اندازه های تصویر رسانه های اجتماعی | یک راهنمای کامل و به روز


اندازه تصویر اجتماعی

تصاویر بسیار مهم هستند سیستم عامل های رسانه های اجتماعی. دلیل آن این است که آنها اطلاعات حیاتی را انتقال می دهند ، تعامل را افزایش می دهند و به جلب توجه بیشتر به صفحه کمک می کنند. شبکه های اجتماعی تصاویر در بازاریابی یک نام تجاری نیز بسیار مفید هستند ، خصوصاً وقتی اندازه آنها درست باشد. یک مثال ساده نماد پخش YouTube است ، هر کجا این را ببینید ، فکر می کنید YouTube.

بعلاوه ، می توان از آنها برای سرگرمی استفاده کرد و به بهبود سئو کمک می کنند. استفاده از تصاویر مزایای بسیاری دارد ، به همین دلیل مهم است که به درستی دست یابید اندازه تصویر شبکه های اجتماعی. با پیروی از دستورالعمل های اندازه مناسب ، به تصویر پست خود ظاهر حرفه ای مورد نیاز را می دهید.

بنابراین ، در این راهنما ، ابعاد تصویر به روز شده از سیستم عامل های مختلف اجتماعی را به شما ارائه خواهیم داد. البته ، اندازه تصویر به طور منظم بررسی می شود. اما این نباید شما را آزار دهد ، ما همیشه این مقاله را به روز نگه می داریم.

فهرست:

اندازه های تصویر فیس بوک

فیس بوک محبوب ترین شبکه رسانه های اجتماعی در جهان است.

این پلت فرم به خاطر به روزرسانی مداوم رابط طراحی خود مشهور است. بنابراین برای اینکه تصاویر شما جذاب باقی بمانند ، باید مدام قالب فایل خود را به روز کنید. در اینجا ابعاد انواع مختلف تصویر در فیس بوک آورده شده است.

اندازه عکس پروفایل – 180 180 180

این احتمالاً ضروری ترین تصویر در صفحه فیس بوک شما. هنگام ارسال یک پیام ، ارسال پیام ، ارسال نظر ، هر کاری که انجام می دهید ، این تصویری است که نمایش داده می شود. این اساساً نشان دهنده شما در همه موارد شما است فعالیت در فیس بوک.

در اینجا دستورالعمل های توصیه شده برای دنبال کردن وجود دارد:

  • اندازه پیشنهادی 180 180 180 پیکسل است.
  • روی دسک تاپ ، تصویر به صورت 170 170 170 پیکسل نمایش داده می شود.
  • در یک تلفن هوشمند ، به صورت 128 128 128 پیکسل نمایش داده می شود.

اندازه عکس روی جلد – 820 31 312

اندازه های تصویر رسانه های اجتماعی - عکس جلد فیس بوک

تصویر جلد فیس بوک بزرگتر از عکس پروفایل شما است. این فقط زمانی مشاهده می شود که شخصی به صفحه فیس بوک شما برود. این به معنای بی ربط بودن آن نیست. از طرف دیگر ، باید باشد واضح است و باید پیام برند خود را منتقل کند. شما می توانید تصویری از آرم شرکت خود یا یک تصویر خلاقانه تر اضافه کنید.

این دستورالعمل های اندازه قابل استفاده برای پوشش عکس است.

  • اندازه پیشنهادی: 820 31 312 پیکسل است
  • حداقل اندازه: 400 150 150 پیکسل
  • روی دسک تاپ به صورت 820 x 312 پیکسل نمایش داده می شود
  • در تلفن های هوشمند به صورت 640 360 360 پیکسل نمایش داده می شود

هر چیزی کمتر باعث کشیده شدن تصویر می شود.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده – 1200 6 630

این تصاویر باعث ایجاد تعامل در جدول زمانی شما می شوند. معمولا، فیس بوک اندازه تصاویر شما را متناسب با نسبت ابعاد 1.91: 1 تغییر می دهد. با این حال ، برای بهترین نتیجه ، تصویری با بیش از 1200 6 630 پیکسل بارگذاری کنید.

عکس جلد رویداد Facebook – 1200 x 626

اندازه توصیه شده برای یک تصویر رویداد 1200 62 628 پیکسل است (این نسبت 1.91: 1 است). اما ، برای اطمینان از نمایش صحیح تصویر در صفحه های شبکیه که دارای پیکسل هستند ، می توانید از 1920 10 1080 پیکسل استفاده کنید.

حداقل بعد آن: 470 17 174 است.

اندازه تصویر پیوند مشترک – 1200 – 628

وقتی پیوند به اشتراک گذاشته می شود ، تصویری به همراه توضیحات محتوا نمایش داده می شود. داشتن اندازه مناسب از بریده شدن تصویر شما جلوگیری می کند یا هنگامی که فیس بوک اندازه آن را تغییر می دهد ، کشیده شود.

  • اندازه پیشنهادی 1200 62 628 پیکسل است
  • برای عکسهای مربعی ، حداقل اندازه ها:
    • 154 15 154 پیکسل در خبرمایه شما
    • 116 11 116 پیکسل در صفحه
  • حداقل اندازه عکسهای مستطیل شکل:
    • 470 24 246 پیکسل در خبرمایه
    • 484 25 252 پیکسل در صفحه
  • نسبت ابعاد 1.9: 1 است.

داستان های فیس بوک – 1080 1920 1920

این تصاویر در بالای خبرمایه یا خود عکس نمایه شما یافت می شوند. برخلاف سایر تصاویر ، داستان های فیس بوک قسمت عمده ای از صفحه تلفن را اشغال می کنند. این نسبت ابعاد 9:16 است. هنگام بارگذاری یک داستان فیس بوک ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

دستورالعمل های اندازه:

  • اندازه پیشنهادی 1080 1920 1920 پیکسل است
  • از تصویری با عرض بزرگتر از 500 پیکسل استفاده کنید.

اندازه تصویر اینستاگرام

برخلاف فیس بوک که می توانید پستی بدون عکس ایجاد کنید ، اینستاگرام بیشتر تصاویر است. بنابراین داشتن اندازه مناسب برای اینستاگرام عکس بسیار مهم است. بنابراین در اینجا دستورالعمل های اندازه برای دنبال کردن وجود دارد.

عکس پروفایل – 180 x 180

اکنون می دانیم که تصاویر نمایه به عنوان یک آواتار عمل می کنند. در صفحه خود هر کاری انجام دهید ، مشاهده خواهد شد زیرا این شخص یا شرکتی را نشان می دهد که صاحب حساب است.

اندازه تصویر 110 110 110 پیکسل خوب است ، اما با در نظر گرفتن کاربران دسک تاپ ، تصویر بزرگتر بهترین خواهد بود. بنابراین ، تصویری از 180 180 180 پیکسل توصیه می شود

توجه داشته باشید که تصاویر نمایه اینستاگرام به صورت دایره نمایش داده می شوند. بنابراین ، برخی از قسمتهای تصویر بریده می شوند. بنابراین هنگام تنظیم عکس خود ، قسمت مهم را در مرکز قرار دهید.

ارسال های اینستاگرام – 1080 10 1080

اینستاگرام تصاویر بارگذاری شده در یک خبر را تغییر اندازه می دهد. بنابراین اگر عکسی بیش از پیکسل های مورد نیاز بارگذاری کنید ، بریده می شود. اگر کمتر از آن باشد ، کشیده می شود. بنابراین در اینجا قوانینی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • تصویری از 1080 10 1080 پیکسل بارگذاری کنید
  • اینستاگرام آن را به 612 6 612 پیکسل کاهش می دهد
  • در صفحه نمایه شخص دیگری ، به عنوان یک عکس کوچک 161 16 161 ظاهر می شود.

داستان ها – 1080 1920 1920

اینها اسلایدهای تصویری کوتاه یا ویدیوهایی هستند که در بالای خبرمایه می یابید. از زمان راه اندازی آن در سال 2016 ، این یک ویژگی بسیار مفید برای کاربران بوده است. می توانید پیروان خود را سرگرم کنید یا حتی برند خود را با آن تبلیغ کنید. اینها قطعنامه های پیشنهادی برای ارائه بهترین تصاویر به شما هستند:

  • 1080 1920 1920 پیکسل
  • این نسبت ابعاد 9:16 است

این قطعنامه ها در مورد تبلیغات استوری اینستاگرام نیز صدق می کند.

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات برای تبلیغ مارک های شما در فیدهای کاربر برای مخاطبان بیشتر استفاده می شود.

در اینجا اندازه تصویر تبلیغات برای اینستاگرام وجود دارد:

  • برای عکسهای مستطیلی: 1080 x 566 پیکسل
  • عکسهای مربعی: 1080 10 1080 پیکسل
  • نسبت ابعاد بین 1.91: 1 و 4: 5 است

اندازه های تصویر رسانه های اجتماعی توییتر

این یک بستر اجتماعی محبوب است که در آن افراد پستهای کوتاه را به نام ارسال یا دریافت می کنند توییت ها. تصاویر نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، و آنها بیشتر از پست های فقط متن ، جذابیت بیشتری دریافت می کنند. بنابراین بیایید نگاهی به ابعاد آنها بیندازیم.

عکس پروفایل – 400 400 400

از آنجا که این هویت شما در سیستم عامل خواهد بود ، باید جذاب باشد. حتی اگر کسب و کار بصورت آنلاین اداره می کنید ، حتی بیشتر از این نیز می شود.

دستورالعمل های اندازه:

  • 400 400 400 پیکسل
  • حداکثر حجم پرونده: 2 مگابایت
  • نسبت ابعاد 1: 1.

عکس سربرگ – 1500 x 500

این دقیقاً مانند تصویر جلد در فیس بوک است. این به عنوان یک تصویر بنر در صفحه نمایه شما نمایش داده می شود و بسیار بزرگتر از عکس نمایه شما است. این تصویر بنابراین به شما فرصت بیشتری می دهد تا برند خود را تبلیغ کنید یا پیروان خود را سرگرم کنید.

دستورالعمل های اندازه:

  • 1500 500 500 پیکسل
  • این نسبت ابعادی 3: 1 است.

عکسهای در جریان – 1024 5 512

اینها تصاویری هستند که با توییت بارگذاری می شوند. راهنمای اندازه این تصاویر عبارتند از:

  • حداکثر: 1024 5 512 پیکسل
  • حداقل: 440 220 220 پیکسل
  • فرمت فایل: PNG ، JPG و GIF
  • نسبت ابعاد: 16: 9.

اندازه های LinkedIn

این بستر اجتماعی برای افراد حرفه ای تجارت طراحی شده است. کاربران می توانند CV خود را ارائه دهند ، نام تجاری خود را تبلیغ کنند و همچنین شرکای بیشتری را جذب کنند. بنابراین بیایید اندازه های توصیه شده را برای انواع مختلف تصویر بررسی کنیم.

عکس پروفایل – 400 400 400

از آنجا که شما اصولاً مهارتهای حرفه ای خود را در اینجا به نمایش می گذارید ، نباید تصویر شما شلخته به نظر برسد. این تصویر در نمایه شما ، پست های LinkedIn شما و تقریباً در هرجایی که در سیستم عامل تعامل داشته باشید ، نشان داده می شود.

ابعاد پیشنهادی 400 400 400 پیکسل است.

تصویر زمینه – 394 x 1584

مشابه عکس های جلد ، تصویر پس زمینه بزرگتر از عکس نمایه است. این فرصت را به شما می دهد تا نام تجاری خود را بیشتر نشان دهید. بنابراین برای بهترین نتیجه ، تصویری از 1584 x 396 پیکسل را بارگذاری کنید. این نسبت ابعاد 4: 1 است.

توجه داشته باشید: تصاویر به طور متفاوتی در تلفن همراه و دسک تاپ ظاهر می شوند بنابراین قبل از تصمیم گیری درباره یک عکس خاص ، پیش نمایش آن را در هر دو دستگاه انجام دهید تا مطمئن شوید هیچ قسمت مهمی از بین نرفته است.

صفحه شرکت

در صفحه نمایه شرکت شما ، طبیعی است که آرم برند خود را در سیستم عامل نشان دهید. بنابراین وقتی شرکت شما جستجو می شود ، این تصویر نشان داده می شود. در اینجا ابعاد:

  • تصویر آرم: حداقل 300 300 300 پیکسل ، حداکثر 400 400 400 پیکسل
  • تصویر جلد شرکت: 1128 19 191 پیکسل
  • انواع پرونده: فایل JPG یا PNG
  • آرم مربع: 60 60 60 پیکسل

زبانه LinkedIn

در اینجا ، یک کاربر می تواند اطلاعات بیشتری راجع به شرکت ارائه دهد ، بنابراین به مشتریان احتمالی آینده و افراد جویای کار می تواند نمای درونی داشته باشد.

  • اندازه تصویر قهرمان: 1128 37 376 پیکسل
  • اندازه عکس: 900 x 600 پیکسل
  • ماژول سفارشی: 502 28 282 پیکسل

تصاویر برای تبلیغات

  • آرم شرکت و آرم Spotlight: 100 100 100 پیکسل
  • تصویر پس زمینه کانون توجه: 300 250 250 پیکسل
  • محتوای پشتیبانی شده: 1200 62 627 پیکسل (نسبت ابعاد 1.91: 1)

اندازه تصویر Pinterest

یکی دیگر از سایت های اجتماعی محبوب است Pinterest. این یک بستر شگفت انگیز برای هدایت ترافیک مراجعه به سایت شما است.

این پلت فرم با کمک به افراد در یافتن ایده های خلاقانه برای سرگرمی های خود با استفاده از سنجاق ها کار می کند. این پین ها می توانند تصاویر ، فیلم ها یا محصولات باشند. بنابراین ، با اطمینان می توان گفت که Pinterest بیشتر با محتوای تصویری سرو کار دارد. هنگام تنظیم صفحه نمایه Pinterest ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

عکس نمایه 165 x 165

اندازه نمایه 165 165 165 پیکسل توصیه می شود. توجه داشته باشید که به صورت دایره نمایش داده می شود.

عکس روی جلد – 800 450 450

برای عکس روی جلد خود ، از این ابعاد استفاده کنید:

  • حداقل اندازه: 800 450 450 پیکسل
  • این نسبت ابعاد 16: 9 است

اندازه های پین

  • عرض 236 پیکسل x ارتفاع قابل تنظیم
  • نسبت ابعاد: 2: 3
  • حداکثر حجم پرونده: 20 مگابایت
  • قالب پرونده: PNG یا JPG

تصویر پیش نمایش صفحه

اندازه پین ​​داستان

  • 1080 1920 1920 پیکسل
  • نسبت ابعاد: 9:16
  • حداکثر پرونده: 20 مگابایت

اندازه های تصویر رسانه های اجتماعی YouTube

YouTube بستر مناسبی برای بارگذاری و تماشای فیلم و همچنین به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی است. روزانه بیش از 30 میلیون کاربر از این سیستم عامل بازدید می کنند. بنابراین با حق تصویر و اندازه فیلم ها و استراتژی های مناسب می توانید توجه هزاران یا حتی میلیون ها کاربر را به خود جلب کنید.

نماد کانال – 800 800 800 پیکسل

این عکس پروفایل شماست. در کنار هر نظری که در YouTube می دهید ظاهر می شود. بنابراین آن را ساده ، چشم نواز و مرتبط با مارک تجاری نگه دارید. اندازه تصویر 800 800 800 پیکسل توصیه می شود.

جلد کانال – 2560 14 1440

یک کاربر فقط هنگام مرور در صفحه کانال شما این را می بیند. حتی در آن صورت ، یک پوشش واضح و کاملاً مناسب تصویر می تواند مشترکان بیشتری برای شما کسب کند.

اندازه عکس روی جلد توصیه شده 2560 14 1440 پیکسل است. در اینجا چند دستورالعمل دیگر برای تصویر جلد کانال شما وجود دارد:

  • حداکثر اندازه پرونده: 4mb
  • انواع تصویر: JPG ، GIF ، BMP و PNG
  • منطقه امن برای تلفن همراه و وب (بدون آرم و برش متن) – 1546 X 423 پیکسل

بارگذاری ویدیو

همه بارگذاری های ویدئو باید نسبت 16: 9 را حفظ کنند. با نسبت ثابت ، می توانید فیلم های خود را در این وضوح بارگذاری کنید:

  • 4K: 3840 21 2160 پیکسل
  • 2K: 2560 14 1440 پیکسل
  • 1080p (HD): 1920 x 1080 پیکسل
  • 720p (HD): 1280 7 720 پیکسل
  • 480p: 854 4 480 پیکسل
  • 360p: 640 360 360 پیکسل
  • 240p: 426 x 240 pixel
  • 144p: 256 14 144 پیکسل

یوتیوب به شما امکان می دهد تا حداکثر 128 گیگابایت پرونده را بارگذاری کنید. اما اگر مرورگر شما به روز باشد ، این امکان وجود خواهد داشت.

نتیجه گیری – اندازه تصویر رسانه های اجتماعی

تصاویر بر کل فضای رسانه های اجتماعی حاکم باشید. اگر باید از یک رسانه اجتماعی مستحکم پیروی کنید ، تصاویر خود را به خوبی بهینه کنید. آنها به احتمال زیاد اولین چیزی هستند که کاربر در مورد شما متوجه می شود.

در این راهنمای اندازه گیری تصویر در شبکه های اجتماعی ، ما ابعاد مختلف تصویر مورد استفاده در سیستم عامل های محبوب اجتماعی را به شما ارائه داده ایم. به دست آوردن تصاویر خود برای داشتن بهترین حالت باید گشت و گذار در پارک باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، تغییرات اجتناب ناپذیر است ، بنابراین ما برای دستیابی به سرعت شما این مقاله را به روز می کنیم.

برای کمک یا پیشنهادات بیشتر ، لطفاً در زیر نظر دهید یا با ما تماس بگیرید.

ادامه مقاله های مفید را بخوانید:



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *