این شماره سرسام آور توضیح می دهد که چرا آمازون نخست بهترین ایده در تاریخ تجارت است – اخبار آمازون


برای اکثر مردم ، من فکر می کنم وقتی که آنها در مورد فکر می کنم آمازون نخست، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند این است که شما می توانید هر چیزی را سفارش دهید و آن را در یک یا دو روز تحویل دهید – به صورت رایگان. صادقانه است به چند دلیل فوق العاده است.

اولین مورد این است که چون آمازون مایل بود با حمل و نقل کالا به درب منزل خود را از دست دهید به معنای رایگان این بود که تقریباً هر خرده فروش آنلاین دیگری چاره ای جز پیگیری ندارد. آمازون به تنهایی انتظارات مشتری را در مورد مدت زمان لازم برای دریافت چیزی که بصورت آنلاین سفارش داده اید و همه تغییر داده است

صادقانه بگویم ، با این حال ، پرایم بسیار بیشتر از حمل و نقل رایگان است. با 120 دلار در سال ، آمازون خدمات پخش جریانی ، کتابهای رایگان ، اشتراک مجلات رایگان و رویدادهای منحصر به فرد خرید اعضا ، از جمله دو روز را ارائه می دهد. روز نخست رویداد در ماه جولای.

همه این موارد به این دلیل است که شما برای Prime هزینه پرداخت نمی کنید ، نه به این دلیل که این عضویت به خودی خود مبالغ هنگفتی را برای آمازون بدست می آورد ، بلکه به دلیل مهمتر از این است. من فکر می کنم شما می توانید دلیل بهترین و موفق ترین ایده کسب و کار در همه دوران آمازون باشید. تلاش خواهم کرد.

بحث من به یک عدد می رسد ، که – آزادانه اعتراف می کنم – همیشه خطرناک است. در نظر گرفتن یک نقطه داده واحد و بیرون بردن از حد بیش از حد آن یک اشتباه رایج است.

در این مورد ، با این حال ، من فکر می کنم این تعداد به اندازه کافی تکان دهنده است و نشان می دهد که یک ایده ساده 16 سال پیش برای شرکت چقدر فوق العاده موفق بوده است. با توجه به الف نظرسنجی از eMarketer سال گذشته ، هنگام خرید آنلاین ، 80 درصد اعضای Amazon Prime جستجوی خود را در Amazon آغاز می کنند. فقط 12 درصد از Google شروع به کار می کنند.

برای اعضای غیر نخست وزیر ، تقسیم نزدیک به 50/50 است. برای آمازون ، این بدان معناست که شانس 60 درصدی افزایش می یابد که کسی اگر آمازون را به عضویت نخست تبدیل کند ، مکان پیش فرض خود برای خرید خواهد بود.

حتی بدون پرایم ، آمازون هنگام خرید آنلاین با Google برابر شده است. با در نظر گرفتن اینکه گوگل تقریباً در همه کارهای ما به صورت آنلاین ریشه دوانده است ، این یک موفقیت کوچک نیست. با وجود Prime ، این به طور پیش فرض است.

آمازون حول تجارت خود خندقی درست کرده است که بصورت اشتراک سالانه برای مردم از آن پول می گیرد و در عوض ، آنها حتی پول بیشتری نیز خرج می کنند. داده ها نشان می دهد که مصرف کننده معمولی ، که عضو Prime نیست ، سالانه حدود 600 دلار در آمازون هزینه می کند. برای اعضای نخست ، 1400 دلار است.

مطمئناً پرایم برای ارائه این مزایا هزینه آمازون را دارد. حمل و نقل رایگان به خصوص گران است ، که دلیل آمازون را توضیح می دهد خیلی پول سرمایه گذاری کرد در شبکه توزیع و تحویل خود. ماهانه تقریباً دوازده تحویل آمازون دریافت می کنیم و تقریباً همه آنها با یک ون آبی رنگ آمازون نخست وارد می شوند نه یک کامیون UPS.

نه تنها این ، 200 میلیون مشترک در سراسر جهان Prime دلیل این است که بیش از نیمی از خریدهای سایت آمازون از بازرگانان شخص ثالث انجام می شود که بدون رفتن زیاد به علف های هرز ، اساساً هزینه های عملیاتی آمازون – از جمله Prime را تأمین می کنند. آمازون در ازای تحویل مخاطبان عظیم مصرف کنندگان به فروشندگان ، از هر یک از خریدها کارمزد و هزینه دریافت می کند.

برای آمازون مهم نیست که مشتریان از آمازون خرید می کنند ، یا از یکی از فروشندگان شخص ثالث آن. آنچه مهم است این است که آنها جستجوی خود را در Amazon.com شروع می کنند (و اغلب به پایان می رسانند). آنچه مهم است این است که ، به دلیل Amazon Prime ، به طور پیش فرض تبدیل شده اند. خیلی موفقیت آمیزتر از این نیست.

تفسیر:
برخی از اخبار و پیوندهای مفید را می توانید در پست کامل مشاهده کنید.



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *