0

آیا بازاریابی پیامکی مرده است؟ تحقیقات جدید می گوید نه فقط

بازدید 10


هر زمان که من تصویری از متن خنده دار یکی از دوستانم را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارم ، کسی همیشه به تعداد عظیم پیام های متنی خوانده نشده اشاره می کند.

ناوبری بالای آیفون در برنامه متنی که 45 پیام خوانده نشده را نشان می دهد

دوستان من اغلب می پرسند: “چرا این همه متن خوانده نشده دارید؟ و چه کسی را نادیده می گیرید؟”

حقیقت این است که بیشتر متن هایی که نادیده می گیرم مربوط به افراد واقعی نیستند. آنها معمولاً پیامهای بازاریابی سریعی هستند که من در بعضی مواقع برای ثبت نام در آنها ثبت نام کردم و در نهایت فراموششان کردم.

خواه در یک سرویس تلفن همراه ثبت نام کرده باشید ، هشدارهای داروخانه ، تبلیغات فروشگاه مبلمان یا لیست دیگری ، احتمالاً چند متن را نیز دریافت کرده اید که یا حذف کرده اید ، یا از آنها چشم پوشی کرده اید یا به طور چشمگیری آنها را نادیده گرفته اید.

با در نظر داشتن تجربیاتی مانند موارد فوق ، ممکن است فکر کنید که بازاریابی پیامکی دیگر مثر نیست. اما ، در سال 2021 ، از آنجا که مردم بیش از گذشته به تلفن های خود وابسته هستند ، ممکن است در مورد قدرت تبلیغات پیام کوتاه اشتباه کنیم.

همانطور که مشخص است ، یک مطالعه اخیر از متن ساده نشان می دهد که بازاریابی پیامکی ممکن است هنوز زنده و سالم باشد.

این مطالعه ، که از بیش از 1300 مصرف کننده و بازاریاب مورد بررسی قرار گرفت ، نشان داد که بیش از 76٪ از مارک ها قصد دارند در سال آینده در بازاریابی پیام کوتاه سرمایه گذاری کنند ، در حالی که 62٪ از مصرف کنندگان مشترک برای دریافت متن از حداقل یک مارک در سال گذشته هستند .

در زیر ، ما به تحقیق این تحقیق می پردازیم ، توضیح می دهیم که چرا برخی از بازاریاب ها هنوز هم می خواهند استراتژی های پیام کوتاه را در نظر بگیرند و برای یک کارزار م effectiveثر چند روش اجرایی را یادداشت می کنیم.

بارگیری رایگان: 30 الگوی پیامکی برای بازاریابی ، فروش و موفقیت مشتری

چرا پیام کوتاه می تواند قوی برگردد

در حالی که اعضای تیم وبلاگ نویسی ما یک بار گفتند پیامک باید “از بدبختی خود خارج شود” با توجه به سایر تاکتیک های پیام رسانی دیگر در آن زمان در جهان ، هیچ کس نمی توانست تغییر چشم انداز ایجاد شده توسط COVID-19 را پیش بینی کند. در طی شیوع همه گیر ، که باعث گرفتاری بیشتر مردم در خانه هایشان شد ، مردم بیش از هر زمان دیگری به سمت تلفن ها و وسایل الکترونیکی خود گرایش پیدا کردند ، به طوری که 76٪ از مصرف کنندگان افزایش زمان کنترلی را گزارش کردند.

وقتی نوبت به ارسال پیام کوتاه می رسید ، 61٪ از مصرف کنندگان زمان روزانه خود را برای برنامه های متنی خود افزایش می دادند یا به طور قابل توجهی افزایش می دادند.

یک نمودار نشان می دهد که بیشتر مصرف کنندگان در سال 1920 در طی همه گیر شدن 19 بیماری ، میزان سرمایش خود را افزایش داده اند

منبع تصویر

اثربخشی بازاریابی پیامکی در سال 2021

مطابق با متن ساده، 62٪ از مصرف کنندگان حداقل از یک تجارت متنی را انتخاب کرده اند در حالی که 43٪ از مصرف کنندگان به طور خاص در یک تا سه مارک مشترک شده اند.

وقتی نوبت به اثربخشی پیام کوتاه می رسد ، مصرف کنندگان به متون بازاریابی پاسخ سریعتر از ایمیل پاسخ می دهند. در حالی که اکثر افراد در عرض نیم ساعت تا یک ساعت به ایمیل ها پاسخ می دهند ، 72٪ از مصرف کنندگان در عرض 10 دقیقه به متن ها پاسخ می دهند.

گذشته از نرخ پاسخ سریع ، پیام های متنی نیز می توانند تعامل بسیار بالایی داشته باشند. 43٪ از صاحبان مشاغل و بازاریابان دیجیتال بررسی شده که از نرخ کلیک کلیک در گزارش بازاریابی پیامکی بین 20 تا 35٪ استفاده می کنند.

یک قطعه جالب از متن ساده نظرسنجی نشان می دهد که 52٪ از مارک ها افزایش نرخ انتخاب را بین 2021 گزارش کرده اند. با این وجود ، تقریباً 10٪ کاهش opt-in ها را در همان سال گزارش کرده اند.

در حالی که گزینه های افزایش یافته با افزایش زمان نمایش پیام و متن مطابقت دارند ، اما با افزایش انصراف این نکته بیان می شود که مصرف کنندگان می توانند به همان اندازه که می خواهند از آن پیام بگیرند ، اشتراکتان را از اشتراک پیام کوتاه کنند.

متن ساده مطالعه و سایر تحقیقات به دلایلی مبنی بر انصراف افراد اشاره دارد.

  • پیامک های بیش از حد از یک مارک: 60٪ از متن ساده پاسخ دهندگان می گویند اشتراك خود را در هشدارهای پیامكی از مارك هایی كه به طور مكرر آنها را می فرستند لغو كرده اند. بعلاوه ، 56٪ از این مصرف کنندگان ترجیح می دهند فقط یک پیام از مارک در هفته دریافت کنند.
  • متنهای زیادی از چند مارک وجود دارد: اگر متن خود را به دو مورد افزایش می دهید ، به خاطر داشته باشید که مشترکان شما ممكن است مملو از متن متن از مارك های دیگر نیز باشند. در حالی که ممکن است متن های شما هنوز معنی دار باشند ، ممکن است حساسیت بیشتری نسبت به انصراف داشته باشید ، به این دلیل که مشترکان از تمام هشدارهای متنی خسته شده اند.
  • محتوای بی معنی: مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، باید خواننده خود را قلاب کرده و آنها را با محتوایی که برای دریافت ثبت نام کرده اند درگیر کنید. ارسال بیش از حد محتوای بیش از حد تبلیغاتی ، محتوای خسته کننده یا محتوایی که آنچه در آن ثبت نام نکرده اند ، ممکن است باعث لغو اشتراک شما شود.

یک نمودار نشان می دهد که اکثر مردم از هشدارهای پیام متنی لغو اشتراک می کنند زیرا آنها را خیلی زیاد دریافت می کنند.

منبع تصویر

نکاتی برای راه اندازی یک استراتژی پیامکی عالی

در حالی که پیامک قطعاً نمرده است ، پیام متنی یا سیستم عامل های بازاریابی مکالمه تسلط بر آن دشوار است. همانطور که یک استراتژی مبتنی بر متن را در نظر می گیرید یا در حال ساخت آن هستید ، این نکات سریع را در ذهن داشته باشید.

  • خودت را بشناس پرسونا: اگرچه ممکن است افراد برای دریافت پیام های شما به سرعت ثبت نام کنند ، اما انصراف از آنها زیاد طول نمی کشد. مطمئن باشید که دقیقاً می دانید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چند بار می خواهند آن محتوا را دریافت کنند تا از ارسال متن های بی معنی که نادیده گرفته می شوند ، جلوگیری کنند.
  • آنچه را که مشترکین در آن ثبت نام کرده اند به مشترکان بدهید: به یاد داشته باشید ، مشترکان از اطلاعات تماس خود به شما اطمینان می کنند و اگر شفاف نباشید در مورد ارسال و یا ارسال پیام کوتاه به آنها ، ممکن است سریع انتخاب کنند. بیرون مطمئن باشید که با آنچه آنها انتظار دارند سازگار خواهید بود.
  • به یاد داشته باشید ، کمتر بیشتر است: هیچ کس نمی خواهد تلفن های خود را با بسیاری از آزمایش های بی معنی تبلیغاتی منفجر کند. قبل از شروع یک کمپین پیام کوتاه ، از خود س questionsالاتی بپرسید ، “آیا من خیلی زیاد با مردم تماس می گیرم؟” و “آیا آنها حتی با این محتوا درگیر می شوند؟” اگر از بی تأثیر بودن محتوا نگران هستید ، ساده سازی برنامه پیام کوتاه خود را در نظر داشته و فقط مهمترین مطالب متنی را ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی پیام محور و استراتژی های پیام کوتاه ، منبع عالی زیر را بررسی کنید.

الگوهای پیامکی برای فروش و خدمات بازاریابی



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

62  +    =  70