0

انبار توزیع آمازون پیشنهادی با آزمون بعدی روبرو است: شورای شهر آروادا – اخبار آمازون

بازدید 17


پس از تقریباً نیمی از سال مبارزه با یکی از بزرگترین شرکتهای جهان ، ساکنان آروادا مبارزه خود را با آمازون به شهرداری منتقل می کنند.

دوشنبه شب ، شورای شهر آروادا تصمیم خواهد گرفت که آیا زمین در ضلع غربی شهر را ضمیمه و منطقه آزاد کند تا به غول خرده فروشی آنلاین اجازه دهد یک مرکز توزیع 112،000 فوت مربع احداث کنید و یک پارکینگ 1100 فضایی در کنار خانه ها و یک مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی پرطرفدار که جغدها در بالای سر خود قرار می گیرند و بوبات ها در سایه ها کمین می کنند.

جینا هالیسی ، که در همسایگی منطقه Maple Valley زندگی می کند و از ابتدای سال جنگ را رهبری می کند ، گفت: “این فقط منطقی نیست.” “آنها چوب پنبه های 100 ساله را که محل لانه سازی هستند ، بیرون می آورند. مردم تصور نمی کنند که استفاده از چنین صنعتی سنگین در آنجا درست باشد. “

در اسنادی که به شهر ارسال شده است ، مخالفان می گویند که پروژه آمازون “تقریباً 450 درخت بالغ را از بین خواهد برد و 23 جریب پارکینگ جدید ایجاد می کند ، و باعث افزایش میزان نفوذ ناپذیر سطح آب و رواناب بالقوه آب می شود که هالیسی می گوید ممکن است باعث جاری شدن سیل در کنار رودخانه راستون شود.”

فیل لنکفورد ، که در محله حوضهای Wildflower در جنوب منطقه پیشنهادی 36 هکتاری واقع در خیابان ایندیانا و مکان 66 غربی زندگی می کند ، نگران آلودگی نور و ترافیک است ، خصوصاً به دلیل آمازون تجارت تحویل سال به سال افزایش می یابد.

وی خاطرنشان كرد كه سایت پیشنهادی آمازون نزدیك به جاده نیست – مانند یك بزرگراه بین ایالتی – كه برای كنترل ترافیك كامیون های سنگین و تحویل مكرر كه یك انبار آمازون 24/7 تولید می كند ، طراحی شده است.

لانکفورد گفت: “خیابان ایندیانا در حال حاضر یک کابوس کامل است ، و اگر آمازون وارد شود ، ما مسدود خواهیم شد.”

مایک شویتزر ، که در محله West Woods Links زندگی می کند ، گفت همسایگان فی نفسه هیچ گونه مخالفی با آمازون ندارند – فقط محل واقع در آروادا.

وی گفت: “آمازون قرار است جایی باشد ، فقط نباید جایی باشد كه آنها به دنبال قرار دادن آن هستند.” “این سایت برای جامعه ما منطقی نیست.”

یک دلیل اصلی مخالفان این پروژه این است که ترافیک تأسیسات آمازون بیش از حد مجاز منطقه بندی صنعتی سبک آروادا است. اما سخنگوی آمازون D. نیکی ویلر به دنور پست گفت که در بیشتر سال سالانه حدود 20 کامیون وارد سایت می شوند و از سایت خارج می شوند ، در حالی که در فصل تعطیلات شلوغ بیشتر از 40 کامیون خواهد بود.

ویلر گفت: “کد منطقه بندی آروادا تا 50 سفر را برای یک منطقه بندی صنعتی سبک امکان پذیر می کند.”

به طور کلی ، آمازون بیش از 1،300 سفر روزانه با وسایل نقلیه روزانه را در این مرکز جدید انجام می دهد ، رقمی که مخالفان می گویند بسیار کم است.

ویلر همچنین گفت که آمازون “بافر قابل توجهی” بین سایت و پارک Maple Valley در شمال با “محوطه سازی و دیوار سنگ تراشی برای پارک کردن پارک” فراهم می کند. وی گفت که هیچ برنامه ای برای بهره برداری از هواپیماهای بدون سرنشین تحویل در سایت وجود ندارد.

کمیسیون برنامه ریزی شهر در ماه آوریل پیشنهاد کرد که این پروژه ادامه یابد. دیوید جونز ، نماینده شورای ، نماینده منطقه ای در آروادا که آمازون می خواهد آنجا را مستقر کند ، گفت که نمی تواند در مورد آنچه که او به عنوان “استفاده از زمین شبه قضایی” توصیف کرد اظهار نظر کند.

وی گفت: “مهم است كه ما تمام شواهد ، از جمله نامه های الكترونیكی دریافت شده را همراه با سخنرانی ها و شهادت های عمومی كه در جلسه علنی قبل از تصمیم گیری و رای گیری درمورد درخواست دریافت می كنیم ، در نظر بگیریم.”

در حالی که اظهارنظرهای عمومی به شدت مخالف این پروژه بوده است ، Arvadan Bob West مادام العمر گفت مشاغل ایجاد شده توسط آمازون باید مورد تحسین قرار گیرند.

در یک مطالعه تأثیر اقتصادی که توسط آمریكا توسط آمریكا و برنامه ریزی سیستم های مستقر در دنور انجام شد ، این شركت تخمین زد كه این تسهیلات تقریباً 275 شغل تمام وقت ، 85 شغل نیمه وقت و 691 شغل فصلی ایجاد می كند. در این گزارش آمده است ، بر اساس دستمزد ساعتی 15 دلار در ساعت ، کل دستمزد سالانه تقریباً 11 میلیون دلار خواهد بود.

وست كه روزگاری در شورای اقتصادی منطقه جفرسون عضویت داشت ، گفت: “این فرصتی عالی برای جوانانی است كه توانایی تحصیل در دانشگاه را ندارند و فرصتی عالی برای آنها برای ایجاد شغل است.” “این به نفع شهر است.”

ویلر گفت آمازون بیش از 10 هزار کارگر در کلرادو استخدام کرده و نزدیک به 3 میلیارد دلار در اینجا سرمایه گذاری کرده است. وی گفت: مرکز توزیع مطابق با طرح جامع آروادا است ، که مشخص می کند تاسیسات پیشنهادی در بخشی از شهر “برای مصارف صنعتی و تجاری تعیین شده است”.

اما هالیسی گفت که آمازون در نحوه توصیف تأثیر مرکز تحویل آروادا خود بی انصاف است.

وی گفت: “ما استدلال می کنیم که این یک کاربرد سنگین صنعتی است و آنها آن را به عنوان صنعتی سبک طراحی می کنند.”

این یک اختلاف اساسی در جلسه شورای شهر در روز دوشنبه خواهد بود ، که هالیسی انتظار دارد جمعیت زیادی را به صورت حضوری و آنلاین جلب کند.

مبارزات مخالفان در چند ماه گذشته بخار گرفته است ، همسایگان با تی شرت های متناسب با تابلوهای تبلیغاتی در گوشه خیابان ها این پروژه را محکوم می کنند. هالیزی همچنین گفت که گروه Protect Maple Valley Park نزدیک به 9000 امضا علیه این پیشنهاد جمع کرده است – از ساکنان شمال تا دریاچه استندلی و تا جنوب تا پشته گندم.

وی گفت: “آمازون سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه انجام داده است.” “ما هم همین طور.”



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  10  =  12