0

آیا شرکت شما باید به یک برنامه شتاب دهنده یا دستگاه جوجه کشی بپیوندد؟

بازدید 8


8 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

به محض اینکه نام شرکت شما در یک فهرست مانند Crunchbase یا Pitchbook ثبت شود ، تعجب نکنید که صندوق ورودی ایمیل شما با توصیه هایی برای درخواست شتاب دهنده یا دستگاه جوجه کشی پر شود. حتی اگر این موشک ها را دریافت نکنید ، مطمئناً در مقاله هایی در مورد چگونگی شروع کار این یا آن شرکت بزرگ با دو یا سه جوان خوش فکر که در یک برنامه شتاب دهنده معروف مانند Y-Combinator تمرکز می کنند ، تصادف می کنید. ، TechStars یا 500 استارتاپ ها.

آیا خودتان می خواهید به یکی از این برنامه ها بپیوندید؟ در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید.

برخی از شبکه ها کار می کنند

یکی از مهمترین مزایایی که می توانید از یک برنامه شتاب دهنده دریافت کنید ، دسترسی به شبکه آن است. در ابتدا بسیاری از شرکتهای جوان بر اساس اینکه شرکتهای مستقر بیشتری از فناوری یا محصول خود استفاده می کنند ، مورد قضاوت قرار می گیرند. دستگاه های جوجه کشی و شتاب دهنده ها که برای سالهای زیادی وجود داشته و منجر به تولید تعدادی از شرکتهای بزرگ و مداوم شده است ، ممکن است مناسب تر باشد تا به شرکت شما کمک کند تا اولین مشتری خود را با برخی از مشتریان با نام تجاری بدست آورد.

فقط تصور نکنید که کاهش نام توسط مروجین شتاب دهنده باعث فروش شما خواهد شد. س Askال کنید که چه تعداد از شرکت کنندگان قبلی آنها با پرداخت هزینه به مشتریان مرجع از فارغ التحصیلان یا شرکای برنامه منتقل شده اند. هر شتاب دهنده یک داستان موفقیت برای شما دارد. اما ممکن است نماینده نباشد. مقطعی از 10 یا 20 شرکتی را که از طریق برنامه خود بوده اند انتخاب کنید و به طور خاص بپرسید که هر یک در نتیجه مشارکت چه تعداد مشتری به آنجا وارد کرده اند.

مربوط: شتاب دهنده در مقابل دستگاه جوجه کشی: کدام یک برای شما مناسب است؟

مراقب تعصب بازماندگی باشید

هر شتاب دهنده و دستگاه جوجه کشی بر تبلیغ داستان های موفقیت خود تمرکز می کنند. این احتمال وجود دارد که بسیاری از این شرکت ها فارغ از اینکه به برنامه شتاب دهنده پیوسته اند یا نه ، موفق بوده اند. برای اینکه درک درستی از مزایای برنامه پیشنهادی داشته باشید ، باید بررسی کنید که چند شرکت به طور کلی در برنامه شرکت کرده اند و نتیجه هر یک از آنها ، نه فقط آگهی های تبلیغاتی بالا است. آیا وقتی کل نمونه کارها را بررسی می کنید ، واقعا موفقیت نامتناسب وجود دارد؟

هزینه چقدر است؟

بسیاری از دستگاه های جوجه کشی و تسریع کننده ، بخشی از شرکت شما را جستجو می کنند ، شاید در ازای دریافت مقدار کمی پول نقد یا فقط حق شرکت در برنامه. برخی از دستگاه های جوجه کشی و شتاب دهنده نیز ممکن است هزینه ای را از قبل دریافت کنند. در روزهای ابتدایی شرکت ، پول نقد شما کمیاب است و ممکن است سعی کنید سهام خود را حفظ کنید تا زمانی که به قیمت بالاتری برسد. بنابراین چگونه باید هزینه این فرصت ها را ارزیابی کنید؟

اگر دستگاه جوجه کشی یا شتاب دهنده قصد سرمایه گذاری را دارد ، ارزیابی قبل از پول و میزان سرمایه ارائه شده را در نظر بگیرید. آیا این کافی است که به شما اجازه دهد مدتی بدوید و به نقاط عطف اصلی برسید؟ در غیر این صورت ، باید در تعیین سابقه ارزیابی برای سرمایه گذاران بعدی دقت کنید. از طرف دیگر ، اگر سابقه شرکتهایی باشد که هنگام خروج از شتاب دهنده یک پله بالاتر برای ارزیابی دریافت می کنند ، جای نگرانی کمتری وجود دارد. اگر بقیه تلاش شما نشان می دهد که شتاب دهنده می تواند ارزش زیادی اضافه کند ، پس فروش یک قطعه کوچک از شرکت شما با قیمت تا حدودی پایین تر ممکن است بیشتر از معرفی کلیدی برنامه شتاب دهنده باشد.

آیا چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود دارد؟

بسیاری از برنامه های شتاب دهنده و دستگاه جوجه کشی کاملاً رایگان هستند و می توانند فضای اداری ، راهنمایی و حتی ناهار رایگان را فراهم کنند. چرا کسی چنین برنامه ای را تنظیم می کند؟ به طور معمول ، به این دلیل است که یک شرکت بزرگ از آن حمایت مالی می کند و به دنبال شرکای آینده و ایده های نوآورانه است. در زمینه فناوری حقوقی ، LEXIS-NEXIS Legaltech Accelerator وجود دارد



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

2  +    =  3