0

آمازون به مشتریان امکان می دهد شکایات مربوط به کالاهای معیوب را از فروشندگان شخص ثالث ثبت کنند

بازدید 5


پیتر اندیگ | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

آمازون هنگامی که مصرف کنندگان اعتقاد دارند که توسط کالایی از فروشنده شخص ثالث آسیب دیده اند ، شکایت از آنها را برای مصرف کنندگان آسان می کند.

روز سه شنبه ، این شرکت سیاست بازدهی طولانی مدت خود را ، که به آن عنوان می شود ، به روز کرد ضمانت A-to-Z، برای رسیدگی به ادعاهای محصول معیوب. از 1 سپتامبر ، مصرف کنندگان می توانند با آمازون تماس تلفنی یا خسارت مالی داشته باشند ، و آمازون سپس مصرف کننده را با فروشنده متصل می کند.

در حال حاضر ، خریداران تشویق می شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکل با فروشنده تماس بگیرند و آمازون را عمدتا از این روند خارج می کند.

این تغییر به موضوعی می پردازد که مدت هاست بازار شخص ثالث آمازون را درگیر کرده است تقلبی ، ناامن محصولات و حتی کالاهای تاریخ مصرف گذشته تبدیل به یک مشکل بدنام شده و مورد توجه قرار گرفته است قانونگذاران و تنظیم کننده ها بازار ، متشکل از میلیون ها فروشنده شخص ثالث ، بزرگتر از تجارت خرده فروشی خود آمازون بوده و به شرکت کمک کرده است تا منابع درآمدی دیگری مانند خدمات و تبلیغات تکمیل را گسترش دهد.

از ماه آینده ، مصرف کنندگان می توانند به طور مستقیم ادعای محصولات خود را در آمازون ثبت کنند. آمازون اعلام کرد با استفاده از ترکیبی از متخصصان مستقل کلاهبرداری بیمه ای و سیستم های تشخیص کلاهبرداری و سوء استفاده از خود ، ادعاها را بررسی می کند.

اگر آمازون تشخیص دهد که ادعا معتبر است ، با فروشنده تماس می گیرد. در صورتی که مصرف کنندگان معتقد باشند ادعای آنها به اشتباه رد شده است ، می توانند درخواست تجدیدنظر کنند ، در حالی که اگر فروشندگان آمازون به آنها نزدیک شوند ، می توانند از محصول خود دفاع کنند. در صورت عدم پاسخگویی فروشنده ، آمازون نیز ادعا را بر عهده می گیرد.

ماه گذشته ، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده از آمازون شکایت کرد تا مجبور شود ده ها محصول معیوب را که تجار در بازار خود فروخته اند ، فراخواند. این شکایت همچنین به دنبال این است که آمازون تحت قانون ایمنی محصولات مصرف کننده “توزیع کننده” محصولات مصرفی باشد ، نه فقط مالک بستری که محصولات از طریق آن به فروش می رسند.

در سال های اخیر ، بسیاری از افرادی که می گویند با انفجار هاوربرد ، قلاده های سگ معیوب و گرم شدن بیش از حد باتری لپ تاپ آسیب دیده اند ، از آمازون شکایت کرده اند.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

18  +    =  25