0

آیا سس کچاپ را در استراتژی بازاریابی خود فراموش کرده اید؟

بازدید 5


6 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند

به تازگی ، من و خانواده ام به سمت رودخانه کلمبیا رفتیم تا باربیکیو بخوریم چون تابستان برابر با همبرگر است ، درست می گویم؟

یک روز تابستانی زیبا بود و همه ما هیجان زده بودیم زیرا همه ما عشق همبرگر ما واقعاً آنها را یک تن نمی خوریم ، بنابراین وقتی می خوریم ، هیجان زده می شویم. به هر حال ، ما همه چیز را با هم جمع کردیم ، به ساحل رفتیم و قبل از شروع آمادگی برای شام غروب آفتاب ، مشغول معاشرت بودیم.

آن موقع اتفاق افتاد.

متوجه شدم سس گوجه فرنگی را فراموش کرده ایم. به موسیقی نمایشی اشاره کنید ما موفق شدیم خردل بیاوریم ، اما سس گوجه فرنگی را نیاوردیم.

ما همبرگرهایمان را خوردیم و آنها خوب بودند. عالی نیست ولی خوب منظورم این است که سس گوجه فرنگی ستاره این نمایش است و بدون آن ، فقط یکسان نبود.

مربوط: 10 استراتژی بازاریابی برای تقویت رشد کسب و کار شما

سس گوجه فرنگی چه ربطی به بازاریابی دارد؟

من را در مورد چگونگی ارتباط این امر با بازاریابی (در اینجا با من همراه باشید) به فکر فرو برد: شما می توانید تمام مواد ثابت مانند ترشی (SEO) ، پیاز (رسانه های اجتماعی) ، گوجه فرنگی (بازاریابی ایمیلی) و خردل (استراتژی محتوا) را تهیه کنید ، اما اگر رویداد اصلی ، سس گوجه فرنگی (پایه شما) را نداشته باشید ، فقط خوب است. هرگز عالی نخواهد بود.

بسیاری از ما کارآفرینان آنقدر مشتاق هستیم که شروع به کار کنیم و محصولات و خدمات خود را با جهان به اشتراک بگذاریم به طوری که فراموش می کنیم ابتدا نظم خود را مرتب کنیم. قابل درک است: ما یک کسب و کار برای کمک به مردم ایجاد کردیم ، بنابراین اجازه دهید از قبل کمک بگیریم!

اما اگر ما به گونه ای به مردم خود نرسیم که رشد کنند ، رشد بسیار دشوار خواهد بود.

من به عنوان مربی بازاریابی با بسیاری از صاحبان مشاغل صحبت می کنم و اکثر آنها از تلاش های بازاریابی خود ناامید هستند. آنها برای یافتن زمان برای انجام کارهای مختلف بازاریابی تلاش می کنند. آنها هیچ نتیجه ای نمی گیرند و دوست دارند کسی را استخدام کنند ، اما بودجه کافی برای آن ندارند.

آشنا بنظر رسیدن؟

کاملا متوجه می شوم. وقتی من و شوهرم دویدیم مزرعه و آبجوسازی آکادیان، من تمام بازاریابی را انجام دادم زیرا ما بودجه ای برای استخدام هیچکس نداشتیم. یک میلیون و یک کار وجود داشت که باید انجام داد ، و گاهی اوقات ، حتی به عنوان فردی که دارای مدرک بازاریابی بود ، از ادامه فعالیت های بازاریابی استرس داشتم ، و این تقریباً 10 سال پیش بود. در حال حاضر بسیاری دیگر وجود دارد!

اما آنچه من می دانستم اهداف ما ، مشتریان ایده آل و پیام های ما بود. این همه چیز را بسیار م effectiveثرتر و کارآمدتر کرد! درست مانند ساختن خانه ، داشتن یک پایه بازاریابی محکم به شما این امکان را می دهد که زمانی را در جایی که افراد شما هستند بگذرانید ، با آنها ارتباط برقرار کنید و این روابط را تقویت کنید ، که در نهایت تجارت شما را توسعه خواهد داد.

مربوط: 9 نکته فروش و بازاریابی برای استارتاپ ها

اساس بازاریابی شما چیست؟

پایه بازاریابی شما



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

30  +    =  37