0

آیا وب سایت شما در سال 2021 نمره می گیرد؟

بازدید 15


چندی پیش (مانند 13 سال پیش) اولین را ایجاد کردیم گریدر وب سایت. هدف ساده بود: به هرکسی که دارای وب سایت است کمک کنید تا اثر آن را در جذب مخاطبان از خریداران علاقه مند و مرتبط ارزیابی کند.

ما HubSpot را در سال 2006 تأسیس کردیم و در سال 2008 وب سایت Grader را ایجاد کردیم زیرا معتقد بودیم که روش ورودی – ایجاد روابط معنادار و پایدار با چشم اندازها و مشتریان – نه تنها روش موثرتری برای رشد تجارت است ، بلکه روش صحیحی برای رشد تجارت است. . و ما می دانستیم که چقدر برای افراد مهم است که از وب سایت های خود برای جذب بازدید کننده و ارتباط با مشتری برای رشد استفاده کنند.

وب سایت شما چقدر قوی است؟  آن را با استفاده از وب سایت رایگان HubSpot درجه بندی کنید.

سریع به سال 2021 منتقل می شوید و وب سایت ها کارهای بیشتری نسبت به جذب بازدید کننده انجام می دهند.

وب سایت شما نماینده فروش است ، چشم اندازهایی را با ویژگی ها و قیمت پیشنهادی شما ارائه می دهد. و کمک به آنها برای رزرو یک جلسه برای کسب اطلاعات بیشتر.

وب سایت شما بخشی از تیم خدمات مشتری شما است که از طریق پایگاه دانش یا chatbot به س questionsالات مربوط به محصولات و خدمات شما پاسخ می دهد.

وب سایت شما عضو تیم منابع انسانی شما است ، و اطلاعاتی راجع به فرهنگ شرکت و موقعیت های باز شما به اشتراک می گذارد.

لیست ادامه دارد …

صریح بگویم: وب سایت شما واقعاً مهم است! امروز، 86٪ افراد تجارت آنلاین شما را پیدا خواهند کرد. وب سایت شما اولین برداشت شما است ، سخنگوی اصلی شما ، تیم فروش ورودی روزانه شما است – شما نظر من را می گیرید. این یکی از مهمترین دارایی های تجارت شماست.

جای تعجب نیست که ما می بینیم مشاغل بسیار زیادی در وب سایت های خود سرمایه گذاری می کنند. در اخیر مطالعه تحقیق HubSpot، 63٪ از بازاریابان اظهار داشتند که امسال قصد دارند وب سایت خود را ارتقا دهند.

به روزرسانی وب سایت می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • عملکرد: سرعت صفحه ، زمان بارگذاری ، درخواستهای صفحه ، اندازه صفحه و موارد دیگر
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO): فهرست صفحه ، توضیحات متا ، پلاگین های محتوا و متن پیوندی توصیفی
  • طراحی: طراحی پاسخگو ، اندازه قلم خوانا و اهداف ضربه زدن
  • امنیت: HTTPS و کتابخانه های جاوا اسکریپت ایمن

از سال 2008 ، ما بیش از 1 میلیون وب سایت منحصر به فرد را در چهار عامل فوق درجه بندی کرده ایم. با این همه سرمایه گذاری ، آیا آنها واقعاً بهتر می شوند؟ آیا مشاغل بر روی به روزرسانی های صحیح وب سایت متمرکز شده اند؟ به عنوان مثال ، آیا وب سایت ها امنیت بهتری را برای بازدید کنندگان خود فراهم می کنند. آیا آنها سرعت بیشتری را برای دسترسی سریع ارائه می دهند؟ در مورد قابلیت دسترسی به تلفن همراه و بهترین روشهای جستجوگرها؟

بیایید نگاهی بیندازیم به عملکرد متوسط ​​در سال 2015 در مقایسه با این سال تا ببینیم چه تغییری ایجاد شده است.

داده های عملکرد وب سایت (2015 در مقابل 2021)

داده های عملکرد وب سایت از سال 2015 تا 2021 HubSpot Research

آنچه بیش از همه در مورد این داده ها من را متعجب می کند این است که پیشرفت های فناوری در پنج سال گذشته منجر به همان بهبود عملکرد وب سایت نشده است. میانگین نمره کلی در مدت کمی بیش از 5 سال فقط 17.1٪ بهبود یافته است و عملکرد در واقع 23.3٪ کاهش یافته است. میانگین نمره وب سایت در سال 2020 D + است (69.1 از 100). مادرم خوشحال نخواهد شد اگر من با آن نوع نمره به خانه بیایم.

ما همچنین دریافتیم که فقط 3.8٪ از وب سایت ها نمره کلی 90 یا بیشتر دارند. اگر امتیاز وب سایت شما بالاتر از 90 است ، به پشت خود بزنید. در اینجا دامنه های صدک از داده های ما وجود دارد:

  • 80 نمره کلی: صدک 82
  • 85 نمره کلی: صدک 91
  • 90 نمره کلی: صدک 96

در اینجا برخی از مشاهدات نمره معیارهای فردی وجود دارد:

در نیم دهه گذشته عملکرد وب سایت کاهش یافته است.

وب سایت ها باید در سال 2021 نسبت به سال 2015 سریعتر بارگیری شوند – اما عکس این درست است. عملکرد تنها معیار محک بود که طی 5 سال کاهش یافت. این شامل آزمایش اندازه صفحه ، درخواست صفحه ، سرعت صفحه و پنج تست اضافی است که یک درجه بندی عملکرد جامع را ارائه می دهد.

نتیجه؟ امروز وب سایت ها نسبت به سال 2015 کندتر هستند.

این خطری برای مشاغل است: هرچه بازدیدکنندگان منتظر بارگیری صفحه شما باشند ، احتمال ترک صفحه شما بیشتر است.

در هر ثانیه که وب سایت شما بارگیری می کند ، افراد تجارت شما را ترک می کنند. هنگام بهبود وب سایت ، عملکرد خوب باید در اولویت باشد. عملکرد وب سایت شما چگونه مقایسه می شود؟

بهینه سازی موتور جستجو بزرگترین برنده است.

در یک نظرسنجی در سال 2020 ، ما دریافتیم که 64٪ از بازاریابان هستند سرمایه گذاری فعال در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و رشد حضور آلی آنها

بازاریابان به SEO اهمیت می دهند و این از سال 2015 به پیشرفت قابل توجهی در معیار سئو منجر شده است – 51.9٪ بهبود. بهینه سازی موتور جستجو برای کشف آنلاین ضروری است. خوب است که بسیاری از وب سایت ها بهترین روشهای جستجوگرها را برای بهبود کشف تجارت خود دنبال می کنند. SEO شما چگونه مقایسه می شود؟

امنیت دومین سود بزرگ را به دست آورد ، اما میانگین کل در کمتر از حد است.

معیار امنیتی ما نشان می دهد که وب سایت ها طی 5 سال 142.3٪ امنیت خود را بهبود بخشیده اند. این یک سود بزرگ است اما هنوز هم فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد – میانگین امتیاز 2021 فقط 6.3 از 10 است.

وجود امنیت در سایت برای محافظت از داده های مشتری ضروری است. اگر وب سایت شما ایمن نباشد ، بازدیدکنندگان شما ممکن است اعتماد به کسب و کار شما را از دست دهند ، به ویژه هنگام خرید از سایت شما. ما متوجه شدیم که 85٪ اگر سایتی امن نباشد ، از آن بازدید نمی کنند.

علاوه بر این ، امنیت قابلیت کشف را بهبود می بخشد. با شروع از سال 2019 ، Google نمایش وب سایت ها با HTTPS را در اولویت قرار داده است در نتایج جستجو Website Grader بررسی می کند که وب سایت شما از HTTPS استفاده می کند و دارای کتابخانه های جاوا اسکریپت ایمن است.

این دو عامل امنیتی برای ارائه یک تجربه ایمن برای بازدید کنندگان شما بسیار مهم است. امنیت وب سایت شما چگونه مقایسه می شود؟

وب سایت های بهینه سازی شده برای موبایل به صورت ناچیزی بهبود یافتند.

در اواسط دهه 2010 ، احساس می شد که هر وب سایت پاسخگو است – یعنی سرمایه گذاری در طراحی وب سایت برای اولین بار توسط تلفن همراه. منطقی بود

به هر کجا که نگاه می کردم مردم سر تلفن هایشان پایین بود و آخرین پست فیس بوک را می خواندند یا یک ویدیوی ویروسی YouTube می دیدند. و ، همه چیز تغییر زیادی نکرده است. خوب ، آنها دارند ، اما اکنون مردم در حال مرور در اینستاگرام یا مرور آخرین چالش رقص TikTok هستند.

پاسخگویی فقط یک روند نبود – در سه ماهه اول سال 2021 ، دستگاه های تلفن همراه (به استثنای تبلت ها) تولید شدند 54.8٪ از ترافیک وب سایت جهانی. بنابراین چگونه وب سایت ها در صفحه های کوچک جمع می شوند؟

ما دریافتیم که معیار طراحی تلفن همراه ما طی 5 سال 8٪ بهبود یافته است. امروزه ، به طور متوسط ​​وب سایت ها از طراحی موبایل نمره 21.6 از 30 را کسب می کنند. یک پیشرفت عالی ، اگرچه دوست دارم که این تعداد حتی بیشتر شود.

به عنوان مثال اینستاگرام ، وب سایتی است که عملکرد بسیار خوبی در نحوه طراحی و بهینه سازی تجربه موبایل کاربران دارد. این یک ویژگی خرید یکپارچه از طریق موبایل را دارد تا مشاغل بتوانند محصولات را مستقیماً از طریق وب سایت موبایل یا درون برنامه خود بفروشند.

وب سایت بهینه شده موبایل برای خرید در اینستاگرام و فیس بوک

منبع تصویر

یک مطالعه توسط گوگل نشان داد که 59٪ از خریداران نظرسنجی چنین گفته اند هنگام تصمیم گیری خرید از طریق تلفن همراه مهم است از کدام مارک یا خرده فروشی بخرم.

این بخش عظیمی از افراد به وب سایت شما از طریق تلفن همراه نگاه می کنند و در مورد خرید یا عدم خرید از شما تصمیم می گیرند. طراحی موبایل نه تنها بر تجربه افراد با سایت شما تأثیر می گذارد ، بلکه بر پست های شبکه های اجتماعی و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

نمره طراحی تلفن همراه خود را در بررسی کنید گریدر وب سایت.

از اینجا به کجا می رویم؟

هدف ما از Web Grader اصلی این بود که به هرکسی که دارای یک وب سایت است – توسعه دهنده ، بازاریاب یا کارآفرین – کمک کنیم تا به سرعت عملکرد وب سایت خود را ارزیابی کند. ما بازخورد خوبی از کاربران خود دریافت کرده ایم ، اما همیشه در حال رشد و تکامل هستیم.

بنابراین از خود پرسیدیم که چگونه می توانیم Website Grader را بهتر کنیم؟

نظرات کاربران ما یک موضوع مشترک داشت. آنها سایت خود را درجه بندی کردند. آنها دیدند که وب سایت هایشان کجا کوتاه شده است. اما ما در آموزش نحوه پیشرفت به آنها متوقف شدیم:

  • “اطلاعات بیشتر در مورد نحوه حل مشکلات وب سایت”
  • “دستورالعمل های مربوط به چگونگی دستیابی به عملکرد بهتر و سئو برای افزایش نمره ما”
  • “در مورد قرار دادن توضیحات و راهنمایی برای مبتدیان چطور؟”

معرفی گریدر وب سایت جدید

تو صحبت کردی. ما گوش دادیم. ما نه تنها سیستم نمره دهی وب پایه و فناوری پایه را برای به دست آوردن نمره دقیق تر به روز کرده ایم ، بلکه یک دوره ویدیویی پنج درسی نیز ایجاد کرده ایم که به شما در ارتقا درجه کمک می کند. همه به صورت رایگان

شما می توانید پیدا کنید دوره بهینه سازی وب سایت در داخل وب سایت Grader از امروز شروع می شود.

آخرین سوال: HubSpot.com چگونه امتیاز گرفت؟

امتیاز HubSpot از نظر تاریخی بهترین نبوده است. در یک برهه ، ما در وب سایت Grader به طور متوسط ​​70-80 بودیم. سالها به روزرسانی بازاریابی با گذشت زمان روند کار را کندتر کرد.

از آن زمان ، ما داریم سخت کار کرده برای بهبود طراحی و عملکرد HubSpot.com در پنج سال گذشته برای بازدید کنندگان و مشتریان ما. طراحی شده توسط HubSpot CMS هاب، وب سایت ما اکنون امتیاز 97 از 100 را در Website Grader کسب کرده است – شوخی ندارد. این چیزی است که ما بسیار به آن افتخار می کنیم.

کلاس HubSpot Website Grader 2021

وب سایت شما یکی از مهمترین دارایی های شما در جذب مشاغل است. یک تجربه بد کاربر می تواند علاقه مشتری را از دست بدهد ، اما اگر اقدامات لازم برای بهینه سازی آن را انجام دهید ، این اتفاق نمی افتد. اگر کنجکاو هستید که ببینید سایت شما چگونه اندازه گیری می شود ، آن را از طریق Website Grader ما اجرا کنید و دریابید که چگونه می توانید سایت خود را با لذت بیشتری جلب کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

وب سایت خود را با SEO فنی موثر بهبود بخشید.  با انجام این حسابرسی شروع کنید.



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  54  =  59