0

آمازون تا 1000 دلار برای محصولاتی که باعث جراحت شخصی و خسارت مالی می شود به مشتریان پرداخت می کند – Amazon News

بازدید 12


آمازون روز سه شنبه اعلام کرد که به مشتریانی که در محصولاتی که از طریق فروشندگان شخص ثالث فروخته می شود آسیب دیده اند یا اموال آنها آسیب دیده است ، پرداخت خواهد کرد.

با شروع 1 سپتامبر ، آمازون نسخه به روز شده از روند شکایت فعلی خود را ، که با نام A to Z Guarantee شناخته می شود ، معرفی می کند که هزینه آن را پرداخت می کند. تجارت الکترونیک مشتریان غول تا 1000 دلار برای ادعاهای معتبر در مورد محصولات معیوب که توسط فروشندگان شخص ثالث بر روی پلتفرم خود فروخته می شود و باعث آسیب به اموال و جراحت شخصی می شود.

مطالبات محصول معیوب زیر 1000 دلار بیش از 80 درصد موارد آمازون را شامل می شود.

هنگامی که مشتریان AMAZON نظرات منفی را ترک می کنند ، برخی از فروشندگان آنها را شکار می کنند

آمازون در یک پست وبلاگی گفت: “با ایستادن در پشت مشتریان و محصولات موجود در فروشگاه ما ، صرف نظر از اینکه چه کسی آنها را می فروشد ، فراتر از تعهدات قانونی ما و آنچه که امروز هر ارائه دهنده خدمات بازار دیگری برای محافظت از مشتریان انجام می دهد ، می رود.”

مشتریان می توانند از طریق بخش خدمات مشتریان آمازون شکایت کنند. سپس آمازون با استفاده از سیستم های تشخیص کلاهبرداری و سوء استفاده از خود و همچنین کارشناسان تقلب خارجی و مستقل خارجی قبل از اطلاع فروشندگان شخص ثالث ، ادعاها را بررسی می کند. فروشندگان در هر مرحله از فرآیند مطلع خواهند شد تا بتوانند از سالم بودن محصولات خود اطمینان حاصل کنند.

اگر فروشنده ای به ادعایی پاسخ ندهد ، آمازون می گوید “نگرانی فوری مشتری را برطرف می کند ، هزینه را خود ما بر عهده می گیریم و فروشنده را جداگانه دنبال می کنیم.” اگر فروشنده شخص ثالث ادعایی را که آمازون معتقد است معتبر است رد کند ، این شرکت به آن فرصت می دهد تا از محصول خود در برابر این ادعا دفاع کند. آمازون از فروشندگانی که به بیمه نامه های آن پایبند هستند و بیمه معتبر دارند ، بازپرداخت نمی کند.

علاوه بر این ، آمازون برنامه شتاب دهنده بیمه خود را برای کمک به فروشندگان شخص ثالث برای خرید بیمه با نرخ های رقابتی از ارائه دهندگان مورد اعتماد راه اندازی می کند. فروشندگانی که شرکت کرده اند فقط هزینه بیمه خود را پرداخت خواهند کرد. آنها همچنین می توانند به دریافت بیمه از هر ارائه دهنده بیمه واجد شرایط به انتخاب خود ادامه دهند.

با کلیک کردن در اینجا ، FOX BUSINESS ON THE GO را دریافت کنید

اعلامیه پس از آن می آید کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC) شکایت کرد در ماه جولای علیه این شرکت در تلاش برای “مجبور کردن آمازون به پذیرش مسئولیت فراخوانی محصولات بالقوه خطرناک فروخته شده در Amazon.com”.

تیک تیک امنیت آخر تغییر دادن تغییر دادن ٪
AMZN AMAZON.COM ، INC 3،318.14 -23.73 -0.71

شکایت آژانس آمازون را برای محصولات معیوب خاصی متهم کرد ، که می گوید “خطر جراحت جدی یا مرگ برای مصرف کنندگان”. این محصولات شامل 24000 آشکارساز مونوکسید کربن معیوب است که هشدار نمی دهند ، تعداد زیادی لباس خواب بچه ای که از استاندارد ایمنی پارچه های قابل اشتعال نقض شده و باعث آسیب به کودکان می شود و نزدیک به 400000 سشوار بدون دستگاه محافظ غوطه وری مورد نیاز برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر شوک و برق گرفتگی

در حالی که اذعان می کند که آمازون برای محافظت از مصرف کنندگان در مواردی که پرچم گذاری کرده تلاش هایی انجام داده است ، استدلال می کند که اقدامات شرکت “ناکافی” است.

تفسیر:
اخبار و پیوندهای واقعاً جالبی را می توانید در مقاله کامل پیدا کنید.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  73  =  83