0

بررسی کمپین: تقسیم نظرات جدیدترین موارد از eBay ، Google و Jeep work

بازدید 10


نام تجاری: eBay

پویش: ‘نمایش پیش دوست داشتنی

آژانس: مک کان (قهرمان)

حکم: برای برخی خنده دار است اما برای همه خنده دار نیست

دی مدیگان ، مدیر خلاق اجرایی Campaign Edge می گوید:

من از طرفداران بزرگ تبلیغات Ebay ‘Posties’ هستم ، بنابراین مشتاقانه منتظر دیدن آنها بودم. من واقعاً می خواستم آنها را دوست داشته باشم ، اما چیز زیادی برای دوست داشتن وجود ندارد. عجیب و غریب بودن فقط در صورتی کار می کند که بامزه باشید. اینها نیستند

به عنوان فردی که زیاد در ای بی خرید و فروش می کند ، این حقیقت که دیگر نیازی به ارسال پست به اداره پست ندارید ، یک نقطه فروش بزرگ است ، اما در میان خنده های کنسرو شده و ناسزا گویی های وحشتناک گم می شود.

کل ایده باید حول وسایلی که از خانه شما برداشته می شود ، ساخته شده باشد. و این یک پیشنهاد ساده است که ارائه خلاقیت عالی نباید سخت باشد.

در حال حاضر تمایلی در بازاریابی وجود دارد که فکر می کنید اگر با افرادی در TikTok یا Insta شریک شوید که طرفداران زیادی دارند ، کار شما تمام شده است. این نیست. هنوز باید محتوای خوبی داشته باشید.

رتبه بندی: 3/10

بروک تامپسون ، مدیر استراتژی WhiteGrey ، می گوید:

این یک ساعت سرگرم کننده است که به نوار کمدی تنظیم شده در دسته توسط Catch.com.au می رسد. همچنین مشاهده تمرکز این پلتفرم بر فروشندگان نسبت به خریداران بسیار لذت بخش است. وقتی دیگران در مورد طیف وسیعی از محصولات موجود صحبت می کنند ، این تفاوت را ایجاد می کند.

به عنوان یک دارایی ویدئویی ، این یک حرکت هوشمندانه برای تقلید برنامه نویسی است ، همانطور که فرمت دستور توجه برنامه نویسی را انجام می دهد ، نه اینکه به عدم توجه به تبلیغات دیگر بسنده کنید. آدرس مستقیم نیز راهی م effectiveثر برای جلب توجه و جلب توجه است.

من دوست دارم که آنها از طنز به عنوان راهی جذاب برای پرداختن به یک حقیقت جهانی استفاده کرده اند – مانع چشمگیر تلاش eBay. گونه تقریباً باعث می شود احساس احمقانه ای کنید که از همان ابتدا فرصت را از دست داده اید. این امر از شما می خواهد که علی رغم خودتان ، فروش دیگری انجام دهید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که نیاز به تعامل با کل بخش دارد تا آن کلید در پایان برداشته شود.

این ایده با تمرکز بر محرک ها به عنوان یک تماس واضح برای فروشندگان به خوبی به حالت استاتیک تبدیل می شود. همچنین با نشان دادن طیف وسیعی از محصولات بر روی پلتفرم ، نشان دادن توجه واضح به زمینه هر قالب رسانه ، برای خریداران کار می کند.

رتبه بندی: 7/10

نام تجاری: گوگل

پویش: ‘در خط تجدید نظر کنید

آژانس: راهرو

حکم: بر اساس مفهوم قدیمی یا نقطه در

مدیگان می گوید:

سه بار با دیدن این مطلب خوابم برد.

جدا از این که بسیار خسته کننده است و از یک تکنیک بصری استفاده می کند که میلیون ها بار انجام شده است ، همچنین مبتنی بر بینشی است که دیگر به سادگی وجود ندارد.

مردم حدود 20 سال پیش صحبت از “بالای خط” و “زیر خط” را متوقف کردند.

FFS شما گوگل هستید! شما پول فراوان و افراد باهوش دارید. بهتر انجام دهید.

رتبه بندی: 1/10

تامپسون می گوید:

گوگل به خوبی با مخاطبان خود بازی کرده است. من دوست دارم که اجرای خلاقانه ساده باشد و اجازه می دهد تا بر روایت تأکید شود. راه tha



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

5  +  4  =