0

آمازون رشد قوی Q2 را ارائه می دهد – اخبار آمازون

بازدید 4


آمازون از افزایش خیره کننده 10 درصدی فروش فروشگاه های فیزیکی برای سه ماهه دوم خبر داد زیرا غول خرده فروشی نیز سومین سه ماهه متوالی 100 میلیارد دلاری خود را ثبت کرده است.

درآمد آمازون نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته و به 113.08 میلیارد دلار رسیده است. این میزان در مقایسه با سه ماهه اول زمانی که فروش سالانه 44 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت ، کند شده است. همچنین این کاهش نسبت به سه ماهه دوم سال 2020 است که فروش 41٪ افزایش یافته است.

اما فروشگاه های فیزیکی آمازون ، که شامل چهار بنر خواربار فروشی از Whole Foods Market ، Amazon Fresh ، Amazon Go Grocery و Amazon Go است ، درآمد را با 10 درصد افزایش به 4.2 میلیارد دلار از 3.77 میلیارد دلار در سال قبل رساند. در سه ماهه گذشته ، فروش فروشگاه های فیزیکی آمازون 16 درصد کاهش یافته است.

جریان نقدی عملیاتی آمازون در سه ماهه دوم منتهی به 30 ژوئن 16 درصد افزایش یافت و به 59.3 میلیارد دلار رسید. جریان نقدی رایگان به 12.1 میلیارد دلار کاهش یافت.

بدون احتساب تأثیر مطلوب 2.5 میلیارد دلاری از تغییرات سالیانه نرخ ارز در طول سه ماهه ، فروش خالص در مقایسه با سه ماهه دوم سال 2020 24 درصد افزایش یافته است. درآمد عملیاتی در سه ماهه دوم به 7.7 میلیارد دلار افزایش یافته است ، در حالی که در سه ماهه دوم 5.8 میلیارد دلار بوده است. 2020. درآمد خالص در سه ماهه دوم به 7.8 میلیارد دلار یا 15.12 دلار به ازای هر سهم رقیق شده افزایش یافته است ، در مقایسه با 5.2 میلیارد دلار ، یا 10.30 دلار به ازای هر سهم رقیق شده ، در سه ماهه دوم 2020.

“طی 18 ماه گذشته ، از تجارت مصرف کننده ما خواسته شده است تا تعداد بی سابقه ای از کالاها ، از جمله PPE ، غذا و سایر محصولات را که به جوامع در سراسر جهان کمک می کند تا از پس شرایط سخت همه گیر برآیند ، تحویل دهد. درعین حال ، AWS به بسیاری از مشاغل و دولت ها کمک کرده است تا تداوم کسب و کار خود را حفظ کنند و ما شاهد رشد مجدد AWS هستیم زیرا شرکت های بیشتری برنامه هایی برای تغییر مشاغل خود و حرکت به سمت ابر ارائه می دهند. ” “از همه کارکنان پرشور ، مبتکر و مأموریت خود در سراسر جهان تشکر می کنم که همچنان متمرکز بر ارائه خدمات به مشتریان هستند-بسیار هیجان زده هستم که با شما همکاری می کنیم و برای آینده اختراع می کنیم.”

برای اولین بار ، آمازون فناوری Just Walk Out را در ماه مه به یک فروشگاه خواربار فروشی بزرگ آورد و به مشتریان در بلوو ، واشنگتن ، این امکان را داد که از خط پرداخت یا استفاده از پرداخت سنتی استفاده کنند. Amazon Fresh در حال حاضر 15 فروشگاه در ایالات متحده و 5 فروشگاه در انگلستان دارد.

Prime Prime آمازون در حال حاضر در 22 کشور جهان با افزودن Prime در پرتغال در دسترس است ، که به کاربران امکان می دهد میلیون ها محصول را به صورت نامحدود و رایگان به مدت دو روز و همچنین دسترسی به پخش ویدئوی Amazon Prime ارائه دهند.

Business Prime اکنون به بیش از 1 میلیون مشتری تجاری در هر اندازه در سراسر جهان از جمله شورون ، سیتی و ایالت یوتا خدمات ارائه می دهد. از زمان راه اندازی در سال 2017 ، Business Prime میلیون ها دلار با ارسال بیش از 140 میلیون بسته به صورت رایگان به اعضای خود پس انداز کرده است.

در 27 آوریل ، آمازون اعلام کرد که در حال گسترش است کلید تحویل خواربارفروشی آمازون در گاراژ در همه جا تحویل مواد غذایی از آمازون در دسترس است و خدمات را به بیش از 5000 شهر و شهرک ایالات متحده ارائه می دهد. به گفته این شرکت ، در ابتدا در پنج شهر در نوامبر گذشته راه اندازی شد ، Delivery Key In-Garage Grocery Delivery بسیار مورد توجه مشتریان آمازون قرار گرفت. اکنون می توان آن را میلیون ها نفر از اعضای واجد شرایط Prime که قصد دارند مواد غذایی آمازون Fresh و Whole Foods Market خود را در داخل گاراژ خود تحویل دهند استفاده کنند تا بسته ها در برابر آب و هوا ، آسیب و همسایگان چسبناک محافظت شوند.

پیت گرستبرگر ، سرپرست Key در آمازون ، می گوید: “مشتریانی که کلید تحویل خواربارفروشی Key In-Garage Delivery را امتحان کرده اند ، این سرویس را دوست داشته اند ، به همین دلیل ما آن را به هر جایی که آمازون تحویل مواد غذایی ارائه می دهد ، گسترش می دهیم.” “همانطور که مشتریان به دنبال راحتی بیشتر در زندگی روزمره خود هستند ، ما خوشحال می شویم خدمات دیگری ارائه دهیم که نه تنها به آنها کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنند ، بلکه با اطمینان از اینکه شام ​​امشب در گاراژ آنها و خارج از آب و هوا امن است آرامش خاطر شما را فراهم می کند.”

گسترش تحویل خواربارفروشی گاراژ تنها یک هفته پس از آن انجام می شود که آمازون در تلاش خود برای بازآفرینی فضای خواربار و نحوه خرید مصرف کنندگان ، اعلامیه دیگری داد. این شرکت در حال حاضر به خریداران مواد غذایی در Whole Foods Market اجازه می دهد تا هزینه مواد غذایی را بدون پول نقد ، کارت اعتباری یا حتی یک برنامه تلفن هوشمند پرداخت کنند.

آمازون در 21 آوریل اعلام کرد که برنامه خود را راه اندازی می کند آمازون وان در بازار Whole Foods Market در سیاتل ، با برنامه ریزی برای توسعه این فناوری در ماه های آینده. آمازون وان به خریداران این امکان را می دهد تا با استفاده از کف دست پرداخت کنند: همانطور که آمازون آن را امضای کف دست خود می داند.

آمازون اولین بار در ماه سپتامبر این فناوری را به عنوان گزینه ورود و پرداخت در چندین فروشگاه غیر Whole Foods در منطقه سیاتل ، از جمله Amazon Go ، Amazon Go Grocery ، Amazon Books ، Amazon 4-star و Amazon Pop Up معرفی کرد.

آمازون می گوید هزاران مشتری برای این سرویس ثبت نام کرده اند و بازخوردها بسیار عالی بوده است – مشتریان به اشتراک گذاشتند که از سرعت ثبت نام و استفاده از آنها قدردانی می کنند و طبیعت بدون تماس آن در محیط فعلی مفید بوده است.

“دیلیپ کومار” ، معاون امور خرده فروشی فیزیکی و فناوری در آمازون ، می گوید: “طی چندین سال گذشته ، ما بر نوآوری از طرف مشتریان تمرکز کرده ایم تا سفرهای خرید آنها راحت تر و بدون زحمت انجام شود.” “ما با فناوری Just Walk Out در Amazon Go شروع کردیم و از آن زمان این تجربه را در قالب ها و مکان های جدید فروشگاه به ارمغان آوردیم و آن را به عنوان یک سرویس در اختیار خرده فروشان شخص ثالث قرار دادیم تا در فروشگاه های خود استفاده کنند. ما سبد خرید آمازون را ایجاد کردیم ، یک سبد خرید هوشمند که به مشتریان در فروشگاه های مواد غذایی Amazon Fresh ما کمک می کند از خط پرداخت خارج شده و پس از اتمام کار ، راه اندازی شوند. اخیراً ، ما Amazon One را معرفی کردیم ، راهی سریع ، راحت و بدون تماس که مردم می توانند از کف دست خود برای ورود ، شناسایی و پرداخت استفاده کنند. “

آمازون در حال حاضر 15 فروشگاه خواربارفروشی فیزیکی آمازون فریش دارد. آمازون با راه اندازی سه مکان Amazon Fresh در لندن اولین فروشگاه های بین المللی خرده فروشی فیزیکی خود را که از فناوری Just Walk Out استفاده می کند ، افتتاح کرد. این خواربارفروشی های جدید ، طیف وسیعی از محصولات ، از جمله مارک خصوصی جدید “توسط آمازون” را به فروش می رسانند و خریداران را قادر می سازد وارد مغازه شوند ، آنچه را که می خواهند خریداری کرده و بدون توقف برای بررسی ، آنجا را ترک کنند. فروشگاه های خواربارفروشی آمازون فریش به چهار جامعه جدید در ایالات متحده گسترش یافت: Oak Lawn ، Illinois؛ بلومدیل ، ایلینوی ؛ فولرتون ، کالیفرنیا ؛ و لانگ بیچ ، کالیفرنیا.

سرانجام ، آمازون همچنان به گسترش شبکه بار هوایی خود برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتری می پردازد. در ماه ژانویه ، این شرکت خرید 11 هواپیما از دلتا و وست جت را اعلام کرد تا ناوگان آمازون ایر خود را تا پایان سال 2022 به بیش از 85 هواپیما برساند. آمازون همچنین سایتهای جدید آمازون ایر را در تولدو ، اوهایو و فیربنکس ، آلاسکا اعلام کرد ، تا تابستان امسال فعالیت های موجود در کانادا را گسترش دهد.

مستقر در سیاتل آمازون شماره 2 در لیست Progressive Grocer 2020 PG 100 از است برترین خرده فروشان مواد غذایی و مصرفی در آمریکای شمالی. Whole Foods مستقر در آستین ، تگزاس ، شماره 24 فهرست PG است.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  1  =  3