0

آمازون ، زوم ، پاتاگونیا: همه چیزهایی که امروز صبح اهمیت دارند – اخبار آمازون

بازدید 6


آمازون به دلیل نقض قانون داده 886 میلیون دلار جریمه کرد

کمیسیون ملی حفاظت از اطلاعات لوکزامبورگ (CNPD) گزارش داد که آمازون 886.6 میلیون دلار (636 میلیون پوند) جریمه شده است ، و می گوید پردازش داده های غول تجارت الکترونیک با قوانین اتحادیه اروپا مطابقت ندارد.

طبق اظهارات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ، این کمیسیون در 16 ژوئیه جریمه را برای آمازون صادر کرد.

آمازون در بیانیه ای می گوید: “ما معتقدیم تصمیم CNPD بدون شایستگی است و قصد داریم از خود در این مورد قوی دفاع کنیم.”

چارچوب مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) از شرکت ها می خواهد که قبل از استفاده از داده های شخصی رضایت کاربر را جلب کرده و یا جریمه های سنگینی را تهدید کنند.

وال استریت ژورنال در ماه ژوئن گزارش داد ، آمازون می تواند بیش از 425 میلیون دلار به دلیل نقض قوانین GDPR جریمه شود.

همزمان با افزایش نگرانی ها در مورد حریم خصوصی و اطلاعات غلط ، شرکت های فناوری شاهد افزایش نظارت از سوی نهادهای نظارتی بوده اند. همچنین برخی از مشاغل از سوء استفاده غول های فناوری از قدرت بازار خود شکایت کرده اند.

بیشتر بخوانید: آمازون به اتهام نقض قانون داده با 886 میلیون دلار جریمه محکوم شد

زوم مبلغ 86 میلیون دلار برای شکایت دادخواهی از طرف آمریکا پرداخت می کند

مارک کنفرانس ویدئویی Zoom اعلام کرده است که 86 میلیون دلار (61 میلیون پوند) برای حل و فصل دعوی حریم خصوصی در ایالات متحده پرداخت خواهد کرد.

این شکایت Zoom را متهم به نقض حریم خصوصی میلیون ها کاربر با به اشتراک گذاری داده های شخصی با فیس بوک گوگل و لینکدین می کند.

همچنین می گوید زوم اشتباه کرده است که رمزگذاری را از انتها به انتها ارائه می دهد و نتوانسته است از جلسات “بزرگنمایی زوم” هکرها جلوگیری کند.

زوم هرگونه تخلف را رد کرده اما موافقت کرده است تا شیوه های امنیتی را تقویت کند.

حل و فصل اولیه هنوز منوط به تأیید قاضی منطقه ای ایالات متحده است. مقرر در حل و فصل همچنین بیان می کند که شرکت باید آموزش تخصصی کارکنان را در مورد مدیریت داده ها و حفظ حریم خصوصی ارائه دهد.

سخنگوی زوم می گوید: “حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران ما اولویت های اصلی زوم است و ما اعتمادی را که کاربران به ما می کنند جدی می گیریم.

“ما به پیشرفت هایی که در بستر خود انجام داده ایم افتخار می کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه نوآوری با حفظ حریم خصوصی و امنیت در خط مقدم هستیم.”

این شکایت توسط مشترکین پولی Zoom Meetings در مارس 2020 تشکیل شده است و یکی از چندین شکایت حقوقی علیه شرکت ویدئو کنفرانس است.

بیشتر بخوانید: زوم دعوی حریم خصوصی کلاس آمریکایی را با 86 میلیون دلار حل و فصل می کند

پاتاگونیا داوطلبان خلاق را برای اقدامات زیست محیطی تجمع می کند

پاتاگونیاپاتاگونیا از جوامع خلاق و دیجیتالی می خواهد تا مهارت های خود را به سازمان های غیر انتفاعی آسیب دیده برای مقابله با بحران آب و هوا ارائه دهند.

پاتاگونیا می گوید که استخدام حرفه ای برای افراد خلاق “برای افراد غیر انتفاعی دور از دسترس است” ، که با کاهش کمک های مالی در طول همه گیری تشدید شده است.

برای اتصال داوطلبان ، این برند لباس در سال 2018 پلتفرم دیجیتالی خود Patagonia Action Works را راه اندازی کرد ، تا بتواند 1000 گروه زیست محیطی عمومی را در بریتانیا و جهان متصل کند.

فرصت های داوطلبانه ماهر می تواند از یک ساعت مشاوره برای ناهار تا همکاری عمده در زمینه هایی مانند ترجمه ، طراحی گرافیک ، توسعه وب ، تحقیق در مورد مخاطبان ، کپی نویسی و رسانه های اجتماعی متغیر باشد.

تا کنون ، این پلتفرم با بیش از 2600 داوطلب مطابقت داشته است و محیط زیست غیر انتفاعی دارد و 55000 ساعت وقت کار می کند.

تنها در انگلستان ، داوطلبان بیش از 1000 ساعت از وقت خود را برای کمک به سازمان های غیردولتی محیطی مانند Protect Our Winters ، London Waterwater ، Inside Salmon Feedlots ، Power for People و The Irish Wildlife Trust اختصاص داده اند.

داوطلب شدن باعث صرفه جویی حدود 185000 پوند در هزینه مشاوره برای گروه های بریتانیایی شده است.

بث تورن ، مدیر اقدامات و ابتکارات زیست محیطی پاتاگونیا EMEA می گوید: “16 ماه گذشته برای همه به طرق مختلف بسیار چالش برانگیز بوده است. سازمان های غیردولتی محیط زیستی با کاهش بودجه دست و پنجه نرم می کنند ، در حالی که می بینند کره زمین بیشتر و سریعتر وارد بحران می شود.

وی گفت: “ما می دانیم که داوطلب شدن ماهر برای سازمان های زیست محیطی از ارزش بالایی برخوردار است و همچنین برای افرادی که به دنبال کار معنی دار هستند ، یا گامی به سمت حرفه ای در بخش NGO ها است. اگر مهارت های دیجیتالی ، خلاق یا رسانه های اجتماعی دارید ، از شما می خواهم که به Patagonia Action Works سر بزنید و نحوه مشارکت را بیاموزید. “

هیوندای پیام پایداری را از طریق سیاره آینده بی بی سی هدایت می کند

هیوندای حامی انحصاری نشریه تغییرات آب و هوایی BBC Future Planet خواهد بود تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

BBC Future Plante اولین نشریه آنلاین آنلاین با تمرکز ویژه بر تغییرات آب و هوا است. با حمایت مالی ، این خودروساز قصد دارد به مخاطبین جهانی برسد که به دنبال ایجاد جهانی پایدارتر هستند.

به عنوان بخشی از حمایت استودیوی محتوای تجاری BBC Global News ، BBC StoryWorks ، فیلمی به سبک مستند ایجاد کرده است که مشارکت هیوندای با سازمان حفاظت از اقیانوس ها ، دریاهای سالم ، برای مبارزه با آلودگی اقیانوس ها ، پرورش اکوسیستم های پایدار دریایی و حمایت از یک بخشنامه را برجسته می کند. اقتصاد

این فیلم داستانی را نشان می دهد که چگونه یک مزرعه ماهی رها شده در ساحل جزیره یونان Ithaca توسعه یافته است تا راه حلی برای فضای داخلی پایدار هیوندای باشد.

تولید این فیلم به صورت پایدار انجام شد ، زیرا با استفاده از وسایل نقلیه برقی از لندن به یونان به جای پرواز ، خدمه غذاهای گیاهی را انتخاب کردند و از انرژی خورشیدی برای شارژ تجهیزات استفاده کردند.

این فیلم همچنین به بررسی تاثیر مخرب طوفان بر مزرعه پرورش ماهی می پردازد که در پی آن دریا مملو از زباله های صنعتی ، طناب ، لوله و تور ماهیگیری شده است.

بی بی سی Global News EVP فروش آگهی های بین المللی شان اوهارا می گوید: “مارک های پایدار که به دنبال برقراری ارتباط با شیوه های سبز خود هستند ، به دلیل محتوای مرتبط و جذاب ، مخاطبان جهانی و مرفه ما و تعهد خود ، مدت ها شرکای تجاری BBC Global News بوده اند. خنثی بودن کربن “

مایکل کول ، رئیس و مدیرعامل هیوندای موتور اروپا می افزاید: “ما علاوه بر ارائه راه حل های تحرک بدون آلایندگی در خشکی ، به حفاظت از اکوسیستم های شکننده در دریا نیز اهمیت می دهیم. به همین دلیل ما در طول این پروژه با Healthy Seas همکاری کردیم. با بی بی سی توانستیم شریک مهمی را برای بیان داستان خود به دست آوریم. با هم ، ما با موفقیت بر چالش های بزرگ لجستیکی غلبه کرده ایم تا این چشم انداز به واقعیت تبدیل شود! “

لادبروکس در انتظار شروع بازی فوتبال است

Ladbrokes در حال آماده سازی جدیدترین کمپین خود برای آمادگی برای فصل جدید فوتبال است و بر اساس کمپین درامرهای خود از مسابقات یورو 2020 فعالیت می کند.

آخرین کمپین در طول هفته به دو قسمت تقسیم می شود تا نشان دهنده افزایش انتظارات با پیشرفت هفته باشد.

Ladbrokes هر هفته با اجرای تبلیغ در تلویزیون ، OOH و دیجیتال شروع می کند. این آگهی نشان می دهد که نوازندگان طبل به آرامی طبل ها را بلند می کنند و صدای تفسیر را پیش بینی می کنند که باعث ایجاد تنش و هیجان برای شروع آخر هفته می شود.

مرحله دوم این کمپین در درامرهای تبلیغاتی نشان می دهد که چوب ها را روی کیت های طبل خود می اندازند تا علاقه و حمایت خود را از باشگاه های خود به نمایش بگذارند.

این کمپین در این ماه یک سری از طرفداران خود را نشان می دهد و سپس در ماه اکتبر با یک بازیگر جدید تجدید می شود تا باشگاه ها و طرفداران بیشتری را نشان دهد.

از نظر استراتژی تبلیغاتی ، Ladbrokes یک کمپین دیجیتالی OOH در سراسر فصل را در طول فصل پیش خواهد برد که پیام های محلی محلی را ارائه می دهد و به موضوعات بزرگ فوتبال هفته می پردازد.

در بازی افتتاحیه فصل ، لادبروکس طرفداران همه 92 باشگاه لیگ انگلستان را هدف قرار می دهد و پیام های خاصی از آنها برای فصل جدید از طریق ترکیب OOH و تبلیغات دیجیتال استقبال می کند.

این تبلیغ توسط Rogue Films و با کار آژانس Neverland و برنامه ریزی کمپین رسانه ای از the7Stars انجام شده است.

استوارت تاونسند ، مدیر بازاریابی برند Ladbrokes می گوید: “آخرین کمپین ما به طرز درخشانی هیجان فوتبال را به تصویر می کشد و به استقرار Ladbrokes به عنوان یک برند سرگرمی کمک می کند. نوازندگان درامز برگشتند و ما از آنها برای بیان تنش و انتظاری که طرفداران در روزها و ساعات منتهی به آغاز هفته دارند استفاده می کنیم. “

تفسیر:
می توانید اخبار و پیوندهای مفیدی را در این پست کامل بخوانید.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

45  +    =  49