0

افشای سه افسانه برتر درباره استارت آپ های موفق

بازدید 9


5 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

مفهوم “استارتاپ” آنقدر بزرگ شده است که اصل آن توسط هنجارهای صنعت ، داستان ها و رسانه ها پنهان شده است. حدود 472 میلیون کارآفرین و 305 میلیون نفر استارتاپ ها هر سال ایجاد می شود. از این تعداد استارت آپ ، 1.3 میلیون نفر مربوط به فناوری هستند. صرف نظر از صنعت ، بیشتر آنها شکست می خورند. چرا 90 درصد شرکت های نوپا موفق به جلب نظر نمی شوند؟ در اینجا سه ​​استارت آپ برتر وجود دارد اسطوره ها نشان داد:

افسانه شماره 1: استارتاپ ها برای موفقیت به ایده ای منحصر به فرد نیاز دارند

بسیاری تصور می کنند که استارتاپ یک شرکت جوان است که یک شرکت منحصر به فرد ایجاد کرده است کسب و کار ایده ، با هدف ایجاد تأثیر فوری ، و بازار را به دست می گیرد. این یک افسانه جدی است. بسیاری این باور غلط را باور دارند زیرا موفقیت های استارت آپ ها به طور کلی از ستاره های تک شاخ مانند مارک زاکربرگ ، لری پیج ، الون ماسک ، جک ما و … الگو گرفته می شود.

با این حال ، این امر نمی تواند دلیل اصلی موفقیت آنها را که در مدل کسب و کار ، موقعیت محصول و تجربه مشتری نهفته است ، و نه در واقع منحصر به فرد ایده آنها ، کشف کند. فیس بوک اولین شبکه اجتماعی نبود. این یک کلون از houseSYSTEM و Myspace بود. گوگل اولین موتور جستجو نبود. Google درآمدزایی جستجو را اختراع نکرد. اورتور انجام داد. Zynga Farmville را اختراع نکرد. Zynga بازی را از Farmtown کپی کرد. Farmtown به نوبه خود کپی بازی چینی HappyFarm بود. مایکروسافت ویندوز اولین سیستم عامل GUI نبود. در واقع ، از نظر فنی از رقبای خود پایین بود اما در جنگ سهم بازار بین IBM و اپل پیروز شد. این امر به این دلیل ساده بود که مایکروسافت آنچه را که مصرف کنندگان بیش از IBM و اپل می خواستند ، درک می کرد.

غذای آماده: مصرف کنندگان می خواهند پیشنهاد شما بی نظیر و اجرای شما بی نقص باشد. موفقیت هیچ ارتباطی با ایده تجاری شما ندارد.

مربوط: 3 ستون قدرتمند موفقیت کارآفرینی

افسانه شماره 2: اگر آن را بسازید ، آنها می آیند

دومین رمز و راز مشترک درباره استارتاپ ها بحث و جدال “اگر آن را بسازید ، آنها خواهند آمد” است. من این را جنجال می نامم زیرا این افسانه ای است که در سفر من به عنوان یک کارآفرین جوان سرعت من را کند کرده و آمارها گویای این امر است. تحقیقات ادعا می کند که 21.5 درصد از شرکت های نوپا در سال اول ، 30 درصد در سال دوم ، 50 درصد در سال پنجم و 70 درصد در 10 سال خود شکست می خورند. بسیاری از افراد سال ها استارت آپ ساخته اند ، در وقت ، انرژی و پس انداز زندگی خود سرمایه گذاری کرده اند و معتقدند که اسپانسرهایشان متوجه سخت کوشی آنها می شوند و فایده ای ندارند. اکثر مردم متوجه موفقیت فوق العاده شرکتهایی مانند یاهو ، گوگل و فیس بوک می شوند. از این گذشته ، اینها فقط وب سایتهای رایگانی هستند که مردم به آن سرازیر می شوند. این اعتماد به نفس کاذب را به کارآفرینانی که فکر ساختن دارند می دهد فن آوری و قرار دادن آن در آنجا همه آنچه شما نیاز دارید است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  78  =  82