تهدیدی که آمازون برای بلند مدت می بینم این است الفبا (NASDAQ: GOOG) (NASDAQ: GOOGL) شرکت تابعه گوگل در خرید با هم عمل می کند. در اینجا دلیل این Google است که می تواند بزرگترین چالش را برای آمازون ایجاد کند.

شخصی به صورت آنلاین از طریق رایانه خرید می کند.

منبع تصویر: گتی ایماژ.

گوگل خرید را جدی می گیرد

گوگل مدت هاست که در نوار جستجوی خود یک برگه خرید دارد و گاهی نتایج خرید را در بالای پیوندها نشان می دهد ، اما خرید کلید تجارت این شرکت نبوده است. این ممکن است در حال تغییر باشد ، زیرا گوگل به عنوان یک شرکت می خواهد پاسخ س quالات کاربران را ارائه دهد ، نه فقط پیوندهای آبی که افراد را از وب سایت خود خارج می کند. به همین دلیل است که پس از جستجوی فراوان ، قطعه ها نشان داده می شوند و شرکت در حال توسعه ابزاری برای پاسخگویی به س questionsالات افراد در Google است.

از آنجا که Google یکی از محتمل ترین گزینه ها برای سوالات اولیه خرید است ، انگیزه ای برای ارائه خدمات دقیق به مشتریانی که برای آن خرید می کنند ، دارد. از طریق همکاری های اخیر با Shopify و Square ، این کار را در وب سایت خود انجام می دهد. فروشندگان در Shopify و Square می تواند از Google Merchant Center برای تبلیغ محصولات در Google و حتی فروش در سایت Google با Shopify یا Square back خود استفاده کند. گوگل در بالای کانال خرید قرار دارد ، کاربران را به سمت مرتبط ترین محصولات سوق می دهد ، حتی اگر با خریداران و فروشندگان بسیار مطابقت داشته باشد.

این تغییری در نحوه برخورد گوگل با جستجوهای خرید است. گوگل در گذشته به عنوان یک کانال ورودی به آمازون معرفی می شد که تبلیغات آمازون اغلب تقریباً در هر جستجو قرار می گرفتند. این امر به آمازون کمک کرد تا مکان ویژه خریداران ، به ویژه با حمل و نقل Prime باشد ، و در واقع Google را از معادله خارج کند زیرا خریداران شروع به استفاده از آمازون به عنوان ابزار جستجوی اولیه خود کردند.

اما انفجار مغازه های کوچک و محصولات خاص همراه با ادامه فشار آمازون به فروشندگان شخص ثالث فرصتی را برای اکوسیستم فروش جدید ایجاد کرده است. خریدارانی که در اکوسیستم آمازون گیر نکرده اند اکنون به دنبال محصولات متنوع و متنوع در اینترنت هستند و چه مکانی بهتر از Google برای دیدن؟

گوگل ادغام آمازون را از هم جدا می کند

20 سال گذشته در آمازون همه چیز در مورد ادغام تجربه خرید به نام راحتی مشتری بود. آمازون کار خود را با داشتن وب سایت و انبار آغاز کرد ، اما اکنون صاحب هواپیما و کامیون و پردازش پرداخت و حتی سرورهای رایانه ای در سراسر جهان است. با رشد ، فروشندگان شخص ثالث را به معادله کشاند و به آنها اجازه داد محصولات خود را در بستر آمازون بفروشند. این یک برنده برای فروشندگانی است که از راه های دیگر آنلاین به مشتری نمی رسند.

اما در سال های اخیر آمازون شروع به فشار دادن به فروشندگان شخص ثالث کرده است. برای دست زدن به محصولات و سایر خدمات ، البته هزینه هایی در نظر گرفته شده است ، اما آمازون همچنین در حال یافتن راه هایی برای گرفتن هزینه بیشتر برای تبلیغات برای دسترسی به مشتریان در بستر آمازون است. بیشتر جستجوی مشتری در وب سایت یا برنامه آمازون احتمالاً با تبلیغات حمایت مالی انجام می شود که خرده فروشان باید هزینه آن را پرداخت کنند. آمازون بی بند و بار نویسنده برد استون اخیراً در مصاحبه ای با بن تامپسون در Stratechery این “پرداخت به بازی” را در برابر مارک های خود آمازون خواند. این اضافه درآمد تبلیغاتی باعث سودآوری بیشتر آمازون شده است ، اما مجبور است فروشندگان شخص ثالث را برای انتخاب هزینه برای افزایش هزینه ها ، افزایش قیمت ها برای حفظ حاشیه و یا جستجوی سیستم عامل دیگری در نقطه ای سخت قرار دهد.

Google ، Shopify و Square در تلاشند فروشندگانی را جلب کنند که گزینه ای غیر از زندگی در اکوسیستم آمازون می خواهند. و با استفاده از این شبکه شرکت ها ، خرده فروشان و تولیدکنندگان می توانند مستقیماً به مصرف کنندگان بفروشند – جمع آوری اطلاعاتی مانند نام ها ، ایمیل ها و آدرس ها و ایجاد یک رابطه طولانی مدت که شامل بازاریابی محصولات جدید به مشتریان بسیار واجد شرایط است.

آمازون یک اکوسیستم یکپارچه را در جایی ایجاد کرد که پلتفرم ، ابزار جستجو ، بستر پرداخت ، انبار ، حمل کننده و سایر موارد برای خرده فروشان شخص ثالث بود. استراتژی گوگل برای استفاده از آمازون ، این ادغام را از هم جدا می کند. به نظر من ، تغییر دهنده بازی در این اختلال ، گسترش گزینه های ساده پرداخت از است سیب (NASDAQ: AAPL)، Shopify ، میدان ، و پی پال (NASDAQ: PYPL). مانند آمازون ، آنها آدرس حمل و نقل و اطلاعات کارت اعتباری شما را ذخیره می کنند تا پرداخت وزش نسیم باشد ، اما هنوز به خرده فروش اجازه می دهد اطلاعات ارزشمند مشتری را جمع آوری کند. با رشد و پیشرفت این مجموعه خدمات ، تهدیدی جدی برای تجارت خرده فروشی آمازون محسوب می شود.

بزرگترین مزیت آمازون

آنچه آمازون هنوز به دنبال آن است Prime و جنبش ذاتی بازار است. پرایم و تمام مزایای جانبی آن باعث می شود که مصرف کنندگان در اکوسیستم آمازون قفل شوند زیرا آنها هزینه های حمل و نقل “رایگان” را از قبل پرداخت می کنند ، بنابراین ممکن است مشتریان همچنان از آمازون خرید کنند.

حرکت می تواند به همان اندازه مهم باشد زیرا خریداران معمولاً برای مدتی با روش خرید ترجیحی خود باقی می مانند ، حتی اگر گزینه های خرید ارزان تر ، سریع تر یا بهتر در دسترس باشد. آمازون به سادگی می تواند برای دهه آینده شتاب رشد را تجربه کند ، اما من فکر می کنم واضح است که گوگل و شرکای آن قصد دارند سهم بازار را بدست آورند.

آینده خرده فروشی

آمازون شروع خوبی در تجارت الکترونیکی داشت ، اما خرید آنلاین با ایجاد سهولت و سهولت در ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، بررسی سریع و ایمن و بازاریابی برای مخاطبان خاص مشتری ، بار دیگر تغییر کرده است. خدماتی که Shopify ، Apple ، Square و سایر خدمات به بازار آورده اند این تغییر را از تجارت الکترونیکی یکپارچه به مدل متنوع تری امکان پذیر کرده است.

عامل اصلی این اختلال در آمازون می تواند نقش گوگل به عنوان مکانی برای کشف خریداران باشد. Shopify و Square ساخته نشده اند تا ابزار کشف باشند ، بنابراین شرکت ها باید راهی برای دستیابی به مشتریان واجد شرایط پیدا کنند. چه کسی بهتر از Google این مسابقه را ایجاد کند اگر این استراتژی م worksثر واقع شود و گوگل به اولین جایی که مردم هنگام خرید به آنجا می روند تبدیل شود ، می تواند فرصتی برای تهدید سلطه آمازون بر تجارت الکترونیکی برای مدت طولانی داشته باشد.

این مقاله نظر نویسنده را نشان می دهد ، که ممکن است با پیشنهاد “رسمی” خدمات مشاوره حق بیمه Motley Fool مخالف باشد. ما خوش رنگ هستیم! زیر سوال بردن یک تز سرمایه گذاری – حتی یکی از مقاله های خودمان – به همه ما کمک می کند تا در مورد سرمایه گذاری انتقادی بیندیشیم و تصمیماتی بگیریم که به ما کمک می کند باهوش تر ، شادتر و ثروتمندتر شویم.

تراویس هویوم سهام سهام شرکت های اپل ، پی پال و اسکوئر را در اختیار دارد. Motley Fool دارای سهام Alphabet (سهام A) ، Alphabet (سهام C) ، آمازون ، اپل ، Etsy ، PayPal Holdings ، Shopify و Square است. Motley Fool گزینه های زیر را توصیه می کند: طولانی ژانویه 2022 تماس 1920 دلار در آمازون ، طولانی ژانویه 2022 تماس 75 دلار با PayPal Holdings ، ژانویه 2023 طولانی 1140 تماس با Shopify ، مارس 2023 طولانی 120 تماس با اپل ، کوتاه ژانویه 2022 1940 تماس با آمازون ، کوتاه ژانویه 2023 1160 دلار تماس با Shopify و تماس کوتاه مارس 2023 130 دلار با اپل. Motley Fool دارای یک سیاست افشای اطلاعات.



منبع اصلی

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *