0

از اتوبوس تا میلیونر: چگونه این مهاجر بنگلادشی شکست بزرگ خود را در صنعت رستوران سازی در ایالات متحده انجام داد

بازدید 13


5 دقیقه خواندن

این داستان در اصل در ظاهر شد رسانه عمودی

از زمانی که COVID-19 ناهار خوری داخل سالن را از میز خارج کرد ، رستوران ها به خرید و تحویل متوسل می شوند ، اغلب به سیستم عامل های شخص ثالث مانند اوبر می خورد و GrubHub، که از هر سفارش از 15 تا 30 درصد کمیسیون دریافت می کند. نبیل علمگیر ، 30 ساله آمریکایی بنگلادشی ساکن نیویورک ، معتقد است که وی راه حل کمک به رستوران ها برای کاهش چنین هزینه هایی را دارد.

Nabeel که سابقاً یک اتوبوسرانی در باربرگر بود ، در سال 2019 تاسیس شد ناهار، یک بستر سفارش آنلاین که به رستوران ها کمک می کند وابستگی خود را به بازارهای شخص ثالث کاهش دهند. Lunchbox علاوه بر طراحی وب و برنامه ، عملیات فروش ، سفارشات آنلاین ، بازاریابی ، برنامه های وفاداری و خرد کردن داده ها را برای رستوران ها انجام می دهد.

یک گزینه جایگزین برای رستوران های زنجیره ای و آشپزخانه های شبح

برخلاف اکثر بازارها ، که به ازای سفارش مشتری از مشتری دریافت می کنند ، Lunchbox برای هر مکان برای رستوران های زنجیره ای ، هزینه ماهانه بالایی دارد. نبیل توضیح داد: “ما به رستوران ها کمک می کنیم تا فروش شخص ثالث ، فروش GrubHub را به فروش شخص اول تبدیل کنند.”

مشتریان Lunchbox شامل باربرگر، جایی که نبیل شروع کرد ، آب میوه تمیز، مکزیکی، نانوایی خانوادگی زارو، و فوکو. تمرکز بر روی زنجیره هایی است که بین 10 تا 100 رستوران دارند.

techpreneur می گوید: “آنها فقط صرفه جویی در هزینه نیستند – همچنین افزایش حاشیه است.” به گفته نابل ، به ازای هر 100 دلار مصرف كننده در Lunchbox ، رستوران حدود 25 دلار سود دارد ، در حالی كه فروش از طریق یك سیستم شخص ثالث انجام می شود ، 5 دلار.

در تلاش برای دستیابی به مشاغل کوچکتر ، Lunchbox با همکاری کرده است C3 پلت فرم و CitizenGo را ایجاد کرد ، برنامه ای که در آن مردم می توانند مستقیماً از آشپزخانه های ارواح سفارش دهند. نبیل معتقد است که آنها به آشپزهای اقلیت کمک کرده اند تا مشتری خود را گسترش دهند. این برنامه گزینه های وانت را در سراسر شبکه C3 ارائه می دهد که شامل حدود 200 انجمن است. تحویل در LA ، کالیفرنیای شمالی ، نیویورک و شیکاگو موجود است.

یادگیری فست فود

نبیل ، که در این نمایشگاه حضور داشت فوربس لیست ’30 زیر 30 سال ‘در سال 2005 به عنوان 14 ساله به ایالات متحده منتقل شد. اگرچه انگلیسی بلد نبود ، اما موفق شد شغلی پیدا کند و به عنوان یک اتوبوس در باربرگر برای تأمین هزینه خانواده کار کند. در آن زمان یک رستوران مستقل ، Bareburger اکنون یک حق رای دادن است که دارای بیش از 50 فروشگاه است و به نوعی موفقیت کارآفرینی خود Nabeel را منعکس می کند.

نبیل انگلیسی را با تماشای فیلم های مارتین اسكورسیزی آموخت و با بالا رفتن از نردبان شرکتی ، مدیر ارشد بازاریابی باربرگر شد. هنگام کار برای زنجیره برگر بود که نابل با استفاده از شرکتهای تحویل شخص ثالث ، تجربه های غارتگرانه آنها را تجربه کرد و این احساس را داشت که از مشتریان سواستفاده می شود. او قبل از راه اندازی Lunchbox دو استارت آپ ناموفق داشت.

این روزها ، او احساس می کند که شهر نیویورک در حال بازگشت به زندگی است ، و به نظر می رسد مکانی عالی برای جذب سرمایه خطرپذیر در سال 20 است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

5  +  4  =