آیا نمایندگان خدمات مشتری eBay بیش از کپی و جایگذاری کار می کنند؟


عزیز اینا ،

همانطور که شما و اکثر فروشندگان می دانید ، خدمات مشتری eBay افتضاح است ، و این به لطف آن است. با این حال ، آنچه اتفاق افتاده است ، حتی طبق استانداردهای eBay ، نقطه پایینی است.

همانطور که می دانم فروشندگان دیگر نیز تجربه کرده اند ، من در تاریخ 7/5 از طریق e-mail ایمیلی دریافت کردم مبنی بر اینکه در آن تاریخ پرداختی انجام شده است ، با وجود پیام قبلی که هیچگونه پرداختی انجام نمی شود زیرا آنها 5/7 را تعطیل می دانستند. همانطور که می دانید ، eBay صریحاً معاملات موجود در پرداخت را لیست نمی کند ، اما براساس مبلغ ، فروش من از 30/6/30 بوده است.

قرار است پرداخت ها 2 روز کاری پس از فروش کامل انجام شود ، بنابراین بدون توجه به تعطیلات ، این فروش ها باید در تاریخ 7/2 پرداخت شود نه 5/7.

در برگه پرداخت های من در مورد پرداخت 7/2 یک یادداشت وجود داشت ، اما بعداً فهمیدم که در پایان eBay هیچ سابقه ای از آن وجود ندارد.

من از طریق صفحه رسمی فیس بوک آنها با eBay تماس گرفتم و پاسخی از مارکو دریافت کردم. همانطور که معمولاً در مورد خدمات مشتری eBay وجود دارد ، او اطلاعات غلط زیادی را به همراه برخی اطلاعات دیگر ارائه داد که من نتوانستم صحت یا عدم صحت آن را تأیید کنم (من روی دقیق بودن آن حساب نمی کنم).

او یک سری معاملات اخیر را همراه با تاریخ ذکر کرده است ، اما برای بسیاری از آنها / اکثر آنها ، یک روز دیرتر از زمان واقعی معامله نقل قول کرده است. وی همچنین اظهار داشت که پرداخت ها 1 تا 3 روز کاری پس از فروش کامل انجام می شود. من او را در هر دو بیانیه صدا کردم. او به طور خاص به ادعای من مبنی بر اینکه پرداخت ها باید 2 روز کاری پس از فروش انجام شود ، رسیدگی نکرد ، با این حال ، وی بازه زمانی 1 تا 3 روز کاری را تکرار کرد (برای روشن شدن ، او به زمان بین پرداخت اشاره نمی کرد و زمان رسیدن وجوه به بانک من ، که قرار است 1 تا 3 روز کاری باشد).



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *