0

آمازون از شرکت های رسانه های اجتماعی می خواهد تا به آن کمک کنند تا بررسی های جعلی را از بین ببرد – اخبار آمازون

بازدید 16


آمازون از شرکت های رسانه های اجتماعی درخواست کمک به جلوگیری از گسترش بررسی های جعلی در سایت خود را دارد.

در یک پست وبلاگ روز چهارشنبه ، آمازون گفت که بازیگران بد به طور فزاینده ای به سیستم عامل های خارج از شبکه های اجتماعی برای خرید و فروش بررسی محصولات جعلی روی می آورند ، که پایان دادن به این مسئله را برای شرکت چالش برانگیزتر کرده است.

برخی از خدمات رسانه های اجتماعی به تنهایی استفاده می کنند. در موارد دیگر ، آنها یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث را استخدام می کنند تا این فعالیت را از طرف آنها انجام دهد »، آمازون در پست وبلاگ نوشت. “با این حال ، بازیگران بد مرتب سعی می کنند این معامله را به خارج از آمازون برسانند تا توانایی ما در شناسایی فعالیت آنها و رابطه بین چندین حساب متعهد یا بهره مند از این سو abuse استفاده را از بین ببرند.”

آمازون شرکت های رسانه های اجتماعی را به دلیل کند بودن در هنگام اقدام به بازبینی جعلی در سیستم عامل های خود ، مقصر می داند ، در حالی که اشاره کرده است که در زمان پاسخ ها بهبودی حاصل شده است.

در سه ماه اول سال گذشته ، آمازون گفت ، بیش از 300 گروه را برای شرکت های رسانه های اجتماعی پرچم گذاری کرد ، که “مدت زمان 45 روز را برای تعطیل کردن آنها صرف کردند”. برعکس ، در همین بازه زمانی امسال ، آمازون بیش از 1000 گروه را به خدمات رسانه های اجتماعی گزارش داده است که حذف گروه ها با مدت زمان متوسط ​​5 روز طول کشیده است.

“اگرچه ما درک می کنیم که برخی از شرکتهای رسانه اجتماعی در پاسخگویی بسیار سریعتر عمل کرده اند ، برای مقابله با این مشکل در مقیاس ، برای شرکتهای رسانه های اجتماعی ضروری است که قبل از گزارش موضوع به آنها ، به اندازه کافی در کنترلهای فعال برای شناسایی و اجرای بررسی های جعلی سرمایه گذاری کنند ، “آمازون گفت.

اگرچه آمازون هیچ سیستم عامل رسانه اجتماعی را با نام صدا نکرده است ، اما احتمالاً منظور این شرکت وجود گروه های بررسی جعلی در فیس بوک. آ تحقیق 2018 توسط گروه نظارت بر مصرف کننده بریتانیا که چندین گروه “بررسی برای پاداش” در فیس بوک پیدا کرده است ، بالقوه شامل دهها هزار عضو ، که بر طرح های بررسی جعلی نظارت می کنند ، جایی که از کاربران خواسته می شود یک محصول را خریداری کنند و یک بررسی درخشان برای ترک بازپرداخت از طریق پی پال

نهادهای نظارتی توجه به طرح های بررسی جعلی در فیس بوک را آغاز کرده اند. سال گذشته ، سازمان رقابت و بازارهای انگلستان گفت فیس بوک متعهد شد که گروه های بررسی جعلی را بهتر شناسایی ، تحقیق و حذف کند. تحقیق پیگیری طبق CMA ، فیس بوک 16000 گروه دیگر را که “در بررسی های جعلی و گمراه کننده مشغول بودند” حذف کرد.

نمایندگان فیس بوک بلافاصله به درخواست نظر پاسخ ندادند. شرکت قبلا گفته است این بررسی جعلی را منع کرده و برای شناسایی سو reviewاستفاده در تیم های بازبینی خودکار و انسانی سرمایه گذاری کرده است.

بررسی های جعلی آمازون را آزار داده اند برای سالها. با افزایش بازار آنلاین آمازون و جمع آوری میلیون ها بازرگان شخص ثالث ، این مشکل شدیدتر شده است. بررسی های جعلی نه تنها روابط آمازون با خریداران را خدشه دار می کند ، بلکه می تواند خریداران را در معرض خطر خرید کالاهای معیوب یا تقلبی قرار دهد.

سال گذشته ، آمازون 20،000 بررسی را پس از آن حذف کرد تحقیقات Financial Times متوجه شد که بازرسان برتر آمازون در انگلیس از ارسال بررسی های جعلی سود می برند.

آمازون گفته است که برای ریشه یابی بررسی های جعلی و کلاهبرداری های دیگر ، سرمایه زیادی در ابزارهای یادگیری ماشین و ناظران انسانی می گذارد. این شرکت سال گذشته اعلام کرد بیش از 200 میلیون مورد بررسی جعلی را قبل از مشاهده توسط خریداران متوقف کرده است.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

2  +    =  9