0

آیا این می تواند راننده بزرگ رشد بعدی آمازون باشد؟ – اخبار آمازون

بازدید 10


با درآمد 419 میلیارد دلاری بیش از 12 ماه گذشته و رشد فروش سالانه بیش از 43 درصد در سه ماهه گذشته ، آمازون (NASDAQ: AMZN) بر بازارهای تجارت الکترونیکی در سراسر جهان تسلط دارد. قسمت واقعاً خوب این است که غول خرید آنلاین و رایانش ابری باید بتواند در دراز مدت با ضربه زدن بر جایهای رشد سریع ، چنین نرخهای بالایی از رشد را ارائه دهد.

یکی از این حوزه های پردرآمد ، بازار آنلاین لباس و پوشاک هند است که هنوز در ابتدای راه است. بیایید ببینیم که چگونه این فضا در طولانی مدت می تواند سوزن را برای آمازون حرکت دهد.

بانویی که کارت در دست دارد و به یک تبلت نگاه می کند.

منبع تصویر: گتی ایماژ

فرصت بازار آنلاین مد و لباس هند بسیار زیاد است

در سال 2018 ، شرکت تجارت الکترونیکی مد هند ، Myntra ، که بخشی از آن است والمارتصاحب نام Flipkart ، تخمین زده است که صنعت مد و سبک زندگی هند 100 میلیارد دلار ارزش دارد که 4٪ فروش آن از طریق کانال آنلاین انجام می شود. علاوه بر این ، Myntra افزود که این صنعت با سرعت سالانه 8 تا 10 درصد در حال رشد است و سهم کانال آنلاین می تواند تا سال 2023 به 20 درصد برسد.

طبق برآورد دیگری از مشاوره RedSeer ، بازار آنلاین مد در هند با رشد سالانه مرکب از رشد 32٪ (CAGR) روبرو است. همچنین شایان ذکر است که به گفته مشاوران وزیر ، پوشاک و لوازم جانبی 20 درصد از بازار سازمان یافته خرده فروشی آجر و ملات را تشکیل می دهد ، که سومین بخش بزرگ پس از جواهرات و ساعت ها (26 درصد) و مواد غذایی و مواد غذایی (23 درصد) است. .

از همه مهمتر ، به نظر می رسد بازار مد آنلاین هند در برابر سناریوی ناخوشایند اقتصادی در این کشور مقاوم است. Unicommerce گزارش داد که ارزش ناخالص بازرگانی صنعت مد آنلاین در سال 2021 45٪ رشد کرد که در مارس پایان یافت ، که ناشی از رشد حجم 51٪ بود.

جای تعجب نیست که انتظار می رود که مد / پوشاک یکی از ارکان اصلی داستان رشد تجارت الکترونیکی هند باشد ، و این بخش عمده ای از صنعت تجارت الکترونیکی است که پیش بینی می شود تا سال 2026 به 200 میلیارد دلار درآمد برسد. فرصتی مناسب برای آمازون برای افزایش قابل توجه درآمد خود در طولانی مدت – و این شرکت در حال پیشرفت در این زمینه است.

پیشرفت آمازون در این فضا نویدبخش آینده است

فروش آمازون در گروه مد آنلاین در هند در سال مالی که در 31 مارس 2021 پایان یافت ، 40٪ نسبت به سال دیگر جهش داشت ، و این نشان می دهد که این شرکت تقریباً با رشد صنعت گسترده تر مطابقت داشته است. یک مدیر آمازون هند به مجله تجارت هند گفت امروز تجارت که مد و زیبایی یکی از بزرگترین دسته های آن در کشور است. همچنین از نظر افزودن مشتریان جدید سریعترین رشد برای آمازون هند است.

از هر سه مشتری جدید یکی در آمازون هند از گروه مد است. علاوه بر این ، 65 درصد تقاضای مد آنلاین آمازون از رده های کوچکتر دو ، سه ، و چهار شهر و شهر که از نقاط رشد در بازار تجارت الکترونیکی هند. این آمار باید آمازون را تشویق کند که بازی مد آنلاین خود را در هند افزایش دهد ، جایی که در حال حاضر از Myntra Flipkart عقب است.

گزارش شده که شرکت تابعه Flipkart 60٪ از بازار مد آنلاین هند را کنترل می کند ، اما بدیهی است که آمازون اکنون بازی را به سمت رقیب خود می کشد ، همانطور که رشد فروش سال گذشته نشان می دهد. آمازون برای تقویت رشد خود در فضای مد آنلاین گام های تهاجمی برداشته است.

سال گذشته 6200 مارک تجاری جدید در هند در فصل جشن به بازار عرضه کرد و در ماه جاری فروش لباس و زیبایی متمرکز شد و به خریداران امکان انتخاب بیش از 1000 مارک مد و بیش از یک میلیون کالای زیبایی را داد. شرکت را بیندازید تسلط روزافزون در دیگر مناطق کلیدی هند فضای تجارت الکترونیکی، و تعجب آور نیست اگر ببینیم این شرکت در آینده قسمت عمده ای از فروش خود را از این كشور ترسیم می كند.

ژن مونستر از Loup Ventures تخمین می زند که هند در پنج سال آینده می تواند تا 20٪ از رشد آمازون را به خود اختصاص دهد ، و مسیر شمالی این شرکت در بازار آنلاین و پوشاک که به سرعت در حال رشد است ، احتمالاً نقش اصلی را در پیشبرد رشد خواهد داشت. .

این مقاله نظر نویسنده را نشان می دهد ، که ممکن است با پیشنهاد “رسمی” خدمات مشاوره حق بیمه Motley Fool مخالف باشد. ما خوش رنگ هستیم! زیر سوال بردن یک تز سرمایه گذاری – حتی یکی از مقاله های خودمان – به همه ما کمک می کند تا در مورد سرمایه گذاری انتقادی بیندیشیم و تصمیماتی بگیریم که به ما کمک می کند باهوش تر ، شادتر و ثروتمندتر شویم.

Harsh Chauhan در هیچ یک از سهام ذکر شده موقعیتی ندارد. Motley Fool سهام آمازون را دارد و آن را توصیه می کند. Motley Fool گزینه های زیر را توصیه می کند: مکالمه طولانی ژانویه 2022 با 1920 دلار از آمازون و کوتاه ژانویه 2022 با 1940 تماس با آمازون. Motley Fool دارای یک سیاست افشای اطلاعات.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  73  =  81